TOTM #7 - Sommarlåt




Den här månaden är temat Sommarlåt. Jag valde Ta mig till havet för jag tycker det är en ganska skön och enkel sommarlåt. Blev inte supernöjd med bilden heller. Men det får gå :)

TOTM, eller Theme of the Month är ett projekt som jag, Michaela, Elin, Matilda och Ottilia har tillsammans. Det går ut på att vi en gång i månaden lägger upp en bild som tolkar månadens tema som kan vara en tolkning av någon låt, film, bok osv. Vi har en grupp på flickr också som ni hittar här :) Där kan ni se alla bilder vi fotat under projektet!
30
Matilda [myphoto.blogg.se]

Men shit, vilken vacker bild! Jag blev kär i färgerna, grönt mot rosa mot blått.. Och så du mitt i allt. Najs!

Olivia Ljungberg

gud vad häftigt! är det en HDR bild? färgerna var så fina!

Amanda (Ava)

Har du ändrat några bilder i header? Om du har det, fin header!

Louisefoto

Skit snygg endå :)

Alice

Åhh älskar bilden! :D

Casowa

Även fast jag inte lyssnar på sådan musik har jag alltid tyckt att den där låten har varit fin. (:

Jag gillar bilden btw, vattnet ser jätte härligt ut! :D

Agnes

Den var ju fin :) låten är sååååå mysig!

josefine

åh vad jag älskar dina bilder:)

josefine

åh vad jag älskar dina bilder:)

Ulrika

Supersnygg bild, häftiga färger :)

PHOTOSHOES

häftig bild! :D

Felicia [G A R G A L W E N]

Mysig bild! ^^

Anonym

Tycker det blev väldigt fina färger i bilden.

TIDSTJUVEN

Jag gillar färgerna! Lite magiskt nästan. :)

Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Oj vilken häftig bild!

S a r a - FOTO

Härlig blogg! Kolla gärna in min fotoblogg, och kommentera förstås ;)

Felicia (foto & vardag)

Jag tycker bilden var jättefin! :)

David

Oj, det var ingen la la la la la det är sommar låt, det var väldigt romantiskt faktiskt! Det blir en lycklig lottad kille som får höra dig sjunger låten!

ISABELLE

fin bild!

maja - FOTO - fotogeniquee

Jag tyckte att bilden blev jättefin!

Emilia

Skulle vila fråga dig en sak. Hur och var har du lagat din den där, vad de nu kallas, denna headern? Eller desingnen som byter bilder?

Skulle vara glad om jag skulle kuna laga en son! :D



Dina bilder är så ur fina!!!! Är från Finland och läser din blogg varje dag! :D ;)

Emilia

Var har du lagat din den där designen, eller vad de nu kallas, den som byter bilder? Skulle var super glad om jag skulle kuna laga en sådan! :D



Är en tjej från Finland och läser din blogg varje dag! Du så super bra fotograf! :D :)

livetomsystrarna

Den låten var faktist ganska bra. Har aldrig hört den förut:)

EMMAFOTO

Håller inte riktigt med dig, bilden är ju jätte häftig. Älskar färgen på himmlen och havet :)

Anonym

Hej hej! :) <3



Höstkylan kryper sig fram för varje dag som går... Men om du kikar in hos mig nu så blir du säkert lite varmare eftersom att du då hittar en tävling där du och 14 andra kan vinna ett kit från Stockholmsgruppen cosmetics (värde 217:-).

Direktlänken: http://lindshe.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-kit-fran-stockholmsgruppen.html#comment



LYCKA TILL och tävla glatt! :) // LINDSHE

Anonym

Jätte fin bild! (:

agneesbilder

väldigt fin blogg!

och en fin bild också :)

nathalie

hej hej, du har en sjukt fin blogg! beundrar dig! allt bra? kram<3

Josäfin :>

Sjukt härlig bild!

Frida Jeppsson

Börja med Theme of the month igenn! :D Älskar din blogg!