Självporträtt & Norge-berg







Bilder från i somras, men nyredigerade.


Självporträtt jag fotograferade i mitt rum som jag inte riktigt gillade, så det blev inte så mycket av dem. Kikade i arkivet igår och fann dessa och ville göra något med dem. Så jag la in berg-bilder från Norge och valde blandningsläget Soft Light för denna effekt.
Se berg-bilderna här! Kan inte förstå att jag fick över hundra kommentarer på det inlägget. Mäktiga berg, ja. Och är glad att jag ska dit igen på fotoresan jag kommer att leda i Norge nästa sommar. Läs mer! Har förresten ändrat åldersgränsen till 25 år nu istället för 20 år :)
Karlstad - Lina Flodins - Självporträtt - linafoto - selfportrait
31
Vendela Nilsson

sjukt bra bildet! cool refiguring

Vendela Nilsson

sjukt bra bildet! cool redigering

Anonym

Riktigt snyggt!!

Lovisa

Riktigt snyggt! Blir så coola effekter när man lägger ihop flera?bilder!

Emma Grann Fotografi

Så fint!!

Alma Bengtsson

Fantastiska bilder Lina! Du slutar aldrig att inspirera mig med dina självporträtt♥
You go girl!

aina [fotoblogg]

Snyggt!

Elin (Fotoblogg)

Väldigt vackra bilder!

Elin

Shit va snygga bilder Lina!!! :)

Anton

så sjukt fint lina, älskar verkligen dessa!!

Lina

Shit vad fina!

Jarina

Wow wow wow så fint!

FlizanLizan

Fina bilder :D

Jessica

Jättefina självporträtt! Du är så duktig på att redigera :D önskar att jag kunde åka med på fotoresan men får nog sommarjobba en del först. Hoppas det blir någon mer fotoresa i framtiden när jag har råd att åka!!!

Matilda 17 år och rullstolsburen

Super fint!

AKP Photography

Stilige bilder :D Elsker dobbel eksponeringsbilder ^^

Louise

Vart redigerade du bilderna? Superfina!

Jossan

Alltså wow! Finner inga ord...

Becca

Vackert Lina!

Josefin Borgman

Riktigt häftiga bilder! Både berg-bilderna och dessa!

Sanna

sjukt snygga Bilder !!

my

Coola bilder :D

joakim ekholm

så sjukt snyggt!

Emelie

Wow... Din blogg är en konstant inspirationskälla! Så vackra bilder!

julia johansson

Jättefina bilder! :)

Lina Johansson

Fina bilder!
sv: Tack detsamma :)

Nadja

Jättefin blogg du har! Kolla gärna på min också :)

Karolin

Alltid lika fina självporträtt. Alltid.

SSANNAALICIA

Kreaktiv redigering! Kan inte du visa hur du gör? :D

Malin

Åh vad fina bilder! :) ♥

Raghda Harahsheh

vilka coola redigeringar! :D