Details in my room



Lite USA och Storbritannien inspirerat rum, samt modebilder på en liten del av väggen vid datorn. Var och köpte mig en kalender för 2013 idag och fixade även en egen bild till framsidan, mycket roligare. När jag var på Åhléns, där jag köpte den, fick jag också syn på en sparbössa i form av en kamera. Haha, jag var bara tvungen att köpa den! Så nu står den ifylld med småmynt bredvid min objektiv mugg. Ett rum säger mycket om en själv som person. Så, det här är jag! :)
62
Kajsa

Åh va fint rum!! Hur mycket kostade sparbössan? Den var så fin :D

Svar: 99kr :)
linafoto

Louisefoto

Snygga foton :)

Emma

Hur mycket kostade sparbössan?:) Sjukt fint rum, skulle du kanske kunna göra en video och visa ditt rum också?:)

Svar: 99kr :) kanske det. Har spelat in några videos om mitt rum men aldrig lagt ut dem för jag inte blivit nöjd.
linafoto

Sara ♥

Jättefint! :)

Fanny-foto&vardag

Åh så fint, riktigt mysigt!

Nora

Jättefint rum! :D

Alicia

Snygga smycken Lina! :-D<3 Älskar öhängen för jag har fem hål i öronen! :-)

POOS

Finns sparbössan kvar? Så himla fin!

Svar: Yes :)
linafoto

Cathrine

Neeeej, hvor er jeg dog vild med detaljerne. Kunne rigtig godt tænke mig at se billeder at hele dit værelse :)
Kram fra Danmark

HANNA

riktigt snyggt! önskar jag hade tålamod att fixa sådär noga :)

Becca

Snyggt!

LOVISA [ foto & vardag ]

ditt rum är ett av det snyggaste rummen jag sett!

Amanda - foto

Vart har di köpt den där kameran?? Jag vill ha en sån med vet inte vart man kan köpa :)

Anton

såå snyggt!!

carro

Är det en pilbåge samt pilkoger på 4:e bilden?
Btw, jättefint rum!

Svar: Ja fast det är bara prydnad :)
linafoto

maja

Hej! vart har du köpt muggen?! :)

Svar: coolstuff.com :)
linafoto

Olivia

Vart har du köpt väskan med Storbritanniens flagga på?? :) Jag bara älskar din stil!

Svar: Hittade den på Jysk. Överraskad blev jag, visste inte att de hade sånt :D Fanns i USA flaggan också.
linafoto

Emma

Så mycket fint!

AnnaD

Så coolt rum!!
Vad har du hängt örhängena i? gardinen?

Svar: Japp, gardinen har jag smyckat haha ;)
linafoto

Hannah Danielsson

Åh ditt rum är sååå fint!

vad använder dig av för objektiv på kameran när du "vardagsfotar" ? kram:)

Svar: Tack!! Använde mitt 50mm f/1.4 :)
linafoto

Maria

Diggar verkligen ditt rum!!
Imorn springer jag till Åhlens och hoppas att sparbössan finns även här! :)

Svar: Haha gör det!! :)
linafoto

Maria

Förresten så bara älskar jag tapeten i ditt rum!!! Har kollat lite efter den men tyvärr inte hittat den, skulle vilja ha!! :(
Du har inte funderat på en fotovägg någon gång?? Du kanske har någon bild från London som skulle passa till "temat" i ditt rum :)

Svar: Klart jag har funderat på det. Men det får bli i min framtida lägenhet sedan :D
linafoto

Rebecka Vigren - Fotoblogg

snyggt!!

Mia

Ditt rum hade min dotter bara älskat.. Hon har lite amerikanskt/engelskt i sitt rum redan..

Ha en bra dag..

Kram Mia

Saga

Åh, jag önskar verkligen att mitt rum hade sett ut såhär..

my

Fasiken vad snyggt! Kam du inte lägga ut ett typ panorama på hela ditt rum? :)

Jennifer

Vad snyggt det blev!

Lina Ohlén

måste bara fråga, varför kör du nästan aldrig några tävlingar? du är väl ändå en av dom största fotobloggarna? :)

Olivia

så himla snyggt!

Frida

Va fint rum!! :D

Nailpolish

Ge mig allt tack! :D Har föresten lagt ut en ny nageldesign på bloggen nu, kolla gärna in!

Ronja

Jag skulle oxå vilja se hela ditt rum! (:

Anna

Galet fint!

Kaffehörnan

Vad snyggt. Dagens stjärna

Nibras - Driver egen hobbyverskamhet som fotograf

Sparbössan var riktigt cool! ;)

Emma Berglund

Åh vad fint!

Amanda [SPONTAN]

Vänta lite, sa du att kamerasparbössan kom ifrån Åhléns? Jag ska helt klart till Åhléns imorgon.

Svar: Det stämmer haha :)
linafoto

Maja

Åh, så fint! :D

Alicia

Love it!
har gjort ett inlägg om dig på vår blogg, skulle vara jättekul om du kollad in det. Skulle bli så sjukt glad.
Kram

Rebecka Siurumaa

Vad kul att du har "uppgraderat" din design på hemsidan! Love it!!

Iwona

I really like your blog;) Cool photos:) I greet:)

Emmi

Hej, undrar vart du köpte din pilbåge? Ska ha en fotografering snart och alla andra jag kollat på ser bara ut som leksaker men den där var riktigt snygg!

Svar: Den är köpt på marknad av indianer :)
linafoto

Sandra & Jasmine

Hej!
Vi gör ett skolarbete och ska intervjuva en fotograf. Vi fick inspiration av dig och skulle vilja att du svarade på några frågor :)
1. Vad tjänar man som fotograf?
2. Var jobbar du/man? Var kan man jobba?
3. Hur länge behöver man studera?
4. Var studerar man? (gymnasie,yrkesskola osv?)
5. Hur lyckas man inom branshen?

Jasmine & Sandra

Hej!
Vi gör ett skolarbete och ska intervjuva en fotograf. Vi fick inspiration av dig och skulle vilja att du svarade på några frågor :)
1. Vad tjänar man som fotograf?
2. Var jobbar du/man? Var kan man jobba?
3. Hur länge behöver man studera?
4. Var studerar man? (gymnasie,yrkesskola osv?)
5. Hur lyckas man inom branshen?

Sofia

åh vad fint!

Matilda

Snyggt :)

Jessica

Skulle inte säga nej till ett så fint rum :)

Evve-Normal is boring!

Får jag flytta in i ditt rum?? Så himla mysigt e det :)

Bea

Älskar framsidan på din kalender! :-)

Emmni

Vaaar har du fått den där supersmidiga örhängeshängaren???

Svar: Haha det är i min gardin de hänger i ;)
linafoto

astrid

häftigt!!!

CJ

Grym sparbössa, måste köpa!

ELINFELICIAS

så fint!

my

Din nya design!!!!!! Du lyckas ju alltid!

Ellen (alatariel)

Åh vad fint! ;)

HANZA

SÅ FINT! ^^ vad kostade sparbössekameran??:)

Svar: 99 kr på Åhléns :)
linafoto

Elin ♡

Åh herregud så fint!

Rebecka

Åh vad fint!
Gillar verkligen kalendern, riktigt fin och personlig!

Liinn ♥

Ditt rum ser super fint och mysigt ut ju! :D

Lisa

Så snyggt och mysigt det ser ut!

Melissa

Kan bara hålla med alla de andras positiva kommentarer här! London-inspirerat är inne och deras flagga gör sig bra i inredningsdetaljer. Har nyss varit i London och måste dit igen! :)

Johanna

Jättefint rum! Tycker verkligen om kuddarna, har själv en USA och UK kudde, men vart har du hittat den med texten? Supersnygg!