Plugg väntar!



Rösta på Michaela D här! Vinner hon, åker vi två till New York.
Sista dagen att rösta :D Och tack till alla er som redan har röstat, det betyder mycket ska ni veta!

(Det går inte att rösta längre, vi kom på plats två! Tack till alla som röstat :D)

Jag dör lite av startbilden, haha charmigt ♥
23
Amanda

Jag har röstat! :D

Olivia Ljungberg

Haha, stillbilden är jättesöt ju! :D Lycka till i tävlingen!

Anonym

Säg det här till Michaela:

En av våra bloggläsare som fotar i canon kan bevisa att det är bäst, för på slovakiska betyder canon kanon.

Slutsats:

Canon är KANON! :D

AMANDAFOTO

Jag har röstat.

HAHA "Facebook..." jag trodde först du fixa gardin eller något :P

Julia {Vervainobsession}

Hoppas att ni vinner! :D

lovisa - hobbyfotograf.

Hej! Du, jag har hållit på att mejlat folk sedan klockan 4 att de ska rösta på dej och michaela, när jag började låg hennes röster på 6,4 och nu ligger dem på 7. Jag måste verkligen plugga och duscha, men efter det så mejlar jag en massa igen! Vill verkligen att ni ska vinna. :)

VICTORIAFOTO

Åh jag vill ha ditt skrivbord, superfint! Har föresten röstat på er, hoppas ni vinner :D!

Clara

http://piruetten.blogg.se/2011/january/gastblogg-clara.html#comment

Hoppas det var okej att jag la upp din bild i ett inlägg?

Kram:D

Joanna

Har röstat på michaela, hoppas på att ni vinner ahah :)!

ANTON - målet att bli fotograf

Haha snyggt! lycka till i tävlingen, ni är värda att vinna!

Anonym

Röstat redan! :) Hoppas ni får åka! Varit i New York måånga gånger och finns ingen mer underbar stad !

becca

Har röstat! Hoppas ni får åka till New York! varit där måånga gånger och finns ingen stad som är mer underbar ! <3

Maja J (photobytekla)

"ha vad roligt" XD Jättekul video Lina<3! Fin blogg har du också, och så är du bäst på att fota!!

Sara

Lycka till! =)

Lina

Du har säkert hört det massavis av gånger men jag tänker säga/skriva det ändå. :)

Jag tycker att du är en fantastisk fotograf och jag ser dig lite som en förebild och insperations källa.

Hoppas ni vinner rean till New York. :)

Isabel

Har röstat, tycker verkligen att du är värd en resa dit - och vilka fantastiska bilder vi skulle få se då! ;)

Josse

Retligt nära att vinna!

Hoppas att ni kommer iväg någon annat gång till New York! :)

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Vad synd att ni bara kom två! Det hade varit så kul för er att åka dit!

Olivia Kretz | Foto & Desgin

På min Fb står det att michaela är 1.a ..

Ronja

på min facebook står det att ni kom 1:a :D<3

cornelia

Jo undrade en sak.

Lägger du på skärpa på orginal bilder också? Så du gör det två gånger? Eller hur gör du? :)

Kram

FotografoLiviaoLsson

Vann man nåt på andra plats ;) ?



Vem vann?

Lovisa Granstedt

Vad spännande dina inlägg verkar! kommer definitivt läsa igen! :p Hoppas du har en kul dag :)