Fullt upp!




Hääär var det inte bra uppdatering!
Har inte haft tid till bloggen de senaste dagarna. Hela dagen igår var jag i Stockholm och fotade Angelica och sedan ett event på Fashion Night. På bilden ovan som Elisabeth Alm fotograferade sitter jag och får fina fåglar vid ögonfransarna. Kom hem från Stockholm idag, men drog två timmar senare till Dalarna där jag är nu. Nu har jag tid (eller de tjatar på mig nu att hjälpa till att förbereda bröllopet). Ja, min syster gifter sig imorgon så det fixar vi till nu. Och så ska jag klämma in ett möte med Joakim Gudmunds där vi ska bestämma vår road trip som vi och två till ska göra i september. Kuuul :D

Nuuu måste jag gå! Tror inte det blir något inlägg imorgon. Men kika in på söndag igen!! Kram!
Fashion Night - Lina Flodins - linafoto
13
Louisefoto

Ha en fin dag imorgon :)

Malin Fylking

Vad kul att din syster ska gifta sig! Förstår att du inte hinner blogga lika mycket och det är ju såklart helt okej, även fast vi saknar dig :)

Sandra rylander

Oj herre gud trodde inte att jag skulle hamna på din blogg, väldigt charmig bild på mig haha! Hoppas du gillade fransarna!

Becca

Vad roligt Lina! :)

Maja

Kul! :D

Alice

Hej, jag ville bara säga att jag hittade denhär http://everydaynora.blogg.se/ bloggen och tycker att den har väääldigt din design. Inget fel med det, men tänkt bara ifall du ville veta ^^

Cornelia

Låter kul men stressat

cornelia

kan du snälla kolla in min blogg??

fannie karlsson

sv: ja men självklart! hittat massa inspiration här hos dig! :) även hos isabella då :)
Hoppas du får en bra helg! :)

Amanda

Åh vad roligt med roadtrip, nu blir man ju nyfiken- vart har ni tänkt er att åka? :D

Frida

Så roligt! Kan du hålla dig ifrån kameran då? Tror inte de va? ;P hoppas de var vackert!! Ser fram emot bilder. :)

Jennifer

Hola! Skulle du kunna tipsa om hur man kan ta bra outfit bilder :D ?

Sanna Andersson

va härligt det låter att ha så mycket roliga grejer för sig, hoppas du hinner njuta av allt underbart oxå =)