Fårporträtt



Far, får får får? Nej, får får inte får, får får lamm!
67
Jonna

Bästa rubriken, bäst bilden och bästa texten :)

Marthe

HERLIG BILDE :)

Linda

Haha förlåt med den är något med bilden som får mig att skratta ihjäl mig! Hahahah

becca

Fin bild! Han/hon ser härligt överlägsen ut hehe :) Jättseött !

J U L I A S fotoblogg

Åh, vilket fint foto.

Karinas inspiration

Toppenfint fårfoto!

fredrika

Vilken mysig Bild!

Jag har en liten fråga; jag undrar hur du får mellanrum mellan själva bloggen och där kategorier osv..?

CJ

Dagens sötchock! :)

lillage

Men gud sån fin bild! :)

ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting

söt!

Mariann

Bæ! (:

Plumeria

Vilken underbar bild!

Annettes blogg om foto og hverdagen.

åh, kjempe fint bilde! :-D

Malin

Vilken otroligt fin blogg! :)

Emma

Gud vad söt!

Madde

åh, så underbar bild, så bra skärpa och ljuset är underbart:)

Elin

Så himla underbara bilder!!!



Superduktig är du!

Lucypath.com

Awh! Så fin!

Rossanna

Hej fina. Hoppas att du har haft en skön helg. Kram

Angela

Din blogg är helt underbar! Man blir glad av att titta på bilderna, så fina.

Linnéa

Haha så söt! :')

Helene Trollerud

Fint bilde <3

Viktoria

vilken söt!

Paula

Gud vilken söt!! haha gillar ordramsan ;)

Sandy

FÅR!

Detta lilla får får mig att längta efter VÅR! Jag vill ha nu! I min lilla film har jag också ett underbart får! I love them.



<iframe src="http://player.vimeo.com/video/21193174?title=0&amp;byline=0&amp;portrait=0" width="500" height="281" frameborder="0" webkitAllowFullScreen mozallowfullscreen allowFullScreen></iframe>



http://vimeo.com/21193174

Emelie♥

Fin blogg! :)

Moa

sött får:)

sara

superfina bilder och jag äälskar din header!

Amanda♥

Grymt cool header du har!

Lindas

Super snygg blogg! Älskar headern, så cool. Kika gärna in på min och blogg och kommentera om du har tid och lust, kram :)

Anki

hihi.

Härlig bild!

Max

Vilket gulligt får! Han/hon ser riktigt stolt ut över att få bli fotograferad ;)

Louisefoto

Härlig bild :)

Esmeralda Edenberg

Men guuuud så söt! :')

MOAA

otroligt fin fotoblogg!

Johanna Boestad

Hej! :) Älskar din blogg och dina bilder/videos. :)

Du är lite av en förebild för mig! ;)



Men har en liten fråga: Vad kostade din externa blixt? :)



Kolla gärna min blogg också. Kram!

Lia

Åh, så söööt! :D

linnea

superfin blogg (följer den faktiskt) kram :)

aina [fotoblogg]

Superfin :)

Flickan som gick barfota

Så himlans söt bild!

matilda

Du tar så grymt fina bilder!

Emily Carlsson ♥

Klicka på denna länk: http://eemilycarlsson.blogg.se/2012/january/kolla-nedanfor.html#comment jag kommer att sätta betyg på din blogg om du komenterar :)

Zandra

Du har en otroligt fin blogg måste jag säga och du är väldigt duktig på att fotografera :D

Kenneth

Vi har likadan kamera, batterigrepp och två objektiv, sen har jag lite annat skoj också.. Bla 100mm 2.8L IS..



Du är grymt duktig. Jag och min hund tar en del kort här på Kreta.. Välkommen att kika in. Sök på: Galen i Grekland..

tove N.

Haha, fattade inte alls vad det stod först...

Karin - tjofftjoff

Åååh så fiiin, jag älskar får! ;D

Sara ~

jättefin bild!:)

Maja :)

vilket fint kort! :D

Julia

Fin bild!

Du tar verkligen grymma bilder!:)

Fanny Sjölén

Sjuuuukt söt! :)

nora

men gud vad söt!

LINDA - [fotoblogg]

Åh vilken härlig bild!

Liza

Super bra bilder du tar! Älskar dem:)

lina

va duktigt du är på att fota!!

och gillar ditt namn ;)

Ella

Gud vilken mysig bild ;)

Kram

Anonym

haha bästa!

Clara

Får får inte får får får lamm :)

Jag älskar dina bilder. Du är så duktig. Kolla gärna in min lilla fotoblogg & lämna en ärlig kommentar.

Malin Rosén

Gud, vad tjusig och charmig bild!!

Fotograf Erika Hallman

Väldigt söt bild måste jag säga!

lovisa [foto & vardag]

Bilden är otroligt söt!

Matilda Sigemo - Fotografi & Vardag!

Fint! :)

Maria

hihi :)

Emelie

Älskar får! :P Söta små saker ;)

Erika

Åh en människa till på denna jord som gillar får skallar:)

Är det ditt får???

Kram

Sanna

Åh vad söt :D

Sofia [fotoblogg]

Jättefin bild! (:

Madelen

Så himla fin bild! :)