Cross & fyrhjuling


Canon EOS 7D + Canon EF-s 18-55mm f/3.5-5.6

Mio kom in till mig och frågade om jag kunde filma och ta kort på honom när han åkte. Självklart kunde jag det så jag greppade tag i kameran och sprang ut i skogen där han och min kusin William åkte. Söta var de och Mio tycker det är skitkul att åka. Det förstår jag, duktig var han också! ;)
23
Ranja

Härliga bilder!

Natahlie

Ser skitig ut. Vill haaaa! :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

Hej på dig! Hoppas allt är bra :) Kolla gärna in min modell blogg i New York City & London, hör gärna av dig om du vill göra länkbyte! Kram Bella

-http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Natahlie

Skitkul skulle de vara om de blev fel.. :)

tessan

hejsan :)

allt bra?

hur har du haft det under helgen?

Anna

Häftiga bilder!

Kristin

Hej Lina! Förrutom att din blogg är sjukt grym och du är asduktig på foto, så undrar jag lite småsaker...

Jag fick i mars en nikon D3100 , jätte glad över de, och jag är en hästtjej, så jag brukar fota olika lektioner och så... Mina inställningar är typ Hi2 ISO på P... Om du fotar något som rör sig i ett ganska dåligt ljus, vilka intsällningar skulle vara bäst?:s du är säkert bättre på Canon, men jaja... Jag är amatör och inte den bästa så lite tips skulle inte skada!

Tack på förhand ;) kram!

Alice (:

Fina bilder! :D

Becca

Vad kul o se lite sport här ! :D Snyggt!

Emma

Snygga bilder!

jenny

Superhärlig blogg! (:

Ida

sv: HAHAHA det förstår jag!

Julia Nilsson

Coola bilder och klockren miljö! ;D

Ida

sv: Hahah NÖÖÖÖ höga på socker hela helgen! awesomeness haha <3

Linnie - zingogirls

Sjuk fina bilder , älskar dom :)



Vill du bli " veckans blogg " hos zingogirls ?

Isåfall anmäl dig här --> http://ziingogirls.blogg.se/2012/april/vinnaren-ny-omgang.html#comment

Lina

Snälla Lina,kan du inte göra mera videos hur du redigerar dina bilder :)

ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Gravid

vilken söt liten fyrhjuling du, och tuffa bilder

josefin

Vilka jätte fina bilder du tar! :)

melinda ;)

Jätte fina bilder! :)

Ronja [foto]

Hej, fin blogg :)

Hur är det med dig då?

Cissi

Fina bilder! :)

Clara

Vad kul. Du är så duktig på att.fota

Felicia Andreasson - Foto

Coola bilder!