Alicia & Lucas III


Canon EOS 7D + Canon EF 85mm f/1.8

Slänger in några fler bilder på Alicia & Lucas som jag fotade i september. Vilka härliga barn alltså! :)
39
Moa

söta bilder ☺

OLIVIA FOTO

Så söta!

linnéa

Jättefina bilder! :)

Hanna

Åh så fina bilder!

becca

Gud vilka fina bilder - underbart ljus och väldigt naturliga !

paulina

åh, vilka härliga bilder!

NRphotos

otroligt fina bilder!

Karolina

ååå vad fint!!!!

matilda

härliga bilder :)

hanna

vilka fina bilder! :)

ANNAASTRID.webblogg.se

superfina och söta bilder! :)

Linnea (FOTO)

Så söta :D

Emma

Gud så fina!

Anonym

Hej!

Guud vilka underbart vackra bilder du tar! Jag själv är väldigt intresserad av foto osv har dock ingen utbildning men det är mest en hobby :)

Jag tänkte fråga om du och jag kan bloggbyte? :)



Tack på förhand!

M ä r t h a . V

Fina bilder Lina! :)

lovisa [foto & vardag]

Sötaste jag sett på länge :o

Beatrice

Guud vad vackra bilder!

Izabelle

Åh det här var de finaste barnen jag sett !Ljuvligt!

SARAS FOTON&TECKNiNGAR

Gud så underbart vackra bilder! Älskar't!

Marwah

Gud vad gulliga!

är det dina syskon

Malin

Jättefina bilder!!! :)

Ninni

neee vad söööta :D

Nikaia

vad söta bilder!

Anna

Vilka fantastiska bilder!

David Andreasson - photo

Vilka bra bilder ;D

cajsa tapper - fotoblogg

Wow, du är så himla duktig Lina! :D

Sanne

Fy fan vad du är duktig på att fota!

Önskar att jag med va så duktig...



http://wronginalltherightways.blogg.se

Browneyedbitch

Riktigt fina bilder ! Du är grym !

mary

jätte fina bilder :)

Natalie

Otroligt fina foton du tagit! :)

Josefine

hemskt fina bilder :)

johanna

fina bilder!

Vira

Söta missar!

Lady Iron

wow vilka bilder :)

Tezz

Så galet fina bilder du tar, är så aviiis!

Therese

Jättefina bilder verkligen, du har talang! :)

Ulrika - Fotograf u.norman

Gud vilka underbara bilder :)

Fotoemilia

Sjukt härliga bilder :)

mamman

Är så tacksam för dessa underbara biler du tog på våra barn - nu blir det årets julklapp:) Canvastavlor och kalendrar samt årets julkort:)