Lilly har blivit fotad



Idag har jag fotat en riktig busunge. Lilly heter hon och är en envis men söt 2 åring :) Hennes mamma Janni fick muta med godis. Några guldklimpar till bilder blev det allt. Bilder kommer senare... De som följer mig på facebook kommer få se resultatet innan jag lägger ut det på bloggen. Det får du inte missa!

Med mig på denna fotograferingen hade jag Linda som kommer att skriva om mig i en kommande tidning, så hon var med för att fotografera lite behind the scenes bilder. Mer får jag inte avslöja än.

Jag har fotograferat med skolans 5D mark II eftersom min 7D är inne på lagning. Tack för att jag fick låna hem den! Älskar att fota med den. Det blir så bra kvalité och bilderna blir skarpare. Denna kamera ska jag fota med nu på lördag också. Love love love ♥
16
Mangaloppan

Åhh... Så söt Lilly är!

Vackert namn också. Lika fina bilder som vanligt!

Kan inte du lägga upp lite fler tips?

Erika

Jättefina bilder!

Emma

Supersöta bilder!

Agnesita - foto och teckning

Åh fina bilder ^^

Sanna Funeland # FOTO

såg en bid du la upp på lilly nyss på facebook:)

fin Bild! men jag undrar hur du får så bra kvalite när du laddar upp på facebook?

hur mycket förminskar du bilderna till när du laddar upp på facebook?

kram

G U L D N O U G A T E N

När får man veta vilka som gick vidare i tävlingen ...? :)

Jungarå Fotografi

Tack för idag! :D

Det var intressant och trevligt!

Fick man vara med på några bilder också :D

Anonym

Aww! Gud va söt :') jag vill också ha en 7D, aviiis!



Jag tänkte bara fråga när vinnarna av Kelly moor väskorna skulle presenteras? :)

Fotograf Annie

Härligt att du fick låna den kameran från skolan. Blir spännande att se resultatet sen. :)

Becca

Ska bli kul o se bilderna :D

Maria

Kan inte du göra ett inlägg någon gång framöver med 5D mark II vs 7D?? En liten jämförelse dem emellan :)

Linnea

Super fina bilder. Älskar din blogg!! <3



Massor av kärlek

Linda

så söt! att fota barn är verkligen roligt!

Ellen (alatariel)

Hihi, man skulle inte kunna tro att hon är en busunge.

Amanda - livet,foton,outfit,tips& och ibland lite annat! :)

så otroligt fina bilder :D och söt Lilly är, älskar barn :D

Lucy-Ewelyn.se

Underbara bilder!