Maja Engelbrekt



Canon EOS 7D + Canon EF 85mm f/1.8


Här ovan ser ni några bilder jag fotade på Maja igår. Det var till en grej som heter Min Stil i tidningen Hammarö Karlstad Ifolkmun. Var inne i stan snabbt också och fotade en butik. Sedan följde jag med mamma och pappa till Kristinehamn och träffade mammas bror som jag inte har träffat på ungefär fem år, så det var skoj :) Sedan satt jag och redigerade bilder hela kvällen. Nu är Mio & Milian här och jag har nyss fotat dem. Bilder kommer upp ikväll! :D
20
Clara & Anna

Skulle vara roligt att också se hur bilderna blev som du fotade på affären! <'3

ida

shit jag har inte träffat morbror på åååår och evigheter ^^

Theresia

Vackra bilder!

Jessie Nilsson

fina bilder :D

natalie FOTO ♥

snygga bilder!

alexandra

hur har du fått skugga runt bloggen?

becca

Fiina bilder :)

Erika - fotoblogg

Fina bilder!

Harriet

älskar första! :D jättefint

Anonym

sv: okej för det var väldans fint rum tycker jag! :D

Stina

Du är så himla duktig Lina!! :D :D

Älskar din blogg.

Skulle bli suuper glad om du kikade in på min blogg!



//Stina

Johanna

kan du ta reda på vart hon har köpt jackan? :D eller om jag kan kontakta henne och fråga? verkligen jättefin :)

Ebba

Fina bilder :)

Fotograf Benedikte Bull

Peeene bilder!

Camilla

hon var jättefin!

Camilla

hon var jättefin!

Natalie

Ååååh va fina bilder! Du är sjukt duktig!

Jessica

Gud vilka snygga örhängen hon har på sig! Och jättefina bilder såklart.

Elina

vet du vart jackan kommer ifrån pådina bilde på tjejen? Tacksam för svar ! KRAM!

Isabell

Shit vilka fina bilder Lina! :)