Hemligheten bakom bilden



Tänkte bara berätta hur jag fick hjärtat i objektivet på den översta bilden. Den nedersta bilden förklarar en hel del. Hade en sten med ett hjärta på som jag satt fast med tejp så den skulle stå upp. Sedan fotar man bara genom objektivet. Man måste såklart ta bort objektivlocken så man ser igenom, men det tror jag ni fattade ;)
26
Johanna Stina - Foto och designblogg

Cool bild :) och najs objektiv!

Maggy

Nooo! Att du vågar, kommer ju in damm! >__<

Mollie

smart! :D

vilma

hahah meen åå jag trodde att du bara lagt till den i photoshop.. xD :)

M ä r t h a . V

Smart ^^

linnea (FOTO)

Shit !!! vad nice !

Fotoemilia

Åh, coolt! Trodde du gjort de i PS :D

Andrea

coolt, det måste jag prova!

Fotograf Benedikte Bull

Kul idé!

Fotograf MissJeni

Finns många olika bildvariationer med foton likt detta, bara fantasin sätter gränser :D

Matilda Sigemo - Fotografi & Vardag!

Snyggt! :)

hanna

hej! måste hjärtat vara upp och ner?? kram

eliin

hej, jag ska lämna in en bild till min bildlärare men kan inte bestämma mig för vilken jag ska lämna in. Jag har samma bild med tre olika redigeringar, kan inte du vara jättesnäll och slänga in en kommentar på vad du tycker? :)

EllenOtendal

Du är smart du!

Lisa

Hej! jag älskar din blogg!

Men jag har en fråga, är

Canon EF 50/1,8 II bra? vad tycker du om den?

Är det något du skulle rekommendera till någon som bara fotar på sin fritid?

Tea

Så smart :D

Ena - Fotoblogg

Hej du!! Nu kan du vara med och tävla om att bli dagens blogg på min blogg :D

Här är länken fall du vill vara med:

http://juststyle.blogg.se/2011/october/kommentera.html#comment



Ha det så bra och lycka till!

Ledsen om du inte gillar denna kommentar. :)

Maja

Ahah, jag trodde du typ gjorde det på datorn;)

kram<3

Sandra

Hej, måste säga att jag verkligen gillar din blogg!

Gå gärna in på min, och följ mitt PA :)

Emma

Smart ... ;)

carro - hhejc - foto

Tack så mycket för insperationen! Gjorde det själv, http://hhejc.blogg.se/2011/october/entry-142305483.html#comment /kram caroline :)

MALINPALIN.SE ♥ [fotoblogg]

vilket smart tips :)

Emma

Måste man göra rent objektivet efter?? Skulle gärna prova :)

Klara

haha, fett coolt! Men om man ska göra så måste motivet bakom vara upponer då ? :)



Kram

melina

det var jättefint och jättebra tänkt men det hade varit lite enklare att bara rita ett litet hjärta på bilden på Photoshop eller liknande:) förövrigt var det en jättcool bild. men du tar alltid så fina bilder så :)

Josefin

Hur får man objektivet att hålla sig öppet!? :D



Finns ju en liten spärr som stänger objektivet osv..