Smile


16
ami

otroligt fin bild Lina :)

ami

otroligt fin bild Lina :)



Oj, råkade skicka ett youtubeklipp tror jag.

Inte med meningen ^^

lovisa //foto

coool bild! ditt hår är så wonderful.. :(

Filippa

Vad har du för nyårslöften? Titta in på min blogg vad jag har för några, och kommentera vad du ska hålla för löften under nästa år!

http://filippaskaffloth.blogg.se/2011/december/nyarsloften.html#comment

Ha en riktigt bra kväll imorgon!

Emma

Snygg bild!

öberg

Hej Lina! Jag har en liten fråga. Snart nyår osv, och jag ska fota fyverkerier. Vad är det viktigaste jag ska tänka på för att få bra bilder, och har du några tips? Vill verkligen få bra bilder det här året jämfört med förra, haha...

Emma | Sysslingarnas

häftig bild! :))

Fotograf Benedikte Bull

Stilig bilde!

j u l i a

Snyggt :D

hildas fotoblogg

Cool bild!

becca

Härligt "reklamblad" eller vad man ska kalla de :P hehe

Frida-Kameran i högsta hugg!

Vilket härligt kort :)

Gott nytt år!!

Linnéa

Jättefin bild! kram :)

Tina

hej vill önska gott nytt år!!! :D

kram!

Anonym

hejj :)

M ä r t h a . V

Frän bild! :)