Hemma efter minisemestern

 
Då var man hemma igen från vår lilla minisemester på östkusten. Har fått lite ny energi och är redo för morgondagens heldagsbröllop samt alla andra jobb som väntar den kommande veckan. Nu är jag superduper trött och ska se på film med mamma innan det är dags för mig att krypa ner under täcket i min egen säng. Åh jag längtar!
18
Jonna Erlandsson

Häftig bild! Du är så himla kreativ :D

Sara

Häftig bild! :)

Flickan på scen

Haha, ja, så sant. ;) Kärleken kommer och går men sängen står där den står. HAHA, kom på det precis.:D

Nea

Älskar bilden! ♥♥

Hanna

Ååå, du har alltid otroligt fina bilder! :)

TIMELIMITS

Riktigt fin bild!! Och välkommen hem :)

Irina Bravo

That's so amazing!

Mangaloppan-Foto

Härlig bild! Jag är rätt trött själv. Fast jag kom hem från semestern förra söndagen.

jennifer

Skulle du kunna tänka dig att lägga ut bilder på solnedgångar? det är så himla kul att titta på !
kram.

Juliana

Du har alltid så snygga kläder:)

Ella

Hej Lina! Jag har en fråga om 500px. Jag skaffade det typ nyss och jag har laddat upp en bild, men när jag trycker på bilden i min profil står det att den är borttagen. Vet du vad det kan bero på? Har jag gjort nåt fel? Tacksam för svar, älskar din blogg :) Kram!

Helena

Vilken häftig bild=) Hur gör du för att få till bilden så?

Olivia

Gud vilken häftig bid! Du är så himla duktig Lina!

Svar: Tack så mycket :D
linafoto

Anonym

Hej!
Jo jag vet inte om du redan vet det, men, i din meny så funkar inte vissa kategorier.

Klara

Sjukt fin blogg kolla min ? kram

Maja

Älskar din blogg! Läser den varje dag! Skulle gärna vilja bli fotograferad av dig<3

Rebecka

Åh älskar redigeringen av bilden! Kan inte du visa i en video eller inlägg hur du redigerat?:)

Maria

Häftig bild! Hur har du redigerat den?? :)