Tilda & Nora


Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4 USM

Här har vi systrarna Tilda och Nora som jag förevigade på bild idag. Börjar att visa er två bilder, det kommer säkerligen fler :) De var riktigt glada och roliga barn att fota och vi hade bra väder också!
32
BY MATILDAH

Så fina foton! ^^

ellen :)

när skickar du choklad asken? :D

kram!

Cicci Feinstein - fotograf

Otroligt vackra uttryck i både barnens ansikten och i bilderna i sig!

lovisa [foto & vardag]

gud vad söta, jag dör!

Tomiko

jättefina bilder. :D

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Använder du reflexskärm när du fotar barn? Om inte, hur tänker du med ljuset då? :)

Malin

Älskar ljuset i första bilden! Otroligt fin :)

ANNA'S FOTO

Älskar den första bilden! :)

Klara

åh, villka fina bilder ! :)



Kram

Michaela

Ooh vilka sötnosar :) Älskar färgerna i andra bilden.

LINDA - [fotoblogg]

Underbara bilder, båda två! :) Dock gillade jag den sista extra mycket då den var lite annorlunda och grymt fin. :)

Erica, 16 år och mamma!

Vilka fina bilder!

Marti

Fine bilder :)

Emma

Åh vilka gosiga!

Lisa Narveby *w*

Gud så fina! :D

becca

Jättefina ! Bra jobbat !

Johanna Stina - Foto och designblogg

Fina bilder :)

Malin

Åh vad fina´! Flickan på den andra bilden står ju som en liten modell! :)

Saga

Hittade dina video klipp på youtube , och klickade mig fram hit direkt. Gillar verkligen din blogg märkte jag nu. Du tar jätte fina bilder.

Älskar bilderna på .. Tilda och Nora , speciellt den översta (:

Fotograf MissJeni

Vad fina bilder, den översta visar riktig "syskonkärlek" :)

Anonym

Superfina bilder. Du är duktig!



Hoppas du haft en bra dag! :D

Sissi

superfina bilder!

M ä r t h a . V

Åh, så fina bilder!

azede

so pretty

' p o u l i n e

så söta!

Annie

Underbart :)



Jag undrar hur du får första bilden så vit? .. Har googlat hur länge som helst, och jag gissar ju på att du använder actions? Fast jag har ju ett gammalt photoshop så jag använder gradients... hoppas du vill hjälpa mig.. mejla gärna om du har tips på snygga svartvita gradients :) Eller så kanske du gör dina egna? ;P

Linnea

Söta bilder! :D

Hur mår du då?

Kram

ronnielle

Lina, the photo of two girls hugging is so emotional. in an older century, this emotion delievered, was just what made a painting worth so much.

Micaela

Åh va härliga bilder :)!

Hellis - Design på flera sätt

Fantastiska bilder! Du är otroligt begåvad

Linnea

Du är så himla begåvad! Shises!!

Malin

du tar så fina bilder!! :)