Letters



37
Florrie

Coolt :)

linneaa

riktigt snyggt och effektfullt!

Harriet

fräcka bilder, lina! :D

Anonym

coola bilder :))

hanna

gu va fina!

felix

satan va coolt de blev när ljuset åker igenom bokstäverna sådära! nice bild

Anonym

Lev nu.. snyggt!

becca

Skit snyggt :)

Matilda [myphoto.blogg.se]

Jäääävligt snygga bilder! Grymt!!



Svar: Haha, arkitekt är något jag börjar fundera på det senaste året.. Man får vara kreativ och designa, måste vara kul! :D

Fotoemilia

Supersnyggt fotat! Dock undrar jag vad bokstäverna ska bli för ord om det ens ska bli nåt ord? :D

Alva

å du är så duktig på att fota gmn :)

älskar din header och allt :).



men det vore jätte snäll om du ville gå in på min blogg och rösta i min omröstning



http://nybban.blogg.se/2011/february/omrostning.html#comment

Ellen

OMFG vad coolt!!!

JohannaFoto

Suuuuper fina bilder! :D

Madde - en fotoblogg

älskar din blogg, dina bilder allt älskar jag xd



kram Madeleine

frida

- Mm.. Men varför ville du att jag skulle ta bort dom? :)

Camilla

läckra bilder!

Anonym

hur gör du för att sätta in en liten bild som man kan trycka upp ? :) och vart tar du dina bilder ? sjukt fina, puss

alaa

hej jag har en fråga och jag är jätte tacksam för svar!

Hur gör man så att en bild får storleken 640px? :))

Alice

Härliga bilder, men var har du köpt bokstäverna? :)

David

Du är en begåvad tjej! Och du har inga vampyrtänder! Bevis:



http://linafoto.blogg.se/2011/february/total-eclipse-of-the-heart.html#comment



:)

Alice

Svar: Okej, tack för svar :o)

Siv A Haugen

Utrolig kult :)

Agnes

Coola bilder ^^

Fotograf Laila Villebeck

Otroligt snyggt och kreativt! BRAVO! klapp klapp klapp :D



http://lailavillebeck.blogg.se/

Moa

Gud va häftiga bilder!!! :D

Emmie <3

ledsen att jag råkade kommentera två gånger, men min data laggade (a) På tävlingen alltså ;P

Niclas

Hej,



Ville bara erbjuda dig en inbjudan till AllieradeFotografer.se som är ett slutet forum för fotografer.

Vi delar med oss av vår kunskap till varandra.



Hoppas vi ses där!



Mvh,

Niclas

AllieradeFotografer.se

A N N A

fin blogg! :)

[Foto & Vardag]

läckert

Ebba

Snyggt, Lina :)

Fotograf Benedikte Bull

Sykt flotte!

Anonym

Spelar det någon roll vad för sorts lampa man använder?

Nicole (foto)

Riktigt fina bilder! :)

johanna

fina bokstäver! var har du köpt dom??

felicia

riktigt fin blogg!

Anna

Snyggt! :D

Karin

Sjukt fina bilder!