Feather crown II





För någon natt sedan fotade jag självporträtt mest för att se hur det såg ut med fjädrarna på huvudet. Ni kanske kommer ihåg de här bilderna jag fotade? Har att fast fjädrarna på samma sätt fast den här gången tog jag mina nyinköpta stora fjädrar. Ska testa köra en snyggare plåtning med dessa fjädrar. Kanske ute i skogen? Hm. Vi får se :)

Canon EOS 5d Mark III + Canon EF 50mm f/1.4 + Canon Speedlite 430EX II
Feather crown - Fotografering - Lina Flodins - fotograf i Karlstad - linafoto
20
L I S A N Y M A N | En döv tjej som är fotointresserad

Otroligt fina bilder!

Amanda

Vackra bilder som vanligt! :)

Emma - Pluggar till FOTOGRAF

Supersnyggt!! :) Vart köpte du fjädrarna?

Svar: Panduro :)
linafoto

Emma

Så otroligt fina bilder!!

Frida

Jättefina bilder!

Louisefoto.spotlife.se

Riktigt snygga foton :)

Louice

Jättefina bilder! Älskar den första väldigt mycket!

matilda

Problemet med dig är att du är så otroligt bra både bakom och framför kameran! :) Såå avundsjuk!

Maja

Fina bilder :D

Anonym

Gör du pilar av fjädrarna sen eller har du bara dom för skojsskull?:)

Svar: Inredningsdetalj :)
linafoto

Mirelle

Fina bilder! :) kika gärna in min blogg har frågestund nu just :)

Mirelle

Fina bilder! :) kika gärna in min blogg har frågestund nu just :)

Nikki's fotoblogg

Sjukt coola bilder! :D Me likeeee!

Jeanette

Snyggt! Älskar fjädrar!! :)

Dålig lukt

Häftigt fantastisk awesome!

Cornelia

Lika snygga bilder som alltid. Är du faktiskt utan tröja på bilderna?

Jennifer Nilsson

Så fina bilder! :)

Linda

vackert!

Raghda Harahsheh

åhh så vackert, sista bilder är bara för fin :D

Rebecca

blir så inspirerad av dina fotograferingar! ska köpa lite fjädrar nu! jättebra bilder som vanligt!