Stolpjakt - Friska Karlstad

Canon EOS 7D + Tamron 28-75mm f/2.8 / Canon EF 50mm f/1.4 + Canon Speedlite 430EX II
 
Det gick fortare än vad jag trodde med att redigera och skicka iväg bilder till Friska Karlstad, så jag kan lika gärna lägga upp några bilder som jag fotade åt dem. Ni såg ju behind the scenes-inlägget jag la upp igår, så då ser ni lite hur det såg ut med blixt och grejer :) Ska ut imorgon och fota barn + en vuxen som går och leta stolpar i skogen.
 
Om en timme ska jag iväg och fota en bild på politiker när de har möte här i Karlstad. Ska se om det kan bli någon trevlig bild på deras möte. Ska göra mitt bästa för att bilden ska se varm, härlig och positiv ut som möjligt. Vi hörs!
12
Erika [tävling på bloggen]

Vilka fina bilder! Passar verkligen till temat :)

erica

vad kul! du är så duktig

ANTONSFOTO

älskar ljuset och färgernaaaa

Ellen (alatariel)

Jätte fina bilder! :)

Becca

Snyggt !

Ida

Sååååå fina bilder!

P H O T O L I F E - Drömmen om att bli fotograf

Väldigt bra bilder du tar :D Färgerna är helt UNDERBARA!

November

Bilden i mitten var riktigt fin!

IDAWA

Flyttade till Karlstad för ca en vecka sedan för att plugga media och kommunikation på universitetet. Nåt tips på ställen att upptäcka staden? :) Hittar verkligen noll här... Hittar från min lägenhet i Kronoparken till Konsum ungefär, haha...

Svar: Att gå igenom stan vid vattnet är ett måste. Vid sandgrund är det mysigt att sitta vid bryggorna en sommarkväll :)
linafoto

Isabell

måste bara fråga vilken kamera du har?

Svar: Canon EOS 7D :)
linafoto

Linnea Gröning

Du är så himla duktig på att fota! Galet!

Mette Ottosson - fotograf Båstad

Du är så superduktig, Lina! :-)