Onsdag


Canon EOS 7D + Canon EF 70-200mm f/4L USM
Den översta bilden har jag gjort allt suddigt, utom fötterna/benen.
Ni kanske vill veta hur man gör så? :)

Redigering av bilder hela dagen lång.
Slutade skolan mycket mycket tidigare idag än vad jag brukar göra på Onsdagar. Har haft mycket tid att redigera bilder idag alltså, perfekt! Nu är jag nästan klar med alla Värmlands Motor bilderna. Jag fotade deras 60års jubileum, om ni kanske kommer ihåg :) Blir klar med skivan nu ikväll vilket är väldigt skönt, så har jag det över. Bilderna ovan är två av alla de 400 bilderna de kommer att få.

Samtidigt som jag redigerar bilder rensar jag mitt rum. Ja, jag gör båda sakerna samtidigt! Har slängt en hel del saker... och ni ska bara veta hur gött det är att bli av med saker som man ändå inte använder :)

Back to work!
13
Sarah

Ja hur gör man? :)

Malin

jag skulle gärna vilja veta hur man gör :D

Hilda

Jag vill veta!:)

FOTOGRAF Anton

ja det skulle vara roligt att få se hur du gjorde det suddigt :)

Elsa

Grymt snyggt med fötterna!

Louise

Jag vill tacka en gång till för hjälpen med koderna du vet :)

Men jag är inte klar än med bloggen . det kommer ta en tid:)

kram till världens bästa Lina:)

Johanna

Riktigt fin blogg du har (:

Ellyzz!

"Autograf-tjejen" här igen! ;)



Ska du inte lägga upp ett inlägg där du visar hur du gjorde bilderna "Fryst rörelse" snart!? Jag är såå himlaa nyfikeen! :)

julia

Har nu dragit igång en dagen blogg tävlin på min blogg!!

Anmäl dig och var med och tävla om en länkning på min blogg!!



Lycka till!! ♥

Natalie

jag vill veta hur man göra så där suddigt! :D

Alvie

Bilden med hunden var grymt härlig!

Skulle säkert passa i ett rasporträtt om basset...

anna

jag vill veta :D

älskar din blogg! =)

Daniel

Underbar bild på hunden och benen i bakgrunden. Hunden i fråga heter Hubbe och är 15 månader gammal av rasen Basset Hound och benen bakom tillhör mig! :)