På hotell i Gävle


Foto: Mamma

Tidigt imorse åkte vi till Gävle för att hälsa på min farfar, som vi gör varje år. Har varit där hela dagen och pratat och ätit god mat. Nu är vi på hotellet och jag sitter just nu i sängen helt slut efter träning på hotellets gym och simturen i poolen. Räkmackan gjorde mig trött så nu ska jag bara glo på TV, sedan ser jag fram emot hotellfrukosten imorgon bitti :) Imorgon blir det att gå på stan, titta in hos farfar igen, sedan bär det iväg hemmåt för att fira nyår!
13
Louisefoto

Trevligt med tur till Gävle
du är hur skön som helst Lina
Älskar när du bjuder på dig själv

Julia

Du är så vacker!

Sofie

Nice, riktigt härlig grön färg på onepiecen, skulle gärna ha en till i den färgen! :D

Lovisa - foto

haha så härliga bilder!

wilma★

även din mamma är en duktig fotograf!

Svar: Ibland kan hon också :) Men hon är mer inne på målning.
linafoto

Maja

Kan inte du ha en fototräff här i Gävle nån gång?! Skulle vara grymt ju! Haha, funderar nästan på att åka in till stan imorgon för att få se dig (låter som värsta stalkern men skitsamma, vad gör man inte för att få träffa sin förebild liksom?). Nej men ha en bra dag! :')

Svar: Det hade varit kul att ha en fototräff här :) Haha, får se om vi stöter på varandra på stan idag då.
linafoto

Ellen

Då kan du ju få hälsa på mig? så jag får träffa dig! ;)

Ellen (alatariel)

Låter trevligt! Härliga bilder på dig! :)

Tova

Håller med ovanför! Ha en fototräff i Gävle!!! : D

Karin

Tusen tack för ett jätte inspirerande år! Gott nytt år! :D

Malin Lundin

Trevligt! Håller utkik efter dig på stan haha ;)

erika

Vad mysigt! :) Och OnePiece, perfect! ;)

Anonym

Haha, du liknar Amy Diamond och Bella Swan ;)