Water Tower



Canon EOS 7D + Tamron 28-75mm f/2.8 + Starlightfilter x4
21
pillan

stört coola ju! :D

Just Dance

Påminner om en scen i Darkness Falls :o :o :o hjääälp tandfen!

Amanda

Shit, vilka häftiga bilder! :)

Rebecka - fotoblogg

Wow, vilka häftiga bilder!!

Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

Coolt :)

Lovisa

Hejsan svejsan!

Jag heter Lovisa, är 13 år och driver en fotoblogg precis som du. Du är ju en helt fantastisk fotograf, måste jag säga! Att vara 17 år och driva eget företag är verkligen imponerande. Precis som dina bilder! Vet ärligt talat ingen som är så duktig som du. Hittar mycket inspiration bland dem! Hur gammal var du när du du började fota mer "aktivt"? Du är verkligen en förebild!

Therese - foto och vardag

Coola bilder!! :)



Ser högt ut.

Malin

Vilka fräna bilder, gillas!

Malin

Sjukt snygga bilder!

olivia-drömmen mot att bli fotograf

jätte coola bilder ! :D

väldigt snyggt när du andvänder starfiltert också, smart! :D

kram♥

becca

Snygga bilder !

Matilda

Riktigt häftiga bilder! :)

nicole

Häftigt!

onlyerik

coool bild

Nibras - Driver eget företag som fotograf

COOLT!

Tea

Supercoola bilder Lina :D

Anonym

Njää ska det inte finnas vatten i ett vattentorn??? Skoja bara.... men... nja, jag fattar inget. Vackra bilder, det är jag säker på!!!!!!

Matilda

Hej! Jag har fixat ett bloggtips inlägg på min blogg som kommer att komma upp den 2 aug. Du finns med där och jag hoppas att du gilla't ;)

Matilda Danielsson

Tycker det är skitsnyggt med skylightfilter... Känner att jag måste skaffa mig det!:)

Matilda [myphoto.blogg.se]

Riktigt, riktigt, riktigt härliga bilder!! Gillar verkligen att man stannar upp och funderar innan man inser vad som är vad. Och färgerna.. Mmmmm.. Keep it up girl!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Wow häftigt! :D Måste nog köpa ett starlightfilter! =)