GIF

Dags för photoshoot!




Snart ska jag åka och ha en photoshoot tillsammans med en tjej jag aldrig plåtat förut, så det ska bli så kul :D Makeupartist kommer vi ha med oss också så detta kommer nog bli kanon! Ska försöka få lite behind the scenes material så jag kan ge er en liten tjuvtitt ikväll :) Nu lär jag packa de sista sakerna som ska med. Vi hörs ikväll :D

Slänger in två rörliga bilder på mig in action! Det är från DEN HÄR plåtningen. Spana gärna in!




Bröllopsfotograf i karlstad - Fashionphotographer - Fotograf Lina Flodins - Lina Flodins - Modellfotograf - linafoto - photoshoot
16
Anna

Skoj! Och vad fin du är :)

None None

Vilka härliga gifs :)

Malin Jonsson

Åååh vad spännande det ska bli att se bilderna!

Louisefoto

Så fint hår du har

Jossan

Du är ju så gudomligt fin!

JENNIFER JOHANSSON - FOTO

Åh, spännande! Ser framemot att se bilderna :D

Annika

Kul :D

Maja

Vad roligt! :D

Kaffehörnan

Vad charmig du är, du gör oss inte yr ler

Elaine - En hopplös fotograf

yääääy spännande!

my

Spännande med nytt :D

Pia

Vilken fin blogg du har! Hit kommer jag att komma ofta!

Evelina

Var har du köpt ditt snygga band till kameran? :)

Svar: Kamda.se :)
linafoto

Johanna

SNYGGASTE tröjan dessutom! Är den från Bik Bok?

Svar: Minns inte vartifrån. Men det kan ha varit BikBok :)
linafoto

Lina

Vart har du köpt kameraremmen? :)

Svar: Kamda.se :D
linafoto

Ellen (alatariel)

Åh vad härliga bilder! :D