Linnéa




Idag var det barnfotografering som stod på schemat. Fångade en ganska envis 2-åring tjej på bild. Trots envisheten blev det många riktigt bra bilder. Nu är det upp till föräldrarna att välja 24 bilder av totalt 212 som de kan välja mellan, om de nu inte köper till fler. Platsen vi fotade vid var Karlstad CCC, som det oftast blir. Ljuset är perfekt därinne!

Passa på! Jag har lediga tider nu på måndag och tisdag för fotografering till ett riktigt bra pris.
33
Jennifer

Vilka fina bilder!

Linda

Den första bilden är helt underbar, bland de finaste barnbilder du har tagit!

Emma Ivarsson

Första bilden är fantastisk!!

Julia

Jättefina bilder! :)

Rebecca

Sött !!

emmafoto

Nydelige bilder! Og ja, lyset er virkelig perfekt :)

Charlotte

Bilden med spegelbilden är ju underbart vacker! :)

Louice

Åh vad fina bilder!

Louisefoto

Så vackra foton :)

Tilde Alm

Den första bilden är helt magisk!

Thea

Åhhh, bilderna är så skukt fina och skickligt fotade! Vilken inspiration! Underbart :)

Naemi Rosander Photography

Fantastiskt fint!
Älskar dina svartvita bilder, så ljusa och drömmande!

Julia

Den översta var verkligen riktigt fin!

Johanna-tvillingmamma

Underbara bilder!
Har mejlat dig angående fotografering och erbjudandet du har mån och tis :-)
Håller tummarna att du har tid :-)

Johanna

Riktigt fina bilder!

Hannah Danielsson

så sjukt fina bilder!
kan inte du visa hur du får dina svartvita bilder så ljusa och fina? kram :)

Sofia

Ååååå....va fina bilder :-D

Elin

naaw, vilka söta bilder <3

Helena

Älskar den första bilden! En av dina bästa, enligt mig :)

Kaffehörnan

Vad fint du fotar

Raghda Harahsheh

jättefina bilder :D

Steffan Johanson

Bilden med nallen vid fönstret är jättefin, min dotter stog i fönster i vintras och kollad snön och jag försökte ta en bild, jämfört med din bild ser det ut som jag tog bilden med en potatis.

Rebecca

åh va söt :)

Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Men vad fint! Måste man boka för att få fota på CCC?

Svar: Nej man får vara där om man inte stör :)
linafoto

Clara

gud så fint du fotar!!! älskar din headerbild oxå!!

Anonym

Otroligt fina bilder:):)

Linnéa Olsson

Så fint!
Hur gör du med urvalen? Jag har ingen aning om hur jag ska göra :(

Svar: Jag tar bort bilder som är väldigt lika och sparar den bästa av dem. När jag fotar barn blir det väldigt många bilder eftersom man vill alltid fånga det där speciella ögonblocket och barn är snabba och kanske inte riktigt gör det man vill att dem ska göra. Jag sorterar bort de bilder där fokusen blev fel eller då en hand kom upp och täckte ansiktet. Sparar de bilder som blev bra helt enkelt :)
linafoto

Amanda

Jättefina bilder!

MY VESTLUND '

vackert Lina! =)

Sanna

Åhh så fina :)

my

Fina bilder! :)

Mammaspixlar.se

Var så längesen jag besökte din blogg. Så himla fina bilder, och design! Hoppas du har det bra! :)

Svar: Taack så mycket :) Välkommen hit igen!
linafoto

MICAELAS

Gud vad fina bilder! :)