Tjejen bakom bloggen



Tog lite bilder på mig själv med min bärbara dator i handen. Tänkte att dessa bilder kanske kan användas till presentationsbild eller liknande :) Den första bilden blev favoriten av de jag fotade. "Hej, mitt namn är Lina Flodins. Jag är en 17 årig tjej som bloggar och driver ett eget företag som fotograf!" Haha, ungefär så. Den sista bilden blev lite mer galen. Men, that's me!

26
Amanda (Ava)

Är bilderna i det hära inlägget fotade i studio eller bara mot en vitt väg?

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Fina bilder på dig!

Ellen från Finland ♥

Den andra bilden är jätte fin! :'D

M ä r t h a . V

Söt du är :]

Matilda Sigemo - Fotografi & Vardag!

Jätte, jättesnygga! :D

Jessica Fotar

Fina bilder, den sista bilden är så skön! ;)

Malin

Nu är det en fototävling på min blogg! Kom och var med vett'ja!♥



Kram Malin

Sara

Gillar! Första bilden skulle passa jättebra som presentationsbild! :)

Amanda (Ava)

Sv: Okej, bilderna var jätte fina!

Emilia

Hur länge har du haft intresset att fotografera? :)

Louisefoto

Jätte söt du är :)

Agnes

Den första var jättefin ^^

Anonym

Snygga fast på första bilden ser det ut som du flörtar med kameran :)

Frida

Jag gillar den sista bäst :D

nathalie

Hej,funderar på att önska ett objektiv till julklapp,vilket tycker du att jag ska satsa på?:)

Fick min Canon 500D i Juli och vill gärna ha nåt bra objektiv!

Kram

Fotograf Malin♥

Hej!



Nu är det en fototävling på min blogg! Kom och var med!



Vinn 2 veckor´s länkning i varje inlägg!

Nästa gång kanske det är ett filter!



Kram Malin♥



http://malinsfotoochtips.blogg.se/2011/september/fototavling.html#comment

Mollie

Haha, den sista bilden var ju fett skön! xD :D

Anna

hur kan man få portätt att bli lite "roligare" om du fattar va jag menar ? :)

Ninni[FOTO]

Snygga bilder ;)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

galet fina bilder! :D Måste köpa en fjärrutlösare som passar min nya kamera. ^^

Elin

Du är så duktig Lina (kom precis på att jag aldrig kommenterat på din blogg...trots att jag följt den rätt länge nu..)!

Det var det jag ville säga, haha.

Anonym

Tokdiggar din nya header, galet snygg!!!

Lovisa [Foto]

håller med,den första blev jätte bra

Ida

wow vad söt du är!

Fanny Sjölén

Vad har du för dator? :)

Amanda

Shit va grym du är :D