Avory Dress



Igår fotograferade jag Felicia i stadsparken här i Karlstad. Vi hade i uppdrag att fotografera en klänning från Avoryshop :) Det blev ju lite portättbilder också som ni såg i den förra inlägget. Kunde inte motstå det fina motljuset. Älskar det!
36
Helena

så himla fint!

Magnus Norberg

ja mjuka fina bilder i mot ljus är så fint!

Märtha

Riktigt härliga bilder! Fin redigering dessutom, skulle du kunna visa en video hur du redigerade någon av dessa två bilder?



Kram Märtha :) <3

Gjertrud

Du er bare sååå flink du Lina:) Flotte bilder, som alltid.

Jessica Fotar

Väldigt fina bilder! :)

Becca

Jättefint!

Linda KN - Om foto og livet

Nydelige bilder!

ragnhild

FOR en vakker kjole!

E L I N F E L I C I A S

fina bilder!

Jennifer Nilsson

WOW! Vilka två vackra bilder! :)

liss

Gud vilken fin bild :)

Blogkeen byte? :)

johanna

Så fint :D

Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

Jättefina bilder!

Maria - fotoblogg

Kollade igenom din blogg. Sjukt fina bilder och mycket inspiration till en nybörjare som mig!

ANNAASTRID.webblogg.se

Väldigt fint!

Stina

Ljusa och vackra bilder och en väldigt fin klänning! :]

Emma

Vilka fina bilder!

Mangaloppan

Skulle du rekomendera en canon EOS600D systemkamera. Jag funderar nämligen på att köpa den och det hade varit kul om ett proffs hade kunnat säga om det är rätt val eller inte. Det blir min första systemkamera i så fall. Underbara bilder! :) Du är sååå himla duktig.

Rebecka Vigren - Fotoblogg

Vackra bilder!

Elvira - foto

Vad fint ljus!

Louise - Fotoblogg

Hej!

Skulle vara jätte glad om du kollade in mina bilder jag har tagit på min bror och kommentera vad du tycker :D

http://lollorydhxd.blogg.se/2012/may/henrik.html#comment

Swe

Vilken fin klänning, hon är ju så vacker :O :)

Rockstjärnan!

Vilka läckra bilder! Vad roligt att se att du är så duktig!

Clara

sjukt coola bilder! :)

Ida

Älskar bilderna jätte fina! :) <3

S O N J A F O T O

Så himla fint!

Sessan

Otroligt vackra bilder. Felicia är så himla fin som model.

Malin Rosén

DU ÄR GRYM!

maria

Vilka fina bilder ! :)

Jenny

Jättevackra Bilder! :)

Suzette

Vacker klänning!

Suzette

Vacker klänning!

L i n d a . B l o m

Fantastiska bilder, Lina! :) Du får säga till om du vill slå din talang ihop med mig någon gång :)

Rebecca

Kan du inte berätta hur du gör för att bilderna ska se så sommriga och ljusa ut? :) Jätte fina bilder!

A M A N D A

Otroligt fina bilder, en riktig sommarkänsla :)