Ny design



Nu har jag gjort en ny bloggdesign. Den jag hade innan har jag haft sen i oktober 2010 - ett helt år. Så jag kände att det var dags för en nyare. Bilden i headern funderar jag på att byta ut till en annan. Måste ta lite nya bilder först :)

Vad tycker ni?
Tryck F5 om ni inte ser någon skillnad!

Edit:
Det verkar som om sidan inte fungerar perfekt i Google Chrome. Ska försöka lösa detta!
104
LOUISEFOTO

Söt design :)

Ellika

GUD vad snygg! :D

Matilda

Jag gillar den mer än den förra :) Kan bero på att jag hade tröttnat lite på den men gult och rosa passar väldigt bra. :)

Martina (Häst, Foto, Design)

Tyvär ser jag ingen header alls utom texten "Min hemsida, facebook och alla dom där men dom har hamnat i jätte stor stil högst upp i väntstra hörnet.

Har tryckt F5 massa gånger och klickat ur från bloggen och tillbaks igen utan skillnad så det är nog nått knas :P



Använder Google chrome som webbläsare om det kan hjälpa :)

Emelie

headern syns inte :(

Rebecka Eriksson

bara för mig som headern är typ helt vit med bara länkarna helt oorganiserade? ;o

rebecka

sv; jag har google chrome :)

rebecka

sv; aijaa, mysko ;o nej jag har nog bara vanlig pc ._.

Olivia

Det syns ingen header på min dator och texten i headern ser konstig ut, har google chrome. :P Men av bilden i inlägget att dömma så ser det snyggt ut :D

rebecka

sv; får hoppas på de.. slänger in en kommentar igen om ett tag, om det inte har blivit nån skillnad eller om det har blivit bra (:

Sessan

Jag har testat att uppdaterat flera gången men för mig är den ingen header & din utrustning, twitter etc står i fetstilt högst upp. Men får kika in här senare så kanske det ser bra ut hos mig med :)

Sessan

Nej det har jag inte, kanske därför jag inte kan se hela.

Sessan

Okok, jag använder Mozilla Firefox.

sonja

Den är hur fin som helst!

Linn

Frågestund på bloggen, fråga gärna något!

Kram!

http://kellyochlinn.blogg.se/2011/november/fragestund-1.html#comment

Anonym

Fungerar jättebra i google chrome för mig :)

Sessan

Ja sådär ser den ut på min skärm.

Smallmoments - a photodiary by ninni karlsson

Jättefin! Bilderna på dig är supersöta!

Towe

Fint! :)

Fanni - Hästar, foto & musik

Jätte snyggt! :)

majakhs

Den är verkligen jätte vacker! Tycker inte du ska byta ut headern. Men jag undrar en sak, hur får man så kategorier och tid är bredvid rubriken? :)

Anonym

ser inte, har firefox.

Jonna

ååh, sjukt fin!

majakhs

sv: Okej! Tack så jätte mycket för hjälpen. :)

A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

Jättefin design, men gillade den förra bättre. Men den nya är också sjukt fin :)

rebecka

sv; jepp, precis så

Amanda

Funkar inte heller i firefox, headern är helt vit förutom några stora vita bokstäver i vänstra hörnet (min hemsida, facebook...)

Linn

Jättesnygg!

Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Jättefin!!!

Amanda

Jättefint! :D

minaaabruuun

det blev jättefint! :D

Sussie

hedern syns inte :(

Christin Martinsson

I like it a lot! :)

Filippa

SUPER FIN <3 KRAM

becca

Jag kan inte se headern i firefox. Fast mitt firefox har varit puckat ett tag, så kan vara det med haha. Ser snyggt ut det jag ser :D !

Hanna

Jag har google chrome & det ser utmärkt ut! :) Verkligen skit snygg design!

ellinore

jag kör med google chrome och det fungerar jätte bra!:)

Fotograf Erika Hallman

Supersnyggt! :)

ylva

Hela designen är jättefin, speciellt headerbilden! :)

Elin

Sjukt fin :)

» Jarinafoto

Den ser jättefin ut på bilden, men tyvärr ser jag inte headern i Google chrome. :/ Hoppas det löser sig!

becca

svar: Har det nyaste, det var då det började krångla :P

Hanna

Jag har inte bloggdesignfråga, jag har en liten åsikt om din nys design bara! :)



Jag älskar den och snälla byt inte ut biderna för dom är underbara!

Men till vänster om dig ser det så tomt ut!

kan du inte lägga till något där ? :)



/ Hanna! :D

ida

jodå, det funkar i google chrome om man trycker f5 några gånger :)

Gilraen

Skitsnyggt Lina! :D

klara

i min google chrome funkar det perfa :)

sofia

likey likey!

Lova

Jättefin! Kul med lite förändring :)

Tilda [fotobloggare]

åh, jätte fin !

Andrea

Den var jätte snygg! Jag såg den även om jag har google chrome!:)

rebecca

Åhh! Det blev ju jättefint :) Bilden i headern tyckte jag var fin, men den känns inte så höstig/vintrig :P

Emma

Jättefint! Jag använder Google Chrome och det funkar nu aldelesutmärkt för mig :)

Linnea

superfint :D <3

Emilia Sjödin (fotoblogg)

jag kan inte se din header? inte ens om jag trycker på f5 ? :)

matilda

jag använder google chrome och jag ser inte designen :/

ANNAASTRID.webblogg.se

jättefin! :D

A L M A S F O T O

superfin, bilderna på dig var riktigt fina :)

Nicole

Det är fortfarande fel i google chrome!! ://

viiktoriia - fotoblogg

sv; För mig fungerar det alldeles utmärkt!

Jätte fint btw! :)

kram ♥

JOSEFINFOTAR ♥

men du har väl inte alls haft den i ett år? bara i några månader väl? du hade ju den där med den röda skjortan när du satt på trappan med ett bilspel?! eller har jag fel? Hursomhelst var den super fin ;) ♥♥

JOSEFINFOTAR ♥

Svar - jahaa! Ja men då hänger jag med! :'D Den vart super fin! Men det är ju bara för att du blir så fin på alla bilder! :O ♥♥

M ä r t h a . V

Fint det blev! :D ♥

rebecca

svar: Det hade kanske funkat om du haft ett blått linne eller något, haha! ;)

Alva - Skärmavbild!!

För mig ser det ut såhär:



http://fotolust.blogg.se/images/2011/skarmavbild-2011-11-29-kl-20-00-53_177085362.png



Kanske kan hjälpa dig att fixa det om du ser hur det ser ut tänkte jag... jag kör i Firefox och jag har uppdaterat och allt möjligt men det går inte!



Hoppas att det löser sig ;)

Felicia Johansson

Vad fint det blev! :)

Jessica Fotar

Jättefin design :)

Jag har google chrome, och det fungerar prima! ;)

Mollie

Vad snygg den blev :D

W I L M A - fotoblogg

jättefint! :)

Alicia

Jätte fin! <3 Jag använder google crome & det fungerar bra! :-D

JOSEFIN EK LARSSON

skit snyggt! :)

Moa

kul med en nny design♥☺

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Guud vad snyggt! Du lyckas alltid göra så himla enkla designer samtidigt som de ser så himla professionella ut! :)

Othilia

Skitsnygg design :D

BTW. du är sjukt lik kristen stewart när hon är Bella i twilight... haha! Tycker jag iallafall ;) KRAM!

Emelie - Emelies Christmas

Superfint blev det! :)

Agnes

Fint! ^^

Clara

fint det blev :D

linnéa

Jättesnygg! :)

Sara

Sv: Den är verkligen toppen!



Känner mig aningen stressad över showen då jag inte börjat med inspelningarna ännu, men jag ska kämpa för att få ihop första delen till söndag kväll!

Remi

Ser mer clean ut, passar bra.

Remi

..men headeren din burde kunne ta oss til framsidan.

Hannah

Snyggt :)

Emma

Det vart jättefint! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

snyggt! :)

Malin

jätte snygg design!! :D

MEULLERPHOTO

Snyggt!

Maria - mamma till Liam ☆

jättefint :)

seperti

jag gillade nog den gamla mer :P

Ellen från Finland ♥

Riktigt fin! :D

Rebecca

En klar hiss till den nya designen :D

Anonym

Guud vilken fin bild på dig i headern!!

Jennifer

gör du dina designer i dreamweaver? :)

Ronja

Jag älskar din blogg! om du har något tips till mig skriv in det på min blogg!

Maja J (photobytekla)

Superfint! Jag har google chrome och det ser bra ut! :)

Linda Pettersson

Riktigt riktigt snygg :) (y)

Mathilda - Photography

Riktigt snygg och fräsch design!

O stilig blogg för övrigt!

malin

jag gillade din förra header mer.....:) Men denna var med fin!

Izabelle

Sjukt fint blev det :)!

Felicia (foto & vardag) ♥

Fint! :)

Helen

Fin! Ren och bra:) gillert!

fröken K | vill bli amatörfotograf

Jättefint. Lite sommarkänsla så här mitt i... ja, det ska ju vara vinter men det ser inte så ut. :)

Matilda Sigemo - Fotografi & Vardag!

Jättefin! :)

Linn

Denna var riktigt snygg, men jag tycker att den andra såg lite proffsigare ut :)

David

En riktig fin design det var!

Anonym

Hej!

Kan du berättal för mig, eller göra ett inlägg om hur du tar di egna bild och gör det till en header , och sedan namn, och texten 18 år, eler om jag vill skriva något annat. och snälla!

säg hur du gör med html-kodena!

Jag fattar lixom inget där. :(