Varm dag!







Har varit vid båten och steeeeeekt
Galet varmt har det varit idag. Men så underbart! Hoppas det är lika fint imorgon för då ska vi åka ut med båten och bada.. eller jag vet inte om det är så lockande att bada eftersom det bara är 16 grader i vattnet.. Lite för kallt tycker jag. Men jag ska försöka fota lite :)

Nu ska jag se på tv :D
Ni har väl inte glömt att jag finns på Twitter ?
40
photosbydavid - p h o t o g r a p h y

Jättebra bilder , ha en fortsatt trevlig dag :)

Louisefoto

Dem säger att det ska bli varmare imorgon .

beata

jätte fina bilder!

tänkte fråga hurudan kamera du skulle rekommendera till mig som fotat i 2 år med min första systemkamera canon eos 1000d och tröttnat på den kameran och skulle vila ha lite variation och mera utmaning ?

tacksam för snabbt svar eftersom jag just sålt min gamla kamera och klarar inte många dagar utan en kamera! :)

Anna

Hördu Lina? Har du utsett ''vinnarna'' till minneskorten? :)

Anonym

ÅH, vilken fin tröja! Var har du köpt den? :)

Sandra

Vad härligt det ser ut! Själv jobbar jag och sitter mest och fryser (!) på kontoret om dagarna och bara längtar ut. Men två veckor kvar till semester, bara att hålla ut...

Elin › en personlig fotoblogg

Varit underbart här också :) Även i vattnet, otroligt nog väldigt skönt knappt ens svalkande :o, var och badade med vovven för ett par timmar sen, badade dock inte mer än till shortskanten i och med att jag inte hade bikini på mig, annars skulle jag lätt gjort det :)



Förresten är en vinnare i tävlingen om minneskorten dragen än? :p

Sofia Axelsson ;D

kolla gärna mina bilder, är amatörfotograf!



sofiaaxelsson.wordpress.com :)

emelia

Vart har du köpt din tröja? :D

Saga

Vacker du är! :)

Annathea

Hej Lina!

Beundrar din blogg något enormt! du får bilderna att kännas så levande! man får inte nog av dom! :D jag är en tjejj på 14 år, som har ganska dåligt självförtroende, men försöker bygga upp det, genom att lägga ut videosar där jag spelar och sjunger på youtube! det skulle vara jättekul om du vill kolla på den här länken och säga vad du tycker! :D

ha det bäst! :D



http://www.youtube.com/watch?v=vHtgfwChH30

Josefin Borgman

My gosh! Älskar bilderna! Särskilt den längst ner. Du är så vacker! Och jag älskar tröjan! Vart köpte du den?(:

L E L L O ♥

Åhh, så fin du är ! Och du tar grymma bilder ! :D

Rebecca

Härligt !

Tea

Så fina bilder! Älskar den i mitten :)

Katja

Ja, och lika varmt & skönt är det idag!

Härlig topp ;)

Sera :))<3

Hah fin båt, om jag minns rätt hade du den förra året på din snygga video?

Anonym

Hej!

När berättar du vem det är som vunnit SanDisk minneskortet?? :)

Madeleine [foto]

så himla snygg tröja vart kan man köpa en sån tröja :D

kramar Madeleine

Elsa

fina bilder! :) <3 låter heeelt underbart

tove N.

Åh, det är så härligt med båt på sommaren! Var har du köpt dina shorts, förresten? (:

julia

Hej!

Jag har startat en ny tävling på min blogg. Tävlingens ämne är sommar. och jag undrar om just du vill vara med och tävla om 100kr i presentkort på Bik Bok eller H&M.

Hoppas just du vill vara med.

Följ gärna min blogg på bloglovin.

//julia

tove N.

Åh, vad synd. Dom var jätte snygga! (:

Madeleine [foto]

okej, tack :D

Madeleine [foto]

okej, tack :D

Lisa :)

Det är galet va snygg du är!

Julia

Härliga sommarbilder! :D

Ronja

Håller med, de e jättte varmt :)

Sara

Det ser härligt ut!

Inaaz

Härliga bilder! hoppas du hade en super bra dag! du jag undrar vart har du köpt dina shorts? Tycker de är super snygga!

Elin Atterstig

Vad fin du är, Lina. De här bilderna påminner mycket om filmen Into the Wild. Mycket pga ljuset och din klädsel tror jag. Och ditt utseende. :) Du är lik Kristen Stewart i den filmen. Se den, om du inte sett den!

Louisefoto

Härliga bilder .

Njut av sommaren för snart är den över.

Det går grymt fort nu.

1 juli imorgon .

ha en härlig sommar Lina :)

O L I V I A

Härliga bilder!

Annie

Ser härligt ut! :)

Matilda Sigemo

Vad är det för modell på er båt? Familjen har en ungefär likadan :)

Matilda Sigemo

SVAR: Okej, vi har en Krabat. Den är lite annorlunda, har ett fönster i fören där ni har två och vi har och vi har bara "staket" en bit i fören. Kommer inte ihåg vad det heter just nu. Och sen har vi en lucka där du sitter och vi har spännen för att sätta fast tamparna vid "staketet". :)

Daniela Krook

Gillar din klädstil otroligt mycket :))

Fanny

du va jätte söt på sista bilden :D

emilia

vad söt du är! översta bilden är lovely :). tar du alla självporträtt själv?

ELIN

Är det eran båt? :)