Här spenderade jag min morgon



Jag fotade fälgar och däck åt BytHjul.com. Det var kul och jag skulle lätt kunna stå och fota i flera timmar till. Men när klockan blev 11 så var det dags att åka till skolan. Just i detta nu har jag mycket att göra. Har två läxor och 50-60 bröllopsbilder kvar att redigera. Vore också bra om jag hann redigera bilderna som jag fotade idag, men det gör jag nog inte..
24
willyregerar

Skojjigt! Älskar Behind The Scenes :D

Märtha

Haha, vad skoj (:

Smallmoments - a photosiary by ninni karlsson

Har du fått inbjudan till presslunchen för fotoutställningen World Press Photo? Ska du dit i så fall?

Smallmoments - a photosiary by ninni karlsson

svar: okej! vad synd att du inte kunde komma, men såklart kul att va i grekland!

Semlan-Foto

Jag är med i en fototävling och skulle bli så glad om du röstade på min bild och som tack får du en länk :D



rösta här----> http://tavling.idg.se/pc-for-alla/sommar2011/pafageloga-0



becca

Va´kul ! :D

Fotografpatrik

Detta vore intressant att se hur bilderna blev :D

Linda

Vad fotar du i för studio? Har du en egen?

Julia

Det nya fisheye objektivet ger verkligen snygga och roliga bilder!:)

Agnes

Åh roligt ^^

emma

Hej, du fotar riktigt bra, och jag undrar om du har något tips till en amatör som jag :)

nathalie

Skulle du kunna berätta lite om medialinjen,är på 9an och ska ju som sakt välja linje nästa år,gillar att fota väldigt mycket och vill gärna gå i någon skola som har med fotografering att göra!Rekommenderar du den linjen?:)

ALICE

Hej Lina! Om man inte har någon reflexskärm och vill köpa en, vilken färg ska man ta? :)

Lisa

Vilken photoshop har du? Tycker du att det är värt att köpa den senaste? :)

Ewelina

Shit vad kul de måste vara att fota i en studio :) Är de din egen?

Funderar också på att starta eget när jag gar lärt mig lite mer om foto i skolan :)

Älskar din blogg och dina bilder :D

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Vad kul! :)

Lelle

Nice morgon! ;)

Matilda

Heeeej! Hoppas allt är toppen med dig! Nu är det så att jag har startat en ''veckans blogg'' på min blogg och det skulle vara super kul om du ville vara med:D Direktlänk: http://tildagrubb.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment

Lust att följa varandra via bloglovin också?:) kram

j u l i a ♥

Hej!

Jag bara har en fråga, vad är det för sladd (eller något annat) man har från kameran till datorn så man kan se bilderna man tar direkt i datorn? Tacksam för svar! :D

Anton

vart är du och tar bilderna? :)

R E B E C C A [Dans och musik]

Haha, det låter kul;)^^

Frk Sunniva

Hva bruker du for å få bildene direkte inn på PC´n når du fotograferer?

Lisa Ardell

Skriv gärna lite om hur du tänker med ljussättningen runt studiofotografering

MVh Lisa

Johanna

Sjukt snygga bilder! Har du några tipp om hur man kan bli så framgångsrik som du är? Kolla gärna in på min blogg! :)