Lunch på Wayne's



Började dagen med att åka ner till stan för att käka lunch tillsammans med syrran, sedan gick hon till jobbet och jag vidare till Gubbholmen där jag hade en syskonfotografering. Några bilder från den fotograferingen får ni se ikväll :) Nu bjuder jag på lite bilder på det jag käkade. Varm toast med kalkon och som dryck valde jag iste. Gott var det !!
9
M ä r t h a . V

Ser supergott ut! Jag och min kompis åkte in till stan för en fika på Waynes Coffee :o

hanna

jag har dagens blogg på min blogg! var med och tävla! :)

Lotta

sv: Okej vet du vart man kan lära sig mer om elements?

Amanda

Vad kul, Blir så sugen på toast när jag ser de. :)

Fanny

ojj vad du gjorde mig snål på istee! Älskar din blogg :)

Agnes

Fina bilder ^^

Linnea :)

Hej, i din header har du 3 bilder som bytar och försvinner hela tiden. Hur har du gjort det? :)

Sessan

Mums så gott det ser ut att vara.

Nikaia

gott :)