In the wood


Var ute en sväng och filmade men inspirationen försvann direkt när jag klev in i skogen.. Men jag filmade lite iallafall så vi får se om det går att göra något med det lilla materialet jag filmade. Tog några självporträtt också men det blev tråkigt eftersom höga iso-tal behövde användas i den mörka skogen. Nu är det Robinson på tv också, men jag måste redigera bröllopsbilder istället. Jag som ville se nu.. För er som inte vet så älskar jag Robinson. Vill också vara med!
42
Märtha

Fint redigerat!



Vad har du för typsnitt/form (fet, kursiv, normal)?

Kram (:

Louisefoto

Snygga bilder :)

TIMELIMITS - Foto och mode

Härliga bilder, dock ser man att hösten är påväg buhu! ;)

Anonym

Va fina bilder! :) Du är riktigt duktig.

Anonym

Gud vilken snygg tröja!

Får man fråga vart du köpt den? :D

Louise

Riktigt fina bilder! :)

Lycka till med redigeringen!

sandra

jättecool blogg delta gärna i min tävling ;) glöm inte att följa mig via bloglovin! ;D http://sandrakuuung.blogg.se/2011/august/tavling-d.html

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Jättefina bilder!

becca

Såg dig idag på stan ^^

Emma

wow, härliga bilder! :D

alexandra !

Var har du köp den tröja om jag får fråga,

den var väldigt snygg !

becca

svar: Jag satt och åt på sibylla och sprang du förbi där :)

Malin

Var har du köpt din tröja? :D

Patrik

Fett snygga bilder =D

maria

jag har samma tröja - love it!

sara l

fina bilder!

Frida

Jag älskar också robinson! Brukar tänka på hur det skulle vara att vara med där när jag tittar på det, haha :)

Catrine - catrine.webblogg.se

Älskar Robinson jag med! :D

moa

du är så grymt duktig!

Ida

sv: Thääääänks! :D

tille - fotoblogg

fiiina bilder!

OLIVIA [FOTO]

åh vad fint!

hanna

ääälskar tröjan!! vart har du köpt den? :D puss, älskar din blogg också för den delen!

Julia

vart har du köpt tröjan riktig snygg asså! :) tacksam för svar!

Linda

himla fin tröja! måste måste måste veta vart den är ifrån?

Malin & Carolin

var med i våran tävlig och vin rabatt kod till en iphone !

Kram <3

Agnes

Åh så fint ^^

linn

Galet fin tröja, vart är den köpt ? :)

julia

julia

hur redigerade du bilderna :P?

Cina

Den översta bilden är helt otroligt fin! Är det något du blåser på som blir som kristaller i bilden?

magda

snygg tröja! köpt? :)

Linda

fina bilder :)

Emelie

Riktigt fina bilder ! Hur har du fått de så från händerna på den översta bilden ? Kram <3

Helena

Har varit i Stockholm i veckan o missat dina uppdateringar så ska ta igen lite nu, tänkte jag :)

Erica - 16 år och blivande mamma

Var kommer tröjan ifrån? Super snygg iallafall!

Tilde

Så så så snygg tröja! Har sett en tjej som hade en sån innan men vågade inte fråga vart hon hade köpt den. Vart har du köpt den ? :D



Skulle bli superglad om du svarar!

(i en kommentar på min blogg)

Ha de bäst! / Tilde

Adina

Var är tröjan köpt? :)

ella'k

vilka fina bilder! :)

felicia -

fina bilder, vart ifrån kommer tröjan kram!

Dixi Wonderland

Hej. Min lillasyster som så många andra här underar vart tröjan kommer ifrån och även vart USA pläden kommer ifrån som du fick nör du fyllde år. Hoppas att du kan svara på detta då de kan bli bra julklappar (:

Maddyz-Fotoblogg

Jättesnygga bilder!

Var har du köpt tröjan den var jättefin!