TOTM #3 - Tummelisa



TOTM, eller Theme of the Month är ett projekt som jag, Michaela, Elin, Matilda och Ottilia har tillsammans. Det går ut på att vi en gång i månaden lägger upp en bild som tolkar månadens tema som kan vara en tolkning av någon låt, film, bok osv. Vi har en grupp på flickr också som ni hittar här :) Där kan ni se alla bilder vi tagit i projektet!

Den här månaden fick vi välja en valfri klassisk bok att tolka. Jag valde Tummelisa för det är en bok som jag har tyckt mycket om när jag var liten. Dock blev jag inte alls nöjd med resultatet. Hade velat fota annorlunda (haft med ett näckrosblad) men det blev inte så. Så detta får duga för mig denna gång :)
33
Emelie Källman

Vart ju grymt snyggt :D

Matilda

Jättesnygg, hur har du kunnat fixa bilden?

Karin

Sagotlikt fint:)

Olivia Ljungberg

Nej men sluta! den var ju supersöt! Du ska vara jättenöjd!

RONJA FOTOBLOGG

Ny FOTOblogg. Kika in & döm :D

David

Jag faktiskt har en bild av Tummelisa här! :)

Du har bra fantasi men den här bilden påminner mig om Alice i underlandet!! :)

Jag tycker att det var kul iaf! Bra gjort!

Amanda

Jag tycker i alla fall att det var väldigt fint gjort :D

Amanda

Jag tycker i alla fall att det var väldigt fint gjort :D

Sverker

Snyggt och roligt! Bra bild!

Sofia - Foto&Musik

Jättefint! :)

sevendaysaweek

tycker det blev jättebra!

IDA - LARSSONSFOTO

Resultatet blev ju jättesött ändå! Fint gjort :)

Louise

Jag tycker iallafall bilden blev väldigt bra! :)

Mathilda ♥

Hur har du gjort denna bild?

Hur har du förminskat själva personen och har tulpanen legat i koppen när du fotade eller har du lagt dit den efter hand? I så fall hur?

Bloggsvar funkar inte för mig :(

Marie

Jag tyckte att det blev mycket bra.

Hur mycker tid fick du lägga på redigeringen? Själv hade jag fått lägga väldigt många timmar :)

emma [foto&vardag]

verkligen fin bild, alla färger liksom flyter ihop eller vad man ska kalla det:)

Ebba [FOTO]

Herregud, hur lång tid tog den att redigera?

Clara

haha, så cool bild:D

JENNY VENNBERG PICTURES

Kreativt :)

Maria

Den blev ju riktigt söt! :D

Lollo

Men den är ju jättecool!! :D

becca

Jättsöt bild ! :)

Isabella

jättecool bild! :D

idamarie fiskaa

Utrolig kult bilde! Fantastisk Lina :)

Moa

Tycker den vart rätt häftig i alla fall! :D

OLIVIAFOTO

gud vad duktig du är!

Jennifer

Grymt bra! :)

Maja - FOTO - fotogeniquee

Det blev ju jättefint!

Victoria

Ååh! Vad fint, jag har alltid velat kunna göra så. Hur gör man? :) glad för svar!

Lovisa

Skulle du inte kunna visa, steg för steg hur du har gjort denna bild?

Gabriella - en blogg om mitt liv & min vardag

hade varit kul om ni provade harry potter tema haha :D

Sofia

Hur lyckades du fixa till bilden och få allt att smälta ihop så bra? :) Snälla kan du inte förklara :)?

Lisa

Kan du inte visa hur du har redigerat och tagit bilden snääälla Lina! :) snälla!!!