Make-up


Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4 + Canon Speedlite 430EX II + Paraply
Modell Felicia Olsson

Felicia skickade en bild till mig igår kväll och visade en sminkning hon precis hade gjort. Jag kallade hit henne så jag fick plåta lite. Blev väldigt rena bilder som tydligt visar sminkningen. Vill fota fler liknande bilder. Någon make-up artist i närheten av Karlstad som vill göra liknande och sedan få några bilder att använda i sin portfolio?
72
Anonym

Jätte fina och coola bilder !!

Becca

Coolt :)

emma ~ sjufoto! ★

åh vad coola bilder Lina!
Du är en sådan stor inspirations källa, dina bilder är helt underbara!
kram .)

My

Åh jag skulle älskat att modella för dig, du är en sådan begåvad fotograf!

Frida

Åh va fina! :) Helt underbart snyggt, och väldigt roligt udda :)

AnnaD

Helt sjukt vilka fina bilder!!

matilda

Coolt

Lovis - foto

gud så snyggt!!

Jungarå Fotografi

Assnyggt!!!

linnea

Wow!

Paula

Asocial bilder, färgen på sminkningen är typ samma som hennes ögonfärg!! Varför använder du 7Dn när du fotar porträtt inomhus? Funkar inte fjärrutlösaren på 5an??

Svar: Jag kan inte ställa min externa blixt på ett annat ställe med min 5d. Måste ha en sändare och det har jag inte köpt mig än :)
linafoto

Fotograf Annie

Riktigt snygg sminkning och jag gillar bilderna också :D

Camilia ...

Jätte fina bilder!

Ellen (alatariel)

Gud vad cool sminkning! Och ja du har lyckats ta jätte bra bilder på den. ;)

matilda

grymt snyggt :o

Gittemary

Wow that looks stunning! So amazingly well done!

Huge hugs Gittemary.com
Facebook.com/ThePictureOfMary
Youtube.com/Gittemary

Sara

Väldigt ren och fin bild på kreativ sminkning. Vilka typer av färger har använts för att få resultatet så jämt och fint?
Tack för du inspirerar mig!
Kram Sara www.imageu.se

Svar: Det är Felicia som sminkat. Du får fråga henne :)
linafoto

sara

Superfina bilder!

Juliana

Coola bilder:)

moabjjorklund

riktigt fina bilder och cool sminkning! :)

Jenni

Himla coola bilder! är det bara med ögonskugga ? :o :D

Svar: Det är Felicia som sminkat. Du får fråga henne :) Men jag tror det.
linafoto

Victoria

Underbart fin den första bilden var, Felicia är så himla fin.

Cecilia

du är ju så grym!

Jennifer Nilsson

Snyggt :)

Malin Maria Johansson

Jättecoola bilder! :D

Fotograf Benedikte Bull

Elsker det!

Ebba M

Häftigt! Riktigt snygga bilder!

Marte Kristine - Photography

wow!

Fanny

så häftiga bilder!

PHOTOGRAPHER Elina Meuller

En snygg sminkning kan göra väldigt mycket för enkla porträtt, fint!

Joanna-Livet med Asperger+reumatism

så snyggt!

E L I N F E L I C I A S

grymt!

Siri

ååååh så jäkla snyggttt!!

Natalie

Vilka fina bilder!

Isabelle Persson

Hej! Jag går andra året på hår och makeup artist och skulle gärna samarbeta med dig! Jag har jobbat med min pappa som är fotograf tidigare, håller makeup kurser åt apoteket och gjort olika andra mindre smink jobb. Om du är det minsta intresserad hör gärna av dig!

Madeleine-Foto

Grymt coolt!

Lollyz

sjukt fina bilder!!

Makeupjerk

Hej!
Blev tipsad av dig från en vän till mig, att du söker MUA för framtida sammarbeten. Jag är utbildad Makeup artist och bor i Karlstad och är intresserad av ett sammarbete då jag också behöver bilder till min portfolio. Kika gärna in på min blogg och skriv tillbaka om du är intresserad. Kram!

Mats

Skit läckert !



www.cqnet.se

Josefin Franzén

sjukt snygga foton!

Phashions

Fin blogg!

madabouttea.se

Såå coolt! Väldigt fina bilder :) Det hade varit sjukt roligt om du ville delta i min fototävling som jag har på min blogg just nu. Du kan vinna ett fint pris från kamda.se :) för tävlingens regler surfa in och kolla detta inlägget http://wronginalltherightways.blogg.se/2012/october/tavling-i-samarbete-med-kamdase.html#comment

Sissi

superfint!

▲L I N N

Urfina bilder!

Daniel Brännström [hobbyfotograf]

Assnygga bilder!

Tora (torahansson.blogg.se)

Himla fint!

Tove

Riktigt häftiga bilder!

Olivia

Oh, så fint! Och ögonen!

Photos by Sigemo

Jättecoolt :D

Sofie DJ

Så vackra fotografier!!!

Anna Broman

Häftiga foton!

Alice

Såå fina bilder! Du är jätte duktig. Skulle du vilja lämna en kommentar på min blogg, skulle betyda ! Ha det bra, kram! :)

Fredrika

Hej, jättefin blogg :)

Skriv gärna en eller två frågor till min frågestund ;)
http://freddaan.bloggplatsen.se/2012/10/24/8872872-fragestund/

Camilla

Galen makeup! Ser ut som en fågel.

Paulina

häftiga bilder :D

Sofie Hvass

Hej! Jag måste bara säga att din blogg går från klarhet till klarhet. Jag har följt dig väldigt länge och har alltid sett dig som en stor inspirationskälla, men nu på senare tid har du verkligen steppat upp och det är lika spännande varje gång att komma in här och se vad för nytt som kommit upp!

Bra jobbat och fortsätt såhär! :)

Svar: Tack så mycket snälla du! :))
linafoto

Cecilia

gud vad vackra bilder, snälla uppdatera oftare!

Felicia

Dina bilder är värsta inspirationskällan! :D Så sjukt fina!

Emma

Balla!

fotograf leipzig vainevotos

very beautiful! i love your fotos

Ds

Hej lina. Skrivit till dig förut om du vill ha samarbete. Så jag kan gärna ställa upp ;) är make up artist och jobbar på head spot tillsammans med Linda som du känner samt jobbar ibland med Emma Bertilsson. Maila mig om du är intresserad ;)

Ebba

Hej! Varför har du använt din 7d istället för din 5d på dina senaste foton?

Svar: För det är bara med min 7D som jag kan ha blixten på ett annat ställe än kameran. Måste köpa mig en sändare om jag ska kunna använda 5Dn till det :)
linafoto

Marita

SÅ fine bilder! Den sminka passa så bra til de blå øynene :)

Del Mia

Åh vad fint! Jättevackra bilder! Jag hade gärna sminkat något liknade men jag bor inte Karlstad :( Men om du kommer till Stockholm någon gång så! ;)

viktoria

Shit! Coolt !

Hälsa gärna på i min blogg som handlar om musik , stand up och mycket mer :)
http://www.aglepta.blogspot.com

william

så snyggt:D

Emma

riktigt häftiga och fina bilder! :)

Amanda [SPONTAN]

Supersnygga!

Sandra

Åh. Men. Herre. Gud. Va. Snyggt!!!! Tappade typ hakan i skrivbordet, haha.. Kram! :D

Gorana Kvocka

Vad häftig sminkning! Riktigt fin blogg också :)

Doris

Det där kan vara bland de bästa fotografierna jag har sett på ett tag!

Isabelle

Älskar bilderna! Vad har hon använt till sminkningen är det vanlig ögonskugga? :)