Cherry blossom



Jag är så jäkla glad idag, trots att detta har varit den stressigaste dagen på länge. Mitt projektarbete är färdigt och jag hämtade ut ett paket med kläder från H&M. Hur glad är man? Projektarbetet kommer jag presentera för er någon gång nästa vecka och kläderna kommer jag att visa i ett inlägg imorgon. Är sjukt nöjd med köpet!

Vet ni vad? Nu ska jag sätta mig i soffan och se på TV och glömma allt vad jobb heter just nu. Ha det bäst :)
31
Amanda

Jättefin bild! Ska bli kul att se projektarbetet :)

Malin

Åh, paket är så kul! De känns som present, även om man förmodligen betalat för det själv ;) Ska bli kul & se :) Underbar bild för övrigt, som alltid!



/ M

M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat

Wow vilken fin bild Lina! :)

Fotograf Erika Hallman

Underbar känsla det är när man blir klar med projektarbetet! Ska bli kul att se vad du gjorde för något :)

E L I N F E L I C I A S

underbar bild!

Emmy & Alva

Var också och hämtade ett paket ifrån H&M idag :)



Sjukt fin bild Lina! :)

mina - photography

superfin bild!

Maria

Jättefin bild! Måste också ge mig ut och hitta körsbärsblom!!

Ska bli jätte spännande att se ditt projekt :)

Ulrika - Fotograf u.norman

Vilken fin bild :) Inte som alla andra på körsbärsblommor som dyker upp vid den här tiden :)

ottilia

Riktigt snyggt ljus i bilden! Ser framemot att få se ditt projektarbete! :)

Stephanie Löfgren

Körsbärsblommorna är så himla fina!

Emilia

Du fotar alltid så fina bilder! :)

erica

Hittar du ingen finare header än den du har nu? Det ser ut som du tagit den fulaste bilden du kan hitta. Visst, den är tillfällig. Men ändå!

Frida

Riktigt fin bild, gillar motljuset!

Madde

underbart vacker bild:D

Emma

Gud vilken fin bild!

Jessica Fotar

Fin bild! :)

Mary

Underbar bild!!

Becca

Härligt !! Fin bild också!

felicia - fotokobran

jag vet inte om du är en av dem som läser min blogg, men det skulle betyda enormt mycket om du ville slänga in en kommentar om vad du gillar att läsa på en blogg, och vad jag kan skriva mer om! :)

http://fotokobran.se/2012/may/vad-vill-ni-se-mer-av.html

kram! :)

Isabelle [PHOTOGRAPHY]

Vilken fin bild,Som alltid! :D



Linda - facebylinda

Oj vilken vacker bild!

Hanna

Hej jag är en tjej på 14 som verkligen älskar att fota , och att stå modell. om du behöver en modell någon dag får du gärna höra av dig.

canonsystrarna ( Filippa)

Jätte fin bild!

Märtha & Lisa

Låter super! Älskar bilden dessutom :)

Hanna

Grattis, så skönt att projektarbetet är klart! :) Blommarna är så fina, tillhör favoriterna! :)

Viktoria

Vacker bild!

S O N J A F O T O

Åh, va fint!

♡ ♥ malin palin johansson

åh, jätte fin bild verkligen!! :D

Fanny

Va fin bild!

frida

så flink du er til å ta bilder, nydelig!!