13 hours






Kvart i ett inatt kom jag hem efter att ha fotograferat bröllop heeela dagen.
Totalt 13 timmar, så när jag kom hem och började ladda in bilderna så somnade jag. Fick slutföra inladdningen av bilderna nu på morgonen. Nu är alla bilder inne i datorn och jag har börjat rensa lite. Det är skönt att ha en kamera där man kan betygsätta bilderna redan i kameran, för under små lediga tider under dagen så har jag suttit och redan favoritmarkerat och rensat de flesta. Men allt måste ju givetvis gå igenom en gång till i datorn innan jag kan skicka iväg bilder som brudparet får välja mellan.


Och...Vi ses på bloggen live ikväll klockan 19.00 ;)
Bröllop - Bröllopsfotograf - Bröllopsfotograf i karlstad - Rottneros Park - Sneak peek - Spegelsalen
20
Lovisa

Ser ut att ha varit ett riktigt fint bröllop, så fint ljus på de sista bilderna!!

inyx

Underbar lokal det där, var där förra sommaren :)

Becca

Underbar lokal !!!

Alexandra Eriksson / fotoblogg Eriksson

Älskar ljuset i dessa bilder. Fantastiskt!

Melanie

Vilket fantastiskt ljus!

Cornelia

Riktigt fina bilder, speciellt den första.
Yay, Live Lina in less than an hour

Fanny

Du är fruktansvärt duktig på att fota, älskar dina bilder!

J o j z y ♛

Fina bilder :')

my

Gud så fint! Älskar dina byxor!! :)

Jossan

Åh vad snygga byxor! Var kommer de ifrån? :)

INGRID WENELL

ojojoj vad duktig du är! Hoppas du vinner på blogawards!!

Har precis flyttat till sthlm och skulle behöva någon som ville fota mig då och då. Hur känner du för det? :)

Anonym

Åh så härligt ljus! :)

MOA - hobbyfotograf

När du skickar iväg dina bilder från te.x ett bröllop till brudparet så att de få välja ut sina favoriter som de vill ha. Redigerar du alla innan då eller redigerar du dom som de sedan har valt?

När du skickar iväg alla, gör du det i en PDF-fil? Isåfall, vad betyder det och hur gör man det? :)

Tacksam för svar & tack på förhand!

Fani

så kul att fota på bröllop ju :) ännu roligare om man har bra utrustning med kan jag tänka mej! gillar verkligen första bilden, jättefin!

Juliana

fiina bilder lina!:)

Emelie Petersson

Vackra bilder :-)

erica

måste fråga vart de vinröda byxorna kommer ifrån, samt de gula i några inlägg ovanför? de är galet fina! :D

Cornelia Wahlberg

Hej Lina. Fina bilder! Jag undrar hur du gör för att kunderna ska få välja ut vilka bilder de vill ha. Gör du det via någon hemsida eller likande? Eller skickar du alla via mail eller via någon annan metod? :) Kram!

Anna

Har kamerahuset stor betydelse för skärpan på bilderna man tar eller är det mer objektiven som styr?

Tommy Nybom

Kanonfint ljus i dina bilder. Arbetar också som bröllopsfotograf i Stockholm och dina bilder är verkligen inspirerande. :)

Det är mest objektivet som avgör hur skarp en bild blir Anna!