Inte många dagar kvar nu...

 
... till fototräffen!!
Den 1 september samlas över 100 fotointresserade människor och modeller i Hagaparken, så vi får hålla tummarna på att vädret är bra så vi kan vara ute i grönskan och fota. VIKTIGT! Om det nu skulle bli regn på lördag (vilket det inte får bli) så kommer fototräffen att vara på hotell Scandic Grand Central. Men håll gärna koll på vår facebook-sida för information på morgonen.
 
Vägledning till Hagaparken
Från T-centralen tar ni gröna tunnelbanelinjen mot Hässelby strand.
Hoppa av på Odenplan. Där tar ni buss 515 mot Sundbybergs centrum. Hoppa av Haga Norra.
Om du inte åker från T-centralen kan du hitta mer info om hur du tar dig till Hagaparken på sl.se.
(Gå gärna in på evenemangssidan på Facebook och samåk med någon!)
 
Sådär, då hoppas jag vi ses på lördag :D
25
|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag hoppas att ni får bra väder :)

Mangaloppan-Foto

Önskar att jag hade kunnat vara med...
Men om det är nästa år också så ska jag försöka komma dit, bor nämligen så långt bort. Men ni får ha det underbart roligt där! Hoppas att du får fota in bra modell!

madde

ååhh jag vill så gärna åka dit men det är alldeles för långt bort:(

felicia-

vad kul!!

Matilda H

fin bild

Paulina Holmberg

Synd att jag inte bor i närheten, hade vart grymt kul :D

Emelie

Åh det hade varit kul att vara med, men tyvärr kan jag inte. Hoppas ni får en bra stund iaf.

Catta

Åhh, va kul! :)

yasmine modell mamma och fru

låter kul
Allt bra?
KRAM

Marita

Så morsomt! Kos deg der :D

Interiör

mycket trevlig stund tack för att dela mig.

Louisefoto

Åh va kul. ja önskar ja kunde vara med . Jag hoppas ni får en fin dag :)

Elin

Så himla fin blogg! :)

Belinda

åh, jag är med på bilden! haha xD

daniela.

hade varit riktigt roligt att komma, haha synd bara att man bor en bra bit från stockholm!

Alexsandra

kul :) Nice bild :D

Sandra Hilton

Vad roligt! Synd man inte kunde komma.

David (fotoblogg)

Längtar :)

LINA | FOTOGRAFI & KREATIVITET

Åh, skulle gärna komma. Men har gäster i morgon & bor allt för långt bort. :( Men hoppas ni får det bra!

Catta

Fin bild!

kiwiberries

låter kul!

Alicia Franzen

Fin blogg :) ! Kolla gärna in min nystartade blogg: www.aliciafranzen.blogg.se

Louise

Synd att det är i Stockholm, annars hade jag gärna kommit!

Jaana

Spännande med fototräffen! Tråkigt att vädret var skit!!

Anna

NAJS