Låt mig presentera...

...den nya Aladdin asken. Aladdin Dark Edition! Perfekt nu till jul :)



Det är roligt att ha fått äran att presentera och smaka den nya chokladasken från Marabou. Har inte hunnit smaka ännu, men ska ta några praliner ikväll och se om det smakar lika gott som det luktar. Det tror jag säkert!

TILL ALLA CHOKLADÄLSKARE!
En tävling där jag tävlar ut några sådana här askar kommer att komma inom kort. Ett superbra tillfälle för dig som chokladälskare att vara med och tävla, så håll utkik på bloggen! Den förra tävlingen jag hade med Marabou blev den populäraste tävlingen jag någonsin haft, och jag tror den här kommer bli lika populär. För vem säger nej till choklad? :o
37
Karin

Åh vad gott!

Klaras foto

Gud vad gott det ser ut :D

ia

Perfekt för den chokladberoende! ;D

ANTONSFOTO

kul med tävling! jättefint ljus, är det en blixt riktat mot taket? :)

ANTONSFOTO

jaha okej, grymt fint!! och mot en grå vägg va haha? :)

Anonym

Woho! Ny Aladdin ask! :D

Catrine - catrine.webblogg.se

Åååh, ser så sjukt gott ut ju!

Louise

muuuums :)

Fotograf Annie

Åh den vill jag ha :P

anniz

Jag säger nej till choklad :o mörk choklad smakar ju vedervärdigt! :o

Matilda Danielsson

Åh gott, fast jag äter inte godis, hehe :)

Måste bara kommentera att jag tycker du är väldigt fin i markerade ögonbryn! Stort plus :)

Adam

Fin blogg. Hur får du headern att skifta? Flascha?

Kristine

Ooo, håper det går an å delta i konkurransen for nordmenn også! :P

Ida

när det är mörk choklad ... så sgäer till och med choklad-ida nej .. :( haha

Moa

Mörk choklad är ju äckligt -.-

Elin

Åååh, älskar choklad!!

Föresten, fin blogg du har :)

Agnes

gottgottgottgott

ANTONSFOTO

jaha okej, men tyckte bara det var snyggt!! :)

Elin warnes

mumms:)

EllenOtendal

Vad söt du är!

M ä r t h a . V

Gott! Älskar nya headern förresten :)

Anonym

Oj! Vad till gjord du såg ut... Alldeles... Misslyckat med att försöka le? Om du vill ha hjälp med att fota självporträtt kolla in denna blogg: www.tinkerbella.blogg.se (Jag tycker du behöver kolla lite... För det såg inte OK ut.)

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Gud så gott! :)

Michelle

Måste bara säga, gud va fin din design blev lina. :)

Kram!

maria

Gud va snygg header!

emmah

Gör du bloggdesigner?

Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Jag skulle aldrig säga nej till choklad! Bara det att jag har godisförbud...

nilez [PHOTOGRAPHY]

tyvärr hatar jag mörkchoklad :(

Linda

ser gott ut :)

Åsa

Va, jul?! Hoppas det dröjer ett tag! Än skiner solen och myggen svärmar!

Lovisa [Foto]

sv: tack

Madeleine [foto]

älskar dina bilder och din blogg :)

Wilma - I M A G O N S

SV: ok, vad najs!

Men vet du någon sida där man kan ladda ner gratis?? :)

KAROOFOTO -

åh va sugen man blir nuuuu :(!

OLIVIA FOTO

mmm ser gott ut!

REBECKA

Du ser riktigt jävla fräsch ut!

Var bara tvungen att skriva det.

Catta (:

Hej! Du är grym på att fota, men det vet du säkert redan.. ;)



Jag är en 14 årig tjej som började fota i Januari 2011, alltså nybörjare. :p

Du får gärna kolla min blogg och säga vad du tycker! :)