Time never stops



52
Staffan [fotoblogg]

Snygga bilder! :)

Simon Glimholt

Vilka härliga bilder! :)

Fotograf Emma Eriksson

Fina bilder, Lina :)

Erika

Vilka fina bilder!

isabelle

riktigt härliga bilder, älskar dem!

Josefine

Fina bilder! :)

Elin

andra bilden var superfin!

Ulrika

Coola bilder:)

Greta Möller

Jag. älskar. din. kamera. !!!

Becca

Snyggt!

Sanna Funeland # FOTO

sv: åh tack så mycket för svaret!



ah det förklarar ditt "flyt" eller vad man ska säga på inlinesen hähä ;)

Sessan

Vilka härliga bilder.

FOTOKUSERA - en personlig fotoblogg

Sjukt nice!

Jessica Fotar

Så fina bilder :)

Marianne Karoline

Kjempe fine bilder, du er flink!

Lina

Helt fantastiskt ljus på den översta! Ser gärna en intruktion till den redigeringen!

Bra jobb! :)

Viktoria - Hallon (FOTO)

åh vad häftiga bilder! kreativt att ta med klockan ut i naturen ^^

Sona

Grymma bilder!

Lollo

Skitsnygg! Kollar på den varje gång jag besöker IKEA.



Hittade ett linne som kanske passar din stil då den ser ut som USA-flaggan. Skitsnygg: http://www.ellos.se/d/Overdelar-Linnen/jsfn/_/N-1z141qvZ1z141fgZ1z141ll?Nr=323628

Sofie

Snyggt!

Alice

Härlig! Har en likadan klocka.

Emma

Superfina bilder!

[email protected]

herlige bilder ;)

Micke

Snygga bilder, som vanligt...



Men du!! Vet du vad!! JAG SER LITE BRUS!

DU ÄR MÄNSKLIG TROTS ALLT!! ;)

erika

Vilka kreativa bilder! Älskar redgeringen! ^^

Nova [ fotoblogg]

Nu har du chansen att vinna halsband för ca 150-200 kr.

För att få större chans att vinna ska du göra detta;



1. Gilla min blogg på facebook eller följa bloggen på blogglovin'



2. Skriv ett blogginlägg om min blogg.



3. Kommentera om du gjort dessa saker som står.



Hoppas du vinner! Lycka till!!!

Agnes fotografi

Åh, jättefina!

Mary

Fina bilder! :)

Kan inte du göra en videoblogg då du typ visar hur man tar fina

Bilder på självporträtt så att ögonen blir så skarpa?

Ranja

Verkligen kreativt!

Malijn

Fina bilder! =)

Tessan - KREATiV text I foto I design

Underbara bilder! Älskar såna där 'traditionella' väckarklockor.

S O N J A F O T O

Jäääättefina bilder! Älskar skärpan, vilket objektiv använde du? :)

Linnéa

Så himla fina bilder! :D

Jessica

beautiful photos.

Sofie

Hej Lina! Superfina bilder :)

Jag ville bara säga att jag hade nationella prov i svenska 1 idag, muntligt. Då pratade jag om min relation till fotografering och jag använde dig som min källa och inspiration! Du är grym!

Andrea

Sjuukt fina bilder!

Fanny

Gud så fina bilder!

Verkligen inspirerande och väldigt keativt :D <3

Madelen

Så söta bilder! :)

Julia Nilsson

Supersnygga bilder! Gillar kombinationen av klockan och naturen! :D

johanna

Hejsan Lina vart får du alla dina bild idér ifrån ? :D

matilda

härliga bilder!

Matilda

Ååå va fina bilder:)<3

Emma

Nydelige bilder! Likte spesielt godt nr. 2 - herlige farger :)

madde

super fina bilder! :)

Ellen - LCHF och mycket annat

Snyggt!

Elsa

skitfina bilder! :)

Malin

Fina bilder!

Jag har en likadan klocka, den är så fin!

Sigrid Egevang

Lækre billeder! ;) God idé du har fået!

Ebba

Superfint, verkligen kreativt!

Parizad

lovely series!

Nova [ fotoblogg]

Hej!! Du har en jätte fin blogg.

Kika gärna in på min blogg. Jag skriver om mitt liv och läger ut foton.

Ha det bra!

Swebloppis

Hej.
Kolla gärna in min blogg bloppis som jag nyss startat. Snälla följ mig på Bloglovin. Kommer att sälja en massa bra kläder och saker till bra priser. Har även en bloppis på instagram som jag startat. Följ gärna den för där kommer det komma mer uppdateringar.