Noboxsolutions



Här har vi några personalporträtt som togs för lite över en månad sedan. Idag lanseras deras nya hemsida. Kika gärna in på www.noboxsolutions.se :) Asgrym design! Har gjort lite fotojobb för dem den senaste tiden också. Härligt gäng det där!
24
Ctina

NEJ VAD GRYMT! :D :D :D



Bästa personalbilderna jag sett! :D

Anonym

Kul och nyskapande som personalbild! Antar att du sett de gamla (uttjatade?) bilderna då detta kom? http://weburbanist.com/2011/05/04/moving-pictures-stunning-photographs-brought-to-life/ Älskar de två första, och den med tunnelbanan.

Advokat Stockholm portal

Det är riktigt fina bilder.

Mollie

Nej men vad läskigt! xD

Maja

hur gör man sånt?;) kan du inte visa det?:)

Katarina

Underbara animeringar också :)

becca

Coolt :) !

M ä r t h a . V

Frän "bild"! Ska checka in på hemsidan :)

Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Haha först trodde jag att jag såg i syne, men sen såg jag att de rör på sig! Coolt!!

louise

Kan du inte visa hur man gör sånna där bilder? :(

-Amanda'

Haha vilken rolig bild xD

Ha en bra helg :D!

Malin

Ahh... vad läskigt när jag upptäckte att de rörde sig :) Men fina bilder! Och ja de hade verkligen en ursnygg hemsida.

anna

anna

kul med levande foto.. hur gör du det?

Linnea Matros

Åh vad snyggt det blev! :)

Anna

Härliga bilder :)

S P R A L L I C E- a splash of color in everyday life!

Coola bilder! Vad kallas det sådana där bilder?

Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Hahhaah xP Mitt hjärta höll på att stanna när den killen längst till höger började blinka, jag blev asrädd xP

Sofiia :)

Snälla , gör ett inlägg om hur man gör sådär eller skicka en länk vart det visas hur man gör , letat hur länge som helst !! :D

Skulle va ur svällt !



Kram

Maja

Vad coolt hur gör man så där så att dom rör sig?

Grymt coolt!

Visa gärna... ♥

Kram:)

:D

FAN VAAA COOOLT

Johanna

Så coolt!

Sissi

snyggt! alltid läckert med rörliga bilder :)

Kesia

hahaa :D det var nästan att jag missade rörelserna! ^^ kul idé!