Maja & David ♥ 26 maj


Canon EOS 5D Mark II
Canon EF 85mm f/1.8 (de två översta)
Canon EF 50mm f/1.4 (buketten)
Tamron 28-75mm f/2.8 (den sista)

I lördags var det dags för bröllop. Eftersom min 7D hade gett upp dagen innan så fick jag lite panik för jag hade ingen kamera. Men som tur var fick jag låna Erik Nygren's kamera (Tack!). Första gången jag fotar bröllop med en fullformat och det blev knappt något brus i bilderna inne i kyrkan. Blev helt fast i kameran så en fullformatare blir snart min nästa kamera. Längtar! Nu har jag skickat iväg min 7D på lagning och hoppas på att kunna beställa hem en ny kamera den här veckan. Bröllop på lördag igen nämligen.
32
Emelie - fotograf

underbara fotografier! :)

Erika

Fina bilder!

Emma - foto.

Verkligen jättefina bilder, du är så duktig!!

PHOTOGRAPHY BY MATILDAH

fina bilder! :)

Marcus

Jättefina bilder!!:) jag undrar bara, använder du reflexskärm när du fotar bröllopsbilder??:)

Becca

Vackert, du är så duktig! Vilken tur att du kunde låna en kamera!

Linnea

åh vilka fantastiska bilder!:)



allt bra?:)

Fotograf Annie

Tur att du fick låna en kamera :)

Superfina bilder :)

Emma

Superfina bilder!

OLIVIA FOTO

åh kul!

marre

underbara bilder!

Malin

Hur gick det på utställningen i helgen på museumet?

Tess -Kervefors Foto & Media

De svartvita bilderna var superfina! :)

AKP Photography

Fantastiske bilder!!!!! :D

Marcus

Okej!:O förlåt om jag frågar mkt men hur gör du då får att få så mjuka skuggor i ansiktena? Och hur gör du så att inte ansiktena blir mörka??:/ e nyfiken för det här är problem som jag har!:)

Joel

Himmel! Vara utan sin älsklignskamera i mer än 2 dar!!!

Jennifer

Verkligen jättefina bilder! Ska nog anlita dig om jag gifter mig, hahah:D



Kram!

Ellen "Franz-Boris" Eklöf

Åh herregud vilka vackra bilder!

Sandra

5D Mark ll är en riktigt bra kamera, har fotat mycket med den förr. Har dock aldrig ägt en själv, har bara lånat från jobbet. Men nu i sommar har jag planerat att köpa en egen! :)

Bella♥

Gud vad fina bilder Lina :D



Kram från ditt största fan<3

lindasolhaug

Vanvittig fine bilder! Nydelig lys og utsnitt på det siste :-)

Maria

WOW!! Gillar verkligen den sista, svartvita bilden i trappan - WOW!!

emma

Fina bilder! Var det inte idag som tävligen om fotoväskan slutade?

Fotograf Benedikte Bull

Nydelige bilder!

emma

Riktigt fina bilder! :)



När har du din bal? :D

Mangaloppan

Gud vad kul!

Min canon eos600d kom igår. Så jag har bara fotat idag ;)

Sara

Riktigt vackra bilder!

Sissi

superhärliga bilder! och vad snällt att du fick låna en kamera :)

S O N J A F O T O

Älskar bilderna!

Madde

vilka fina bilder:D

Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Är det Forshaga kyrkan?

Svar: Det stämmer :)
linafoto

Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Vi ska gifta oss i juni, och tittat runt p kyrkor. Det kommer bli Forshaga kyrka för oss så vi bokade in en tid så vi fick kolla runt Överallt i kyrkan. Fotade dottern när hon gick ned i trappan på nästan samma ställe :)