Material

Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Imorse fotograferade jag lite bilder till ett företag som ska använda dessa bilder till deras nya hemsida. Lite material såsom plåt, stenar, trä, glas o.s.v. Blev nöjd med bilderna och det ska bli kul att se dem in action på deras hemsida sedan! :)
40
Märtha

Fränt! :)

Rebecka Vigren - Fotoblogg

Snyggt!

Julia

fina bilder!

Johanna

Spännande! :) Hade varit kul om du gjorde lite inlägg om själva företaget och hur du driver det och t.ex planerar inför ett jobb., leverans av bilder, fakturering, redigering och olika steg i jobb som du gör! :) tror både det hade uppskattats och varit lärorikt och kul att höra mer om! :)

johanna

Snygga bilder!

Maria

Fina bilder, som alltid! :)

Ellen (alatariel)

Härliga bilder, gillar speciellt de två sista.

portre fotoğrafçısı

nice textures also somehow they have have a refreshing feel. keep good work! :)

Maria

Annorlunda bilder, riktigt coola!!

P H O T O L I F E - Drömmen om att bli fotograf

Häftigt :D

Becca

Gillar stenbilden !

Jonas

Spännande att se, länkar du till hemsidan sen när de har kommit upp också? :)

Julia

Åh så fint! Du är den bästa fotografen jag vet <3

matildiz

fina

anna (FOTOBLOGG)

coola bilder!

Linnea

Fin blogg! Älskar dina bilder!

Karin

Oj vad fina! Gillar speciellt den där med stenarna!

Anonym

Alltså, strukturbilder kan vara så himla snyggt, så även dessa!

erika

fina mönster! :D

tess

hej fin blogg du har.
kramar,tess

Marte Kristine - Photography

Stilig! :)

Denecy

Jag bara ÄLSKAR den sista bilden, fast alla bilder var jättefina! :D Men den sista va min favvo ;)

Sandra

Kan inte du berätta om hur gammal du var när du startade ditt företag och hur du gick tillväga osv? :)

Therese

Häftiga bilder=)

Jo, såg att du för en tid sedan beställt en Kelly Moore-väska, och det har jag också passat på att göra;) Nu undrar jag bara hur din ser ut på insidan=)? Hoppas du kan hjälpa mig=)

Emma

Snygga bilder!

Ninni[FOTO]

Men gud vilka coola bilder, verkligen!

Julia

härliga foton!

Anonym

Jag ville bara informera dig om att på din hemsida och i kategorin ''Om'', när du översätter till engelska, så har du skrivit ''I (jag)'' med liten bokstav, vilket är fel... Du behöver inte godkänna den här kommentaren, men du kanske ville veta tänkte jag, så du kan göra något åt det (om du vill).

Y A S M I N E M I N E - FASHION FOR YOUR EVERYDAY LIFE

Åh vilka fina bilder får verkligen inspiration av dem :)

Therese Bergman

Du är så oerhört duktig!
Mer foto och fototips tack :D

Cissi

Superfint! Skulle gärna velat ha din kamera och objektiv, hehe ;)

//

Vill du ha en ny header till din blogg? Tar nu emot header requests igen då jag har lite tid över! Kolla in http://cississaga.blogg.se/category/bloggdesign.html och skicka iväg ett mail vet ja :D

sophie [FOTOGRAF]

Hej jag har en fråga, när jag använder guldig reflexskärm får jag känslan av att det inte blir skarpt, inbillar jag mig eller är det faktiskt så?

F I L I P P A | beautyphotos

Älskar den 2:a bilden!

Mangaloppan

Häftigt!
Jag gillar mest den andra bilden, men alla var snyggga ;) (som alltid).

Andrea

åh, coola bilder!

Jennifer Kihlvall

Har du något bra tips på hur man fotar trädgårdsmiljö? :)

Annika

Coola bilder :)

Max Thorsson

Spännande och fina stilleben bilder! :)

Madde

vackert:D

S O N J A F O T O

Så himla fina bidler!