Ann-Kristin gör sig redo att bli fru

Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Igår var det ett heldagsbröllop som skulle förevigas och dagen började på ett hotell där Ann-Kristin gjorde sig iordning inför den minnesfulla dagen. Dagen då det regnade. Fast det blev bra bilder ändå, tack vare ett duktigt brudpar och en otroligt fin plats - Rottneros Park. Kom hem med en hel del bilder som måste rensas innan jag kan skicka iväg bilder de får välja mellan :)
35
Becca

Fina bilder! Kul med heldags bröllop :D

S O N J A F O T O

Såå härliga bilder!

Janni

Fina bilder :)

har inte http://fannyadelinas.blogg.se tagit din bild som headerbild?

Svar: Jo det har hon, tack för tipset :)
linafoto

M ä r t h a . V

Vackra och småroliga bilder! Underbart fint ljus i dem :3

Erika - fotoblogg

Gud vilka fina bilder, nyfiken på att se fler :D

Erika - fotoblogg

Gud vilka fina bilder, nyfiken på att se fler :D

emme

Skulle du kunna ge några tips om hur man får till en lyckad bröllopsfotografering? Jag ska nämligen fota ett par nästa sommar.

matilda

fint

Louisefoto

Vackra bilder
Du är skit duktig Lina

juliette (fotoblogg)

Så fint!

mandi

Super fina bilder :)

Elin - Fotoblogg

åh vilka fina bilder!

Susanne

Riktigt snyggt!

Ann-Kristin

Hej Lina,
Tackså oerhört mycket för igår, vilken dag :-) Ser med spänning framemot att få se våra bilder....

Flickan på scen

Neeeej. va fint! Gillar bakgrunden :)

Clara

Hej Lina!
Jag undrar om du säljer eller gör designer?
För jag skulle kunna tänka mig att köpa en av dig eller vad som helst :) Jag vill ha en design som är typ i min stil och som ingen annan har! Skulle du kunna hjälpa mig? Svara gärna i ett inlägg på min blogg åtminstone :) Kram!

linn jones

vakker! får meg til å ville gifte meg! :)

carro

Gud vad roligt! Jag skulle också vilja fota bröllop. Det är ju så himla fint :)

Moa

åh så fint!

Clara

Kan du kanske inte göra ett undantag? :S
Skulle verkligen betyda mycket, kan betala!

Louise - Elsalouise.blogg.se

Hejhej!
Bara så du vet så ser din design konstig ut på inläggsidan, menyn är längst ner på sidan och allt ser konstigt ut.
Kram<3

Marte Kristine - Photography

Så nydelig!

Louise

Svar: konstigt. Jag har också firefox. Säkert blogg.se som har problem, som vanligt ;)

Anna Lovisa

Åh tänk när man själv får stå där! Vad vacker hon är, och vilka bilder du tar! :)(

Jenny

Hej Lina. Vilka fina bilder, vad duktig du är! Har kikat på bilderna längre ned med, de med barnen var härliga. Jag har också en fotoblogg, på hobbynivå. Kom gärna förbi och kika. www.kiguart.blogspot.se

Clara Wimer Bergman

härliga bilder!

Helena

Så fina bilder! Mysigt med bröllp.

Belinda - Thailack Art & Design

Hej Lina! Jag är en 20 årig tjej som älskar att rita & måla! Jag skulle uppskatta om du tog en titt på mina verk i min blogg. Nyligen ritade jag egen design på iphone skal och många fler kommer jag att göra! :) Här e en bild på iphoneskalet som jag gjorde igår: http://thailackdesign.spotlife.se/2012/07/30/iphoneskal-design-av-thailack/#comments Hoppas du gillar den & Ha en underbar dag! :)

Madeleine-Foto

Jättevackra bilder!

ebba

Superfina bilder! :)
Jag har en liten fråga till dig! Har sett att du har levererat bilder på "specialdesignade" cd-skivor med en egen bild på. Hur har du fixat det? Jag har nu i sommar startat eget företag (som fotograf) och det skulle vara superkul att kunna fixa något sånt! :)

Svar: Jag har köpt klistermärken till skivor på Claes Ohlsson som heter Versatile CD Label av märket MultiFlip. A4 papper som man skriver ut i skrivaren :)
linafoto

Mangaloppan-Foto

Åhh... Så fint!

Mathilda

Jätte fina bilder! :)

Am

Otroligt fina bilder ! :)

Emelie - fotograf

Vackert!

Min inspiration är så otroligt död just nu, och genom att kolla på din blogg så växer den. Tack för det! :)

Anonym

Hej lina!
jag behöver hjälp , min farmor ska gifta sig nästa helg och jag ska ta bilder inne i kyrkan det är ju oftast mörkt där inne har du några tips på inställningar eller liknade väldigt tacksam för svar!
Kram

Svar: Du får gå upp i ISO så mycket det går utan att bruset förstör bilderna. Testa att fota inne där innan och använd dig så mycket som möjligt av fönsterljuset.
linafoto