Syskon







Från dagens syskonfotografering


För en timme sedan träffade jag dessa syskon för en syskonfotografering i en halvtimme. Det kommer bli fina tavlor till deras föräldrar. Så nu rensar jag ut bilder så jag kan skicka bilder de kommer kunna välja mellan. Bilderna fotograferades med min 5d Mark III och objektivet 85mm f/1.8 - Älskar den kombon<3


Nyfiken på hur jag gör när jag låter kunden välja bilder?
Spana in det här inlägget.
18
Fotograf Julia Jonsson

Jättefint ljus där bland alla grenar, Lina!

Becca

Snyggt Lina. Det är bara du som får en sån "störig bakgrund" att bara så grymt cool ut. Like it !!

johanna

fina bilder! :)

Isabella Berger - Fotografi

Så himla mysiga bilder! :)

Joakim

Magiskt objektiv det där! Fast jag måste säga, Nikons motsvarighet bjuder på en smula bättre byggkvalité! :)

Fillan Höglund

Blev kär i den tredje bilden! Superfin verkligen!

Sofia

så himlans fina bilder!

joanna-livet med asperger

fina bilder

Ebba Möll

Vad fint med så "spontana" bilder! Inte sådär "uppställt" och stelt som det lätt kan bli med familjebilder.

Lina

Härliga bilder! :-)

Emma Grann Fotografi

Så fint!!

Hur får du bilderna på bloggen så skarpa? Har själv en "bra" kamera och tar skarpa bilder men när jag lägger upp dem känns de alltid lite småsuddiga.. Beskär du bilderna?

Svar: Spana in den här videon: http://linafoto.se/2011/january/spara-for-webben.html :)
linafoto

my

Vilka härliga bilder! :D

Cornelia

Riktigt fina och roliga bilder

agnesandersson

Åh, vad härliga bilder! Speciellt den sista :)
kram

Maria

Så himla fin inramning med trädet och fint ljus på den sista bilden!

Alma Bengtsson

Åh så himla härliga!
Mums på bakgrunden i de två sista <3

AKP Photography

Kjempeherlige bilder :D Liker svart hvit tonene :D

Raghda Harahsheh

så härliga och roliga bilder, får ett leeande när jag ser de! :D