En kopp kaffe



Den här bilden fotades i maj 2012 med min Canon EOS 7D och objektivet Canon 85mm f/1.8. Jag gillar den. Mysig på något vis. Min syster ger en kopp kaffe till min far. Skitiga händer? Han jobbar med att laga bussar så oljiga händer är en vardag för honom. Haha. Tycker det gör bilden mer intressant. Kontrast mellan händerna! :)
49
Tilde Alm [fotoblogg]

Åh, vilken härlig bild! Så himla härlig känsla i den!

Anna - If you can dream it, you can do it

Den är vacker! :)

Liisa

Jättefin! :)

Tora (torahansson.blogg.se)

Superfin bild, får mig att tänka på min morfar som gick bort för lite mer än ett år sedan, han var bonde och hade offta sådär skitiga händer, inte alltid men ibland. Jättefint Lina.

Tora (torahansson.blogg.se)

Superfin bild, får mig att tänka på min morfar som gick bort för lite mer än ett år sedan, han var bonde och hade offta sådär skitiga händer, inte alltid men ibland. Jättefint Lina.

Elin

O så fin bild! :)
Vad använder du för program när du redigerar dina bilder? O va är det här för "filter"?

Laura

Det blev verkligen en fin och intressant kontrast, och också att hennes händer är över hans, det känns som om bilden visar att "nu tar ungdomen över" på nåt sätt. Okej det där lät ologiskt men du kanske förstår x)

Siri

Jag håller med dig!! skit fin!! xx

Emelie

Wow! Helt fantastisk bild! Så himla inspirerande!

Juliana

En fin bild:)!

LINNÉA FLYSTAM

Väldigt fin!

Louisefoto

En fin bild :)

Margareta Grönberg

Får en att "gå igång igen" på att fotografera - en som kört fast!!

Bea

Wow den var verkligen fin!

Emma

riktigt fin bild! Gillar den starkt!

alma

åh så himla fin!!

Becca

Åh så fiiint !

LKN Photography - Om foto og livet

Dette bildet var helt fantastisk :) Vet ikke helt hvorfor, men det var noe der som fanget meg. Skulle gjerne hatt dette på veggen!

Sara - h o b b y f o t o g r a f

Tycker bilden känns otroligt betydelsefull som du säger. Som om den har ett dolt budskap eller liknande... Snyggt fångat i alla fall (precis som allt annat du lägger upp)! :)

Anna

ååå, vilken underbar bild :) Så fin i sin enkelhet!

Astrid

Mycket fin bild, du är väldigt duktig! Men om man ska överanalysera den känns den inte så rolig ur ett genusperspektiv. Fast det behöver man ju inte göra :)

LOVISA [ foto & vardag ]l

skit fin bild!

matilda

:)

Anna

Älskar bilden, superfin!

Anonym

Vackert.

Michaela

Hej!
Nu har jag kommit igång med min blogg igen, kolla gärna in och lämna mer än gärna en kommentar!
Btw, fin blogg! :D

Emma Berglund

Mysig Bild!

Sandra Einvall

vart har du fått din design ifrån? btw älskar allt med din blogg! :)<3

Ebba Molin

Gud så fin bild...

Kvitterjulia

plz uppdatera er bloppis!!!!!

Emma

Fin Bild!

Agnesita95

Åh mysig bild! :D

Karin O

Vilken underbar bild, du är så duktig!

Gina

Kjempefint bilde!

Anonym

älskar bilden! Underbar känsla!

ville också säga att länken till din hemsida (''my website'') inte fungerar. D:

Amanda Cleréus

Jag håller verkligen med! Denna bild är verkligen så himla vacker och mysig. Tycker verkligen att du har lyckats bra. Som du säger så är kontrasten extremt grym!

Ida

Dina bilder är så sjukt fina! Du är en super duktig fotograf. Du är min inspiration, sluta aldrig fotografera!

Nathalie - Fotoblogg

Underbar bild! Man får verkligen en känsla av trygghet.

Saga

Verkligen superfin! En av mina nya favoritbilder:)

Sofia Phakdeeyut

Jättefin! Ta gärna en titt på min blogg då jag startat en frågestund, ställ frågor!!! Puss & Kram!

Johanna

Mysig bild!

JOHANNA NILSSON

Verkligen jättefin bild!

Ida Celine Berg - foto

Vacker bild!

Cecilia Båge

Fiiiin!

astrid

skitfin!!!

Elin

Åh vilken härlig bild. Älskar "gamla" händer. Det är typ fett fint, eller hur man nu ska uttrycka sig.
Kram

Svar: Jaa! Det finns så mycket textur i dem :)
linafoto

mrs Sessan för Lifestyleblogs

De grova händerna mot den vita porslinskoppen & den lena barn handen gör hela bilden :D
Magiskt vackert tycker jag!!

//Sessan

Julia

Jättevackert! Du är duktig på att fotografera <3

Leone

Sett den här bilden flera gånger nu men blir lika nykär i den varenda gång!

Svar: Tack, vad kul att höra! :)
linafoto