Det är vår nu


Canon EOS 7D + Canon 50mm f/1.4

Vet ni vad, jag är så glad för det fina vårvädret vi har idag, så jag kan verkligen inte sitta vid datorn nu.. Måste ut och fota och steka i solen. Hoppas ni har det lika fint så ni också kan gå ut och fota härliga vårbilder :)
12
Märtha

Har du tips på vad man kan fota nu i vår förutom alla vackra körsbärsblom och andra blommor? Tacksam för svar (helst via mail)! :) <3

Mary

Super fint kort!!

Maddyz-Fotoblogg

Jag har precis varit ute och fotat våren!

Fin bild!

Mira

Vakkert. Deilig med vår!

minabrun - photography

fin bild!

ANNAASTRID.webblogg.se

Fin bild! ^^

Anonym

kjempe fint bilde kan du lage en video hvordan du tar det bilde

Suzette

Härligt att våren är på gång! :)

Jessica Fotar

Fin bild :)

Så skönt med sol nu ;)

E L I N F E L I C I A S

fin bild!

Daniel Brännström [hobbyfotograf]

Superfina bilder :)



Önskar jag kunde de.. fortfarande snö kvar här :( Men det börjar försvinna, tack å lov!

lovisa [ foto & vardag }

Vad är det som är lila i bakgrunden eller har du lagt på de i ps?



Är finalist i en fototävling och undrar om du vill vara jättesnäll att rösta på mig. Skulle uppskatta det extremt mycket. Är nr.2 och du kan rösta här: http://linneaphoto.blogg.se/2012/april/bidragen-i-fototavlingen-rosta.html#comment