En fråga till er!


245
Amandaaa

För att du tar grymma bilder, får inspiration från dig...Och för att jag önskar att jag kunde fota och filma som dig en dag. OCh du är ju bara sjukt duktig, och bloggen är intressant!:)



14 och bor i Uppsala!

S A R A - En fotoblogg

För att din blogg är väldigt bra & du tar sjukt fina bilder!

Älskar din blogg, får väldigt mycket inspiration! :)

Emelie

För att det allra bästa jag vet är att fotografera. Och det är intressant att läsa om en som redan är fotograf och är lika gammal som mig. Men jag är på god väg,jag gör en hel del fotojobb...



Men i alla fall är det roligt att se alla dina fina bilder:)

Paula

jag älskar att fota och får mycket tips och bra råd från dina filmklipp och foton. Du visar vad mycket bra saker man kan göra med en blogg och vad som kan hända om man ligger i och fotar mycket (du kom med i tidningen och fick fota bröllop)



Jag är 13 år men blir 14 om ca 4 månader, jag bor i Göteborg :)

Tora

Jag gillar att läsa fotobloggar, foton är alltid kul att titta på. Jag tycker också att du skriver bra, inte för långt så att man tröttnar. Du är grymt duktig och man blir helt glad när man går in på din blogg och ser att du har skrivit ett nytt inlägg.

Gillar din blogg, väldigt mycket! :D



14 år Lund.

Malin

För att du är en grym inpirationskälla med snygga bilder och bra tips! :)

elii

för att jag älskar dinna bilder!

jag är en spansk tjej som är 15 år och bor i Madrid! tänk! man läser ditt blogg från andra länder också! :)

Anonym

Jag läser din blogg för att jag alltid får så mycket inspiration av dina bilder! :)

Är tretton år och bor i Luleå :)

Anonym

får idér och av läsa din blogg och sen tar du sjukt fina bilder och det är intressant att läsa och kolla på bilderna :)

tycker det är lite rolig att vi bor i samma stad åxå (:



Amanda 12 år och bor i karlstad :)

Marie | Fotoblogg ♥

För att den är jätte fin och du är så bra på att fota! Det är jätte kul när du lägger upp massa fina bilder! :D



Kraaaam! ♥

Ellinor

För att jag tycker att du tar fina bilder och verkar vara en allmänt härlig person =)



15 år, hälsingland

N A T H A L I E ♥

Jag tycker att din blogg är bra helt enkelt !



Jag är 13 och bor i stockholm :)

annis

Jag är 13 år , och läser din blogg för att du insperar mig som bara den , och du är jätte duktig! :)

Tack vare dig har jag börjat fotografera och redan bestämmt mig för att börja på media på gymnasiet! :)

Så det är mitt mål nu , tack för all insperation lina! :D STOR KRAM FRÅN ANNIS

malinhe,

Därför dina bilder är helt underbara, filmerna är fantastiska och du verkar riktigt go person, du är också en stooor isprationskälla och dina inlägg är alltid intressant/bra/fina! :)



14 år, Malå / västerbotten :) kram



Ida-Marie Fiskaa, Photography

Jeg leser din blogg fordi du har ett utrolig talent for fotografering, og bildene di tar er fantastiske! Jeg har selv en stor lidenskap om fotografering, og jeg får så mye inspo fra deg! :)

Sofia Sundås

19 år i Emmaboda, Småland

Har läst din blogg sedan du startade den, innan det följde jag dig på bilddagboken, det gör mig så glad och se hur mycket du har utvecklats och hur mycket inspiration man kan få av en enda person!

Keep up the good work, Lina, jag kommer fortsätta läsa din blogg oavsett! :)

Kram!

Lisette

För att du verkligen fångar känslor i dina bilder! :)

FOTOGRABBEN.SE

För att bli inspirerad! :)

Du tar mycket fina bilder!



13, Luleå

Amanda E

För att du har en väldigt personlig och inspirerande blogg med otroligt fina bilder! :)



H. Amanda, 16år , Finland

Jonna

Jag är GRYMT imponerad av dina foton.

Du är (no offence) så ung och tar SÅ fina foton!

Thumbs up!!



25 år i Holland

Matilda [myphoto.blogg.se]

För att du är kreativ och inspirerande, och dessutom verkar du vara helt underbar som person!

17 år, Piteå :D

Emma-Liisa

Jag läser din blogg för jag gillar dina bilder och dina små video klipp som du lägger ut då och då. Din blogg är intressan och fångar ens intresse så fortsätt så som du gör för det gör du bra! ;D



16, Göteborg.

Ingvild

Å, enkelt spørsmål! Jeg leser bloggen din fordi du er fantastisk flink til å fotografere! : ) Og dessuten får jeg alltid så mye inspirasjon når jeg klikker meg inn på bloggen din.



Også er det jo gøy å lese om hverdagen din, og du virker som en kjempemorsom jente med masse fun og energi og talent! ^^



Klem fra Ingvild.

Anonym

du är så sjukt bra på de du gör :D

jag bor utanför kil :D

paula

Jag läser din blogg för att jag tycker du är en otroligt bra fotograf. 'jag tycker att de är kul att fota och du ger mig mycket insperation!

16år, Säffle.

Anonym

Jag är 13 år och bor i karlstad vid LLA :D



För att du tar sjukt fina bilder och inspererar andra :)

det va du som gjorde att jag gillade foto

så jag har en canon eos 450D nu :D

ottilia - foto

FÖr att du ta inspirerande bilder som gör att mitt fotobegär oftast blir ännu värre än vad det redan är. :)



/Ottilia, Halmstad, 19 år

danielle'

För jag får så himla mycket insperation av dig! Du fotar så grymt bra och är så duktig på photoshop!Filmerna du gör är ju riktigt bra också, jag älskar att göra egna filmer och du ger mig sån insperation som sagt!



Jag är 16 år och bor i Stockholm :)

» P H O T O L E N S

Jag läser den eftersom dina bilder är så fina och du inspirerar mig. En vacker dag vill jag bli lika bra som du! Du är min förebild.



Jag är 16 år, kommer från Finland. =)

Louise

Hej! Jag bor i Gagnef som ligger i Dalarna och jag är 18år. Jag satt å tittade igenom lite olika bloggar och hamnade på din och tyckte du var så duktig på allt och det vore så intressant att få se mer att ad du kan hitta på! jag fotade mkt för nått år sedan men av någon anledning gör jag det inte så mkt längre, har ingen bra kamera och vet inte vad jag ska fota längre.. så jag vet inte om jag läser för att få lite insperation men jag vet att jag läser din blogg för det är jätte kul att se dina enormt vackre bilder! :)

Michaela Fagerudd - FOTOBLOGG

Du är jätte duktig och tar fina bilder! :)

/Michaela Fagerudd 17år Finland

Lisa

För att jag själv som fotointresserad blir så sjukt inspirerad av dina bilder och videos! Önskar att jag kunde bli lika duktig som du är en dag :) + att man lär sig väldigt mkt av att se på andra ;)



Jag är 15 år och bor i Stockholm / Danderyd.

VICTORIAFOTO

Jag läser din blogg för att jag älskar dina bilder och det är bra texter, en av dom bästa bloggarna jag läser.



Jag är 13år och bor i Uppsala :)

Anonym

Är från Norrtälje, ca en timme från Stockholm. Jag läser din blogg därför du fotar riktigt bra och skriver bra, jag kan få insperation mycket av dig. För det du gör, är jag intresserad av! :)

Kramar Liliy

Karro

För att jag blir inspirerad, och för att du skriver bra ;)



Botkyrka, 15 år

M e j v a

Har nyligen köpt min första systemkamera och följer massor av fotobloggar för att få inspo och ideer :D Jag är 14 år och bor i Ö-vik :)

Chitra

För att du tar så himla bra bilder. Ge bra tips och sådant. Du inspirerar mig!



Jag är femton, Falkenberg

FOTOSAAGA - Foto & Vardag.

föratt du är skitduktig på att fota! älskar dina bilder och får också inspiration här ifrån. din blogg är bäst! / Saga 11 år sollefteå. :)

Anna

för att lära mig om foto

uppsala, 15

inga

Jag är själv också intresserad av fotografering, och man får sjukt mkt tips och ideér av dig! Skulle vara kul om du visade upp lite hästbilder, eftersom du skrev att ditt intresse att fota startade av dem, och jag själv fotograferar för det mesta hästar. Och självklart läser jag din blogg också för att du tar assnygga bilder, lite ögongodis åt varje dag ;)



Jag är från Finland i 15 års åldern :)

annadagge

Du ger mig inspiration, jag blir på glatt humör när jag läser din blogg. Jag är 13 år och bor i Tidaholm =)

Lovisa

Inspirerande och grymt fina bilder!

17år från Lysekil

Lene

Fordi vi ligger ganske likt, har samme kamera og er på samme alder. Jeg er fra Stavanger i Norge, å leser bloggen din hver dag :)

emilie

jag bor i dalarna och är 13 år , jag gillar också att fotografera, och din blogg är så sjukt inspirerande :D

haha, men jag älskar dina bilder och dina inlägg är alltid roliga att läsa :)

SOFIA,

jag kollade runt på massa fotobloggar, minst 20 stycken och fastnade för fyra stycken. och din är en av dom. :)

du tar jättefina bilder, jag får jättemycket ideér från dig. och du verkar ha en underbar personlighet. <3

grym blogg :D

Vendela

För att du tar sjuukt grymma bilder och jag lär mig jättemycket av dig! Du skriver om roliga och intressanta saker som man aldrig tröttnar på och du ger mig jättemycket inspiration!



Du är grym helt enkelt!!

maj

Du är sjukt bra på att fota, och jag försöker lära mej av dej :D Intressant blogg annars också, väldigt kreativ är du :)

Maj, 15 år från Finland

caroline

19 år och bor i Västerås!

Jag älskar själv att fotografera men får aldrig till det lika bra som du. Troligen för att du har en mycket bättre kamera och kan mera om tekniken :) men jag älskar att sitta och titta på dina bilder!

Filippa

För du tar jätte fina bilder som jag älskar att se och få inspiration ifrån!



Filippa 15 år från Helsingborg.

Anna

För att du är sjukt inspirerande och duktig :)

Jag är 19 och har just flyttat till Jönköping från Skellefteå :)

Ninnis fotoblogg

Ninni 16 år, Östergötland.



Jag läser den för att du är en underbar person och för att dina bilder ger så jäkla mycket inspiration jämt! Du är bra Lina!

stina

Du tar riktigt bra bilder och jag själv drömmer om att bli bra på att fota så jag kikar in för att få inspration och även för att lära mig när du ibland ger tips.



14 år i oktober.

Janette

För att jag älskar dina bilder!

Jag är 18 o bor i Finland. :)

Ida Christine

Norge, 16 år.

Jeg leser bloggen din fordi du er utrolig flink til å ta bilder, jeg har nettopp startet på media linja og gleder meg til at jeg kan bli like flink som deg ! du er kjempe flink til å skrive : D

Moa Walle'

15 år (16 den tjugonde)och bor i Stockholm. Jag läser din blogg för att se dina otroligt fina bilder! Som är helt otroliga och jag får så mkt inspiration ifrån dom. Dessutom så ÄLSKAR jag dina små roliga videos och sådär ;)

Annie

För att jag gillar att läsa fotobloggar, det ger inspiration och man utvecklas på så vis, antar jag!



Jag är 18 och kommer från Umeå!

Emma

för jag älskar att titta på fotobloggar och din är en bland de bästa! du inspererar mig mycket till att ta kort! Jag bor i uddevalla, ca 45 minuter norr om Göteborg!

anna

för att du är väldigt duktig och inspirerande!

jag är 17 och bor i vara :)

Matilda

För att dina bilder är så sjukt fina/snygga & du är så duktig! Och att för att du alltid lyckas inspirera mig :) Man lär sig mycket av dig/dina tips :)



15 år från småland. :)

Anonym

du är en duktig fotograf ! :)

15 år uppsala

Missbrunette

Jeg leser bloggen din fordi bildene dine inspirerer meg :)

Olivia

För att det är grymmt inspirerande att följa din utveckling inom fotografering. Jag gillar verkligen din blogg :)



Göteborg, 16 år

hilda

14 år snart :) Läser din blogg för jag är intresserad av foto och jag tycker du tar bra bilder!

F R I D A

Jag läser din blogg för jag älskar bilderna du tar och gillar sättet du skriver osv. :)



Jag är 15 år och bor några mil från sthlm.

W I L M A - PHOTO

Jag är 12år & bor i Dalarna, Säter..

Jag hittade din blogg genom Michaelas och tyckte att du var en spännande och rolig person!

Dina foton är suveräna och din blogg är suuuper bra.

Jag själv älskar att fotografera så det är nog därför jag gillar att läsa din blogg och se dina bilder!



kram. :-)

Kajsa Bjäräng

en anledning till att inte läsa din blogg? Blev förälskad första gången jag kom in hit. Sen den dagen har jag älskat att vara här. Du tar så gudomligt fina bilder!



14 år, Falkenberg

Silje Louise

Fordi du tar fantastiske bilder og en stor inspirasjon!



17 år, Norge :)

Matilda

Hej Lina :) Jadu. Anledningen till att jag läser din blogg varenda dag är för att du tar jättefina bilder. Jag insperas mycket (även om jag inte lär mig någonting) och älskar helt enkelt dina bilder.



Jag är 11 år och bor i TRollhättan :)

fannie

Jag satt och letade en blogg en gång, som kunde ge foto tips.. sen hittade jag in på din blogg, sen ha ja följt den.. :)

Du tar jätte fina bilder, o ger bra tips :)



14, Lycksele

Emma

För att man får väldigt mycket inspiration. Du är värkligen super duktig på att fota och man hittar jämt nåt nytt tips eller så om man tittar in :)

Emma 14år, Stockholm

Jennifer

Älskar dina bilder och alla roliga och bra filmer du gör! Du ger mig väldigt mkt insperation...



(snart) 15 år från Uppsala! :)

frida

För att du är sjukt bra på att fota och att du är så söt!! :D

Ingvild

Jeg glemte forresten å si alder&sted -> er 16 og kommer fra Grong i Norge. :)

Marcus

För att du gör det jag inte vågar göra. Är 17 år och skulle jävla gärna jobba med foto. Kanske inte som heltidsyrke men ändå dra in lite pengar varje månad på det men jag är rädd för att misslyckas och vågar inte försöka.



Roligt att läsa om folk som vågar satsa och lyckas.



Bor i HUFVUDSTADEN f.ö.

Maila

Jag läser din blogg för att du är så himla begåvad och jag får inspiration och lust att fota själv.



Jag är 15 år o bor i Sthlm.

mimi

därför att dina bildr är en sån bra insperation och du ger så bra tips!!!och det är kul och se hur andra fotograferar för jag skulle också vilja bli fotograf!!plus att dina bilder e grymt bra!!



14 och bor i ö-vik

cajsa

för att dina bilder är helt grymma och din blogg är grym .

14 år , bor i gävle

Ciccaa

För att du är grymt duktig o inspererar.

<3<3



snart 15 år från Norrköping typ :)

Lollo

Dina blider ger mig inspiration till mina egna fotograferingar! =)

Martina

Jag läser din blogg p.g.a dina otroligt fina bilder, men också för att du är en sån skön tjej!



Jag är 16 år och kommer från en liten by som liggr vid Hudiksvall. :]

Martine

fordi du har mange fine bilder! :)

Tomten

Jag är 9000 år gammal och jag läser din blog för att det snöar ute

Jennifer

Vi gick på samma skola förut så kände igen dig och din blogg är välidgt inspirerande med fina bilder :)



Karlstabo förstås då, 16 år

Kajsa

För att du tar så sjukt fina bilder !.Och du inspirerar verkligen :).. du e så talangfull hihi.

E snart 14 o kommer från Göteborg men bor i Lund.

Hanna

För dina bilder ger mig inspiration, och du har hjälpt mig mycket genom dina inlägg, videos och svar på Bloggsvar. :)



13 år från Nyland, Ångermanland.

Sofia

Jag läser din blogg för att du tar sjukt fina bilder, ger massa bra tips och för att du skriver en underbar blogg helt enkelt!



Sofia, 15 år ifrån Enskede i Stockholm

A L M A S F O T O ♥

Din blogg är jättebra och du är en grymt bra fotograf! :D Jag är 14, och bor lite utanför sthlm ;)

J E N N I F E R

För att du är sjukt duktig på att filma och att knäppa kort, och för att du bloggar på ett sätt som jag gillar!! :) jag får sjukt mycket inspiration av dig och har lärt mig mer i photoshop än vad jag skulle ha gjort ensam !! ;)

jessika ;3

jag läser din blogg för att du tar jätte fina bilder och är en jätte fin modell!

du vet hur man hanskas med en kamera, och resultatet blir där efter!



lycka till i framtiden ;)



14 åring på gotland! ;d

Alice

Jag tycker du är otroligt duktig på att fotografera.



Jag själv fullkomligt älskar att fota och är väldigt intresserad av foto så jag tycker att din blogg är underbar.

Alice

Jag är 13 år och jag bor i Stockholm. c:

J E N N I F E R

glömde skriva: jag är 13 och bor i Bollnäs!!!

anna

För att du är grym :D och du lär en mycket också och man får insparation av dig ! :D Jag bor på Åland

Hajat

För att du tar fina foton och din blogg är en kul inspirationskälla då jag själv gillar att fotografera. Det skulle vara kul ifall du skulle kunna mejla en billig och bra första systemkamera till mig via emailen :)



Hajat 12, snart 13 Pargas/Finland :DD

Sandra

Men hur många gånger ska du fråga samma fråga?

Kommentarskåt?

kim[fotoblogg]

Jag läser din blogg för den är bra och mitt intresse är foto själv och då är det roligt att få inspiration av andra. Jag är 16 snart och bor i småland. :D:D

Sofia

Sofia, 24 år från Nyköping.

Jag läser för att jag är intresserad av foto och tycker du tar väldigt fina bilder! :)

my

jätte bra blogg. Älskar att fota så de är kul att läsa fotobloggar :)



jag bor i sundsvall :)

caroline

Hej! Jag läser din blogg för att jag tycker du har ett bra sätt att skriva på och verkar så glad. Och för att din bilder är underbara och ger så mycket inspiration jämt, fotointresserad som jag är :)



16, Falun.

Amanda FOTO

För att jag också älskar fotografering och bilder. :)



/www.aphoto.se

Nathalie

Jag är väldigt intresserad av foto och jag tycker du tar riktigt fina bilder! Jag gillar att läsa fotobloggar och du är en av mina topp 5 =)



Nathalie 15år, Lindesberg!

FOTOGRAF Anton

jag bor i Trollhättan och är 15 år.



Jag läser din blogg för det finns så mycket inspiration att hämta här. Du är en otrolig kreativ och duktig fotograf som jag ser upp till. varje gång när man hår in på din blogg så hittar man alltid lika roliga och bra inlägg att läsa! Din blogg är helt enkelt en av de bästa och det är alltid kul att kolla in. Du verkar även vara en jättesnäll person! :)

Mimmi

Du tar super fina bilder, jag vill bli som du när jag blir äldre och hoppas att kunna göra mycket fint, precis som du.



13 i Örebro

viktor

19 år, Åmål, Kille.



Jag läser din blogg eftersom jag försöker komma med i bloggosfären. Jag vill utvecklas som fotograf och försöker hämta inspiration genom dina bilder.



Du kanske kan hjälpa mig att utvecklas genom att svara på detta inlägget. Din blogg är så fantastisk. Jag önskar att jag förstod mig på knepet till bloggframgång.



http://viktorbijlenga.se/2010/09/hjalp-mig

Fotograf Matilda Bäcker

Alltid roligt att titta på och inspireras av andras bilder :)



/Matilda, 24 år från Norrköping

Louise

Jag läser din blogg för du e så jäkla bra :)

Jag bor i Göteborg o är 17 år (93a)

Jessi

Du är rolig, chill och fotar bra :) Jag är 14, (fyller 15 om ett par dagar) & jag bor i Vörå. Det är i Finland :)

maja

Hej lina jag läser din blogg för jag tycker verkligen om dina bilder och dina filmer du är jätte duktig du skriver bra och det är verkligen inntreasant och du verkar vara himmla snäll,söt,trevlig och ektremt roligt däför läser jag fin blogg



och jag ska fylla 14år

Anonym

Jeg leser bloggen din fordi du er en stor inspirasjon til meg! Hver gang jeg klikker meg inn på bloggen din, og du har skrevet ett nytt innlegg, blir jeg kjempe glad! : D



Jeg er 16 år gammel, og kommer fra Norge : )

fanny

Din blogg intresserar mig, du tar sjukt bra bilder, du och michaela fick mig att börja blogga, man lär sig så mycket utav dig! Finns säkert mer.

(Jag är 15 och bor i Alingsås)

Anonym

16 år, bor i karlstad. Går också på älvkullen.

Läser den för att se dina bilder, tycker du är jätteduktig!

Veronica

Fordi jeg er veldig interessert i foto selv, og jeg syntes at det er ganske inspirerende at en som er så ung som deg, har allerede fått til så mye :)

Lynn

Jag är, precis som alla andra, väldigt imponerad av dina bilder. Dina filmer/videobloggar är ett plus. Du blandar så mycket så det blir aldrig tråkigt.



26, Kalmar.

Mimi

För att jag blir inspirerad av dig och dina bilder! Du har lyckats så bra för att fortfarande vara så ung, jag tycker det är helt otroligt! :D



15år bor i Lindesberg (Örebro län)

Hanna

För du har en grymt fin blogg och tar gaaaaalet fina bilder och ger bra tips +man får inspiration! :)



14 år och bor i Borås :d

Felicia - FOTOBLOGG :)

för man blir inspererad av din vardag o bilder ! :)

sjukt duktig fotograf :D

Bella

jag läser din blogg för den är jäkligt bra och du tar otroligt fina bilder som inspirerar!



14 och bor i Varberg :)

sara - fotograf

jag kom hit genom michaela :) och jag bestämde mig snabbt för att stanna kvar :) hehe



17 år från Göteborg :)

SIGNEMARIE

Fordi jeg elsker bildene dine, de gir meg inspirasjon til mine egne bilder.



Jeg er 17 og bor i Drammen i Norge

Bildevilde - Foto og webdesign

Jeg er 16 år, født i 1994. Jeg bor i norge. Jeg leser bloggen din fordi du skriver fengende, og tar nydelige bilder! Jeg elsker bloggen din lina :)

lisa - smilinggirls!ッ

jag läser din blogg för att jag tycker att den är inspirerande och bra. Det jag fastnade för först var nog att jag gillade dina filmer! Ser fram emot att få se reklamfilmen. :)

Jag är 14 år och bor på landet en bit utanför stockholm!

Thea Pernille

Fordi du tar kjempe fine bilder, og du har veldig bra blogg :) Dessuten er det interessant å følge med på utviklingen din :)



16 år og fra Norge :)

Anonym

för att du inspererar :D är 14 från umeå

Nemmnas

Du skriver så bra och fotar grymt! Du kan skriva helt vardagliga saker utan att det blir tråkigt att läsa det. Du är verkligen en stor insperation inom foto och, ja helt enkelt Världens bästa foto-blogg!

Jag bor i Umeå och är född 2000!

Sonja

För inspiration!! Du är så jäkla bäst så jag kollar in hela tiden och läser ävern gamla inlägg och så!! :) Det är bra underhållning också :)

Emma (sysslingarnas)

13 stocksholm

Jag läser din blogg för att du är så himla duktig på att fotografera. När jag kollar på dina bilder så inspireras jag, skulle själv vilja va lika duktig som du :)

Ebba

för att jag älskar dina bilder & & videos, dina tips är också till stor hjälp!

keep it going ;>



19år ifrån småland

Emelie

För att du är jätteduktig på att fota

12 år vilhelmina

sofia

Jag läser din blogg för du är så sjukt duktigt på att fotografera, lägger upp mega fina bilder och ger oss läsare bra inlägg!



Jag är 15 år och bor utanför Malmö :)

Anna

Därför att du är rolig, oerhört duktig och en härligt personlighet! Jag är 16 år och bor i närheten av Trollhättan, Västergötland :)

K A R O L I N A

Din blogg är hur grym som helst! Du är grym på att fota & man får massa inspiration :)



12 (13 i oktober) Borås :)

milliz

Jag tycker att den är bra och sen så tar du så fina bilder som är roliga att titta på, sen så blir jag lite inspererad också :)

Jag är 13 fyller snart 14år och bor i eskilstuna.

Jennifer

För den är rolig:)

Jag är 12 år.

olivia

för du är så himla grym på att fota!

jag älskar dina bilder! :D

Johanna

Jag får sån insperation och jag lär mig så mycket av din blogg. Jag läser din blogg för att du framförallt är sååååååååå DUKTIG! :D



Btw, pratade du och Michaela om att ha fototräff i stockholm?

Johanna, 14, Stockholm :D

emilie

jeg er 14 år og bor i nord-norge. jeg leser bloggen din fordi du er utrolig inspirerende og tar så fine bilder og alt :D

Ellen Wärm

Hej:)

Jag läser din blogg för att jag är foto intresserad! Idag kom jag 4a i nwt:s fototävling, men jag vill bli bättre och får super bra tips från dig & din fina blogg:)

Kram Ellen 14år i Årjäng

lina

den är så grymt bra!

jag älskar dina bilder och allt, själv tycker jag att det är jätte kul att fota, jag har en nikon D3000 så det är kul att kolla på dina bilder och det för du är så dukdig :)

lina

och jag är 13 ;p

Amanda

Du tar grymma bilder och man inspireras av dig, 12 år Och härnösand



Btw, kan du inte testa snebena?;D Om man ska göra det glöm inte plattång (inte ett måste) och hårspray för då blir det bättre bena x)

Felix

För att kanske ibland få lite inspiration till mina egna bilder



18 år från umeå

New York

jag läser din blogg för jag tycker att det är jätteroligt att se en så ung tjej vara så driven. jag är med ung, och driven, men jag hade inte så många klasskamrater som var så, inte så många kompisar alls som är så. därför är det kul att följa dig och ge det som en feedback. plus att du är jätteduktig!

jag är 19, bor i Stockholm!

Klara

Jag läser din blogg för att den är intressant och för att du tar så fina bilder. Jag beundrar sånna som dig som satsar stort vid 16 års åldern. Det är verkligen väldigt coolt!

Klara 12år Piteå

Elsa Svensson

Jag läser din blogg för att den ger mig en sådan inspiration! Jag skulle lägga ner min blogg och kikade snabbt in hit. Och fick genast styrka och inspiration till att skippa att lägga ner bloggen och fortsätta. Och nu funkar det utmärkt !



Jag är ( om ca. två veckor ) tretton år gammal , bor lilla staden Norrtälje en bit utanför Stockholm :)

Fotoemilia

Du är så sjukt duktig på att fotografera och man inspireras av dej :)

Är 17 år och kommer från Finland.

Alice

Ja, jag heter alice och är 13 år, bor i Hälsingland :)

Jag läser din blogg för att jag gillar att foto, och av dina bilder får jag insperation och blir så himmla sugen på att fota, jg vill ut direkt och börja fota :D <33

Frida Andersson

15 år, bor i sundsvall:D

för att du tar grymt snygga bilder och göra gryma vidios +du verkar vara en cool tjej med härlig personlighet!!!:)

Anonym

Du tar fina bilder :>

Jag är 17år och kommer från finland =D

Alexandra {arphoto.blogg.se - HÄSTBLOGG & FOTO}

För att du är gryyyymt duktig att fota!

Chelsie

För att du tar såna sjukt fina bilder och verkar som en skön människa!



13 år, Borås :)

Evelina

För att jag är intresserad av foto och du tar så otroligt fina bilder :)



Bor i Landskrona och är 19 år.

Anna

Jag fotar själv och har en fotoblogg, så för att få inspiration så har jag bunkrat upp med massa fotobloggar på bloglovin' - dessutom älskar jag kolla på foton ;) <3

/Anna 14 år, STHLM

Evelina Oskarsson

För att du är sjukt duktig, otroliga bilder och för att du är en trevlig prick som fotat mig två gånger :D

/Ewe, 18, karlstad

Tonje

Jeg leser bloggen din fordi jeg har lyst til å bli fotograf, og bruker deg og dine erfaringen som inspirasjon. Elsker bloggen og alle bildene du tar. Stå på videre!



14, Norge, Stavanger

Kristine

Du tar fine bilder og virker som en flott person! :D

Jeg kommer fra Norge og er 18 år.

♦ ebba.

därför du är så himla inspirerande! när jag ser allt du gör blir jag bara så sugen på att rycka åt mig kameran och springa ut och fotografera! :)



- ebba, 14, skåne.

norea

Hejsan, heter Norea är 14 (och ett halvt!!) och kommer från Taberg utanför Jönköping,

jag läser din blogg självklart för att du tar fina bilder, är jättesöt och så gillar jag själv att fota med min (heheh okej mammas) nikon D90 ;D

australiamari

Fordi jeg er interessert i foto, og blir veldig inspirert av bildene dine! Jeg vil gjerne lære! :D

Victoria J

För att jag själv är intresserad av fotografering och ska snart köpa min första kamera. :)

Jag är 15 år och bor i Sigtuna, mellan Uppsala/Sthlm.

Spana gärna in min blogg :)

Felicia

För att du tar grymt bra bilder, och du är en bra insperationskälla, inte bara för mig utan för en massa andra personer. Jag älskar din blogg och dina bilder. Du verkar ha en underbar personlighet vilket gör det kul att läsa din blogg! :>



14 år i Kalix

Sara

För att du är jätte duktig ochman får massor av inspiration!:)

/Sara, 14 år, Lidingö

IdRo Photography

För att du tar så sjukt fina bilder och man får massor med inspiration :D



13 år, Bor på Åland.

Amanda

Jag gillar att läsa fotobloggar, inte bara en bloggmed massa text och inga bilder. Det är för tråkigt, dessutom är det ju ett pluss att du tar så bra och fina bilder. Sen gillar jag också dina filmer, längtar tills vi får se reklamfilmen! :D



13 år, Stockholm

YlvaMinnie

Jag läser din blogg för att du tar massa fina bilder, du är inspration och för att din blogg är underbar!



15, Härnösand!

Emma

Jag läser din blogg för att få inspiration och jag är helt galen i allt inom foto, jag är 15 år och bor i finland. Jag läser mest din och Michaelas blogg :)

Mathilda

Jag är snart 12 år och jag bor i Örebro. Jag läser din blogg för att jag tycker att du tar skitbra bilder, och du skriver bra, och ja... Du är bara en bra bloggare liksom, hehe. ;)

SusanneTran

JAg gillar läsa blogg som har bilder. Din blogg är det lätt att jag kommer följa för du har så himla vackra bilder =)

Lena

Jag läser din blogg för att du är en go tjej som är en helt fantastisk fotograf. Jag önskar att jag kunde vara lika grym som dig!



Jag är 21 år och bor i Sthlm.

Paulina

För att du fotar så otroligt bra, och är väldigt inspirerande. :)

sofija arvidsson

För att du är så sjukt duktig på att fota, och älskar din blogg haha! :D



Bor i göteborg och är 16 :)

Nadja

För att du skriver bra, tar sjukt vackra bilder och ger mig massor med inspiration.

Martina

Jag läser den faktiskt inte regelbundet, tittar in då & då. Mest på grund av fina bilder :)



Kommer från Stenungsund & e 21 år :)

Emma

Du är grym :) Alltid så fina bilder och alltid så roligt när du uppdaterat:)

AmandaChristine

För att du är en grymt duktig ung tjej! Och lite för att du bor i Karlstad, det gör nämligen jag med!

hanna

du tar jättefina bilder. Är 15 år och bor i Stockholm/Lidingö.

e b b a'

Jag får så otroligt mycket insperation från dina bilder och försöker lära mig bli lika duktig. En 15-åring skåning är jag!

Kram

gabriella

Jag läser din blogg för att du tar otroligt fina bilder, är kreativ och nyskapande plus att man får jättemycket inspiration!

Är 18 och bor i Uppsala :)

frida

jag läser din blogg för att du tar så BÖVELENS fina bilder! man blir helt gaaaaaaaaalen :D

PICTUURESTYLE

Du tar underbara bilder och bjuder på dig själv :)



15, Enköping

Emelie

Gillar dina bilder och man får insperation!:)

15 år Borås! :)

Nina♥

Jag bor i Göteborg och fyller 13år i oktober. Jag läser din blogg för att den är jättebra och du är väldigt inspirarande =D

amalie rebekka

fordi den er intressant, men jeg liker den bedre når du legger ut videoer og filmer.



'kram från norge'

Grynet mamma till lille Vidar

Sent svar..

Grynet, 20 år från stockholm.

Du tar snyggast och stilrenast bilder av alla fotobloggar! Du verkar så otroligt gullig och ödmjuk :)

Emilia

För tips. Jag älskar dina foton och försöker själv bli fotograf.



http://emiliaengstrand.blogg.se/



14, Onsala

Ida

Jag heter Ida och bor i upphärad.

jag läser din blogg för jag ÄLSKAR dina bilder :)

är inte så mycket för att "läsa" bloggar utan kollar mest bara bilder! :)

Fanny

för att du tar jättefina bilder och verkar rolig. Man önskar att man var lika duktig som du :)

ska fylla tretton och bor i vallentuna (täby) kram!

Sandra Rylander

dina fotografier är väldigt inspirerande och vackra

Maja

Maja

11 år



För att du tar jätte fina bilder och du är min förebild inom fotografering <33

Enigma <3

Älskar din blogg med tanke på att du kommer med super duper bra tips och tar helt fantastiska bilder

Stefan

För inspiration!

jenny

14 år, stockholm.



För att du tar väldigt fina bilder, och redigerar fint. jag gillar dina filmer väldigt mycket också. :)

Ellen

För att du inspererar, tar grymma bilder och har en bra blanding mellan videoblogg , tips och sånt :)



14år, Finland

Julia - Fotoblogg

Är också fotograf & gillar att kolla andra fotografers bloggar :)

Jag är 16år & bor i Jönköping.

felicia

För jag vill bli en fotograf & tycker du är väldigt begåvad! :)



14 år & bor i Vittsjö (som ligger i Skåne)

ellinor

För att du tar mycket bra bilder! 16 år och bor i en håla med namn Färgelanda.

Tina

Fordi du tar utrolig fine bilder og er en stor inspirasjon for meg! :)

Jeg bor i Tjongsfjord i Norge.

Cornelia =)

Jag läser din blogg för jag tycker själv det är väldigt kul att ta kort :D

tycker det e väldigt intresant att se att du kan få till dem perfecta vinklarna med mera :) fast du e så ung :D

bort i en "by" i stokholm

GINA (fotoblogg)

jag läser din blogg för att du inspererar mig väldigt mycket! jag älskar dina videos och dina bilder! DU ÄR GRYM!



13 år, hedemora

Sara

15 och Karlstad precis som du:)



- Gillar dina bilder, idéer och helheten på din blogg. Får inspiration och samt nya idéer till något eget. Du verkar även vara en öppen och trevlig person som tar det mesta på allvar.

Elin

elin ljunggren bor i borås, jag läser din blogg för att: du tar grymt bra bilder och du ger tips ibland:)

Lillyzen ♥

För att du har fina bilder och ett glatt humör! :)

Frida :)

Jag läser din blogg för att du är en sjukt duktig fotograf och jag är intresserad av att fotografera och sådant, så dina bilder inspirerar mig. :)

Jag bor på Kronoparken i Karlstad och är 15 år :)

Tova

Asåå gud vad duktig du är på att fota!!:O

klara

jag läser din blogg för du har jättefina bilder och så har du en rolig blogg:)

Vill kunna fota så bra som du!

Mia

Jag tycker du tar så bra bilder, har en fin blogg bara. Den är som mysig att läsa. :)

Född 92 från Östersund

Fotograf Annie

För att jag är en fotonörd som gillar dina bilder (och att fota själv) ;) Bor i utanför Stockholm och är 20 år.

winkler

Jag är 15 år och bor i Köping. Läser din blogg varje dag för dina bilder och drömmar inspirerar mig nå enormt. Och man lär sig alltid någonting nytt eller får idéer när man läser din blogg. Du tar så grymt snygga bilder, och har din egna stil. Keep goin' du kan bli stor.



ps. din blogg är bättre än kissies och deras HÄHÄ

Emma

Född 94 i Göteborg. För att jag blir så inspirerad av dina kortfilmer! Vill göra egna.

Erik Skoog

Jag tycker du är en fantastisk fotograf och inspererar mig mycket i mitt eget fotande..



29 år Karlstad...

TESCHO - Web design, Photography & Doggies

21 år, söder om Stockholm. Började läsa din blogg för jättelänge sen och fastnade. Alltid skoj att läsa om sånt man är intresserad utav själv :)

Anna

för att jag älskar bloggar med bilder ! och är man duktig är det ju ännu roligare, sen fotar jag mycket själv och därför blir du en inspirationskälla för mig och mitt fotande :)

demija:))

jag läser din blogg för att jag själv har en blogg och det är roligt att kolla på en blogg som har en framtid för det är det jag vill och din blogg är rolig med fina bilder riktiga modell bilder och tycker att du ska fortsätta att blogga för att jag tycker det är roligt att kolla på din blogg och du ska blogga varje dag så att jag kan läsa;DD<3333

Borås....<333

Adde

Dels så är din blogg väldigt läsvänlig och organiserad. De jag gillar mest är att du bland annat visar vilka inställningar du har på kameran till ovanstående bilder och det gör en stor skillnad än att bara titta på en bild och sen bombardera med kommentarer om vilka inställningar du har använt.



För övrigt så skiljer sig din blogg och speciellt bilderna(!) från många andra fotobloggar. Man börjar bli less på alla dessa fotobloggar som endast visar inzoomade foton på en massa blad och blommor och leker självutnämnd fotoexpert.



För övrigt är det den bästa fotobloggen och jag kommer absolut inte sluta följa den här.



Ha det!



Adde, 21 år, Stockholm

Malin

Det är väldigt inspirerande att se dig, dina små videoklipp är helt underbara! Antar att det är dom och dina fina foton du tar, som gjort att jag har blivit en av alla dina bloggläsare som följer dig. :)



19 Bollnäs

Greta

För din blogg är jättebra och fin. Du tar också fina bilder! :)

Jag är 15 år fån Limmared.

Christine

Därför att jag aldrig slutas förvånas över hur otroligt fina bilder du tar och att du är så ung.... Du kommer bli/ÄR en otroligt duktig fotograf!!!!

olivia-drömmen mot att bli fotograf

jag läser din blogg för den är super bra och att man får foto-tips sen skriver du och fotar grymt bra! :D



jag bor i nybro,vid kalmar och är 13 år .. snart ;)

Malin

Jag läser din blogg för att få tillbaka inspiration till mitt eget fotande. Gick samma linje som dig på samma gymnasium :)



sen är det alltid intressant att läsa en blogg med mycket bilder :)



Just nu bor jag i Göteborg, är tjugo år :)

Stina

Fyller 17 år om en månad, bor i Hälsingland.

För jag vill utvecklas "tillsammans" med andra fotointresserade i min ålder.

pengi

Känner mig visst gammal nu.



Jag gillar att se hur andra fotar, dels för att det är kul att se fina bilder, dels för att man lär sig jättemycket på det.



Tyvärr finns det inte nog med tid att läsa bloggar nu, så oftast nu för tiden blir det bara att kolla igenom bilderna och skumläsa någon gång i veckan, tyvärr...



Du är iaf väldigt duktig!



24 år, och Göteborg för övrigt.

louise jonsson :)

jag är 16 , bor i vetlanda .

jag älskar också fota , gillar hålla på leka modell , måla, rita ,sjunga designa kläder. allt sånt intressear mig. och det är intressant att läsa andras bloggar , få insperation . och jag beundrar folk som är duktiga. du är sjukt duktig ! därför älskar jag din blogg :)

Jennifer♥

Jag läser och kollar in din blogg för att du är så bra på att ta kort och den är underhållande:) jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg men jag vet att jag tippsade alla mina vänner inklusive min kusin som är helt tokig i din blogg idag :)

Mitt namn är Jennifer och jag är 15 år. Bor i forshaga :)

birgitte

fordi jeg blir inspirert av alle de flotte bildene du tar, også er du ei veldig søt jente :)

Anonym

Inte fan vet väl jag.

evelina

haha börja nyss:) 12 år:) månkarbo:)

Alicia Holm

Jag läser din blogg för att jag får massor med insperation och lär sig nya saker! Är 15 och bor i Ljungskile / Uddevalla / Göteborg

Lovisa

Jag läser din blogg för att man får inspiration av alla fina bilder. Ser upp till dig! Jag är 13 år och bor i Gävle.

Emma

Jag läser din blogg för att man får insperation av alla fina bilder du tar. Du är verkligen duktig.

Själv är jag 17 år och bor i Skellefteå

Hanna Engstrand

För att jag bara äälskar dina bilder! Du är riktigt duktig :) Du ger inspiration!

Jag är 17 år och bor i Gävle :)

Anna

Jag läser din blogg eftersom jag totalt ÄLSKAR dina bilder! Blir själv sjukt inspererad att gå ut och fota :D

evatildaalicia

Jag är själv en fotograf, dock inte lika bra som du ;)

Men när jag läser din blogg blir jag inspirerad och blir sugen att bara gå ut i världen och fånga varje ögonblick på bild.

13 (snart 14) år och bor i Bollnäs C:

MICHAELA D

Haha, gud vad dumt av mig. Läste ju detta inlägget när du publicerade det och tänkte "svarar på det sen", och så glömde jag såklart..



For your information är 17 år och bor i världens bästa Göteborg. Och jag läser din blogg för att du är du och du är grym. Asså svårt o svara på egentligen ju, nu när vi liksom umgås utanför bloggarna också haha. Men aaaa, du vet nog vad jag tycker egentligen:D puss&kraaaaam, din jacka hälsar!;)

alice ♥

För att jag älskar att kolla på hur alla fotar, för alla fotar likadant, eller alltså, fotar samma motiv, vinkel osv!



12 år Helsingborg

Ewi

Jag läser din blogg för att jag älskar att fotografera, har nyligen fått en systemkamera och vill lära mig mer. Får mycket inspiration av dina bilder och dina inlägg är roliga att läsa. Är en trettonårig tjej från Finland.

agnes

för att jag älskar att fota och dina bilder är fantastiska och det är roligt för man får inseration ! dina filmer är jättebra med !



tretton år , i sverige :)

: )

fordi bloggen din er veldig bra, du tar fine bilder og jeg prøver å lære. bor i trondheim-norge og er 16 år :-)

Erica

För att du är jätte duktigt och tar fina bilder. Man får jätte bra inspiration av dig. Tex när du tog bild på vatten. Visste inte att man kunde göra så :P



16 år Stockholm :)

Emma

Jag bor i Leksand och är 15 år.

Jag har inte läst din blogg särskilt länge, men jag ser ingen anledning till vrf jag inte skulle göra det. Jag tkr du tar så otroligt grymma och fina bilder, och du ger bra tips när det gäller att fota och redigera o.s.v.

Jag skulle gärna vilja se din hela kamerautrustning, vad du tycker om de olika grejerna och vad det kostade och så :)

Sen skulle jag gärna vilja se hur din studio ser ut!



puss!

Emelie

för du tar väldigt fina bilder och jag får insperation av din blogg till min nystartade blogg :) Jag bor i karlstad , är simon åhlströms lillasyrra om du vet vem det är? :)

din blogg är bäst! kram

noemi

för du tar helt fantastiska bilder och jag blir väldigt inspirerad av dem. :)



19 år, kommer från schweiz men bor i leksand till juli.

Wilma

Jag läser din blogg för dina bilder är verkligen verkligen otroliga! jag har fotograferat i en månad ungefär nu och vill gärna lära mig mer. det var faktiskt du som gav mig inspiration att börja fotografera och jag tycker om när du ger tips.



11(snart 12) i Göteborg :)

Tilde

Jag är 12 år och läser din blogg för att få inspiration och för att jag älskar foto!

Jag bor i skåne!

Anna

Anna, 20 år, Nissafors(liten håla) Precis börjat läsa din blogg, och du ger mig inspiration, har precis börjat komma igång med fotografering, så är nybörjare inom det :p . Gillar dina bilder, du är riktigt duktig. :) Ha de fint ! /anna

nea





Jag är 12 år och bor i karlskoga (typ bredvid karlstad xD )

Och vill jätte gärna bli fotograf !" Jag läser din blogg för att den är inspererande och du är sjukt duktig på att fota !

Elin Davidsson

Du är helt enkelt grym...
Nejmen jag läser din blogg för att du ger mig insperation och ja, du har gjort det som är min dröm... :) fast jag kommer nog inte lyckas...
Föresten kort fråga till dig: Vad tycker du om sundsta? Ska troligen gå esetik och media där! :D
såg en bild som du tagit där. sjukt fint! :D

15 år, bor i Årjäng. en timme från karlstad mot oslo... :)

Svar: Tack så mycket!! :)Sundsta är en riktigt fin och bra skola. Jag tyckte om de flesta lärarna som jag hade och jag gillade SÄG-andan, som du kommer förstå och känna när du kommer dit :)
Lycka till med ditt fotograferande!
linafoto