Videoblogg



Tänkte att det kanske var dags för en videoblogg, det var ju ett tag sedan! Den blev kanske liiite för lång, hade planerat att den skulle bli ca 3 minuter men den blev ju lite mer än vad jag hade planerat alltså.. Hoppas den duger att se på, en liten stund iallafall :) Haha, peace!
29
Sebastian Skarp

Det var ju en bra videoblogg! Jag hade nog inte vågat gå runt med en kamera + lampa sådär och spela in en video, hade känts så pinsamt. Men det hade varit coolt att gå runt på stan sådär som du sa, fast det hade ju klart varit ännu mer pinsamt. Kanske om man fixar en proffsig kamerautrustning och har en person som filmar och en som sköter ljudet osv så det ser riktigt proffsigt ut, då hade det nog inte känts lika pinsamt tror jag.



Haha, jag satt och väntade hela videon på att någon skulle hoppa fram och skrämmas, eller att du skulle klippa in nån läskig bild med nåt skrikljud du vet ;) Men det hände ju som tur är aldrig!

Gilraen

Har du läst om mannen som försvann i krp? Lite scary.

Elinwiman

Fin blogg :-)

Linda Jungarå

Gulligt :D.



Vad heter låten?

Ragna

Alltid kul när du videobloggar! :)

martina

kul med videoblogg, vad söt du är :)

Amanda - att leva med glutenintolerans& min vardag och foton!

känns som alla fyller år nu den senaste tiden =)



sj fyllde jag år i onsdags :D

Jonna Peltokangas

Najs :D

maja

Vilken är låten ? (:

Ebba

Haha, fyller också år på söndag, grattis i förväg ! ♥

Marinda :)

Vad VÅGAT att du har VÅGAT ditt hår ;D

Amanda

Haha, kollade på videon i morse och det fick mig att vakna till. ^^

Bodypalace

Det enklaste är väl om du bestämmer i förväg vad du ska prata om? Sen är det kul att se videobloggar som är naturliga och spontan som din och inte tillgjord som alla andra "fjortisar" tex pillar i håret osv. Du borde videoblogga mer så man får se dina vacka ögon mycket haha ;)

Anonym

Hej Lina!

Jag hade också funderat på fotomässan i stocholm, men har ingen med mig, :c

Undra om du vill ta med mig , bor också i karlstad.

Sett dig många gånger , men aldrig vågat hälsat, vi kanske kan ta kontakt och göra det någon dag? :)<3

Kram elin.

Bebba

Vad har du för redigeirngsprogram?



Kram

Isabella-en fotoblogg

vill du vara med i veckans blogg!?

vinnare får en länkning och blir sedd bland mina 3000 läsare :D

Tilda [fotobloggare]

VI FYLLER ÅR SAMMA DAG ;)

» Jarinafoto

Kul med videoblogg. Söta du! :)

Anonym

Hahaha det var roligt när du gömde lampan och visslade! :)



Ett stort grattis i förskott!



Istället för en present får du en hyllning som en underbar förebild och väldigt skicklig fotograf/Photoshopmästare!!! :)

sophie - [FOTOGRAF]

du är så himla söt! och du passade super bra i vågit hår :D sen så får man ju säga grattis i förskott oxå!

Jonna Erlandsson

Jag har väldigt tråkigt just nu så jag kollade igenom hela haha :) Du är så söt! Grattis i förskott också :)

Ida

"jag glömde bort vad jag skulle hämta ..." haha supertulle

Anonym

du ejätte lik amy dimond ( stavning?)

Anonym

Haha, vilken rolig video :)



Kram Johanna

Louise

Vad heter den låten . Den du spelar och sjunger ?

Amanda

Hej! När och vart är den där fotomässan, och grattis i förskott! <3 skulle bli jätte glad om du svarade<3

Ida

Har du någon gilla sida på facebook?! :-)

michelle

Hej! Ville bara ta och önska dig en bra helg och födelsedag på söndag. =)



Kram!

Julia ^^

Grattis i förskott!

Vilket märke och hur bra tycker du att vågtången va? Jag skulle vilja ha en så jag undrar, tack om du svarar! :)