Dina bästa redigeringslåtar?



Jag behöver tips på era bästa låtar som ni lyssnar på när ni redigerar bilder. Ni kanske inte lyssnar på något speciellt, men någon låt finns det väl som är ganska skön att lyssna på samtidigt som man redigerar? :)
90
E

Hmmm...min spellista? ^^

http://open.spotify.com/user/tasteofemma/playlist/21bYXbFNHryA8DFnGcyqlB

Malin

1. Gubben i lådan Daniel addams-ray

2. big girls don't cry fergi

3. alors on dance stromae

4. dynamite taio cruz

5. don't stop believin´ journey



hahahha a typ några :)

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Bruno Mars - The way you are



Den är väldigt härlig och såå fin! :)

wordnerdh'

Jag redigerar väl till hela min playlist tror jag, inga speciella låtar, haha :-)



http://open.spotify.com/user/jenniferborg/playlist/3QbwGCMYQAIItZTpVuOSKP

Anna

Shout out louds - impossible :)

Cindy

Just a dream - Main med Nelly

Impossible - Main med Shontelle

Angle med Akon

Not afraid - Eminem

Lisen

Breakeven-The Script

Bubbly-Colbie Caillat

Closer-Ne-Yo

Erase me-Kid Cudi, Kanye West

Gubben i lådan-Daniel Adams-Ray

Fuck You-Cee Lo Green

Just the way you are-Bruno Mars

Love like this (eternity)-Jay Sean

Magic-BOB, Rivers Cuomo

Mine-Taylor Swift :)

Lisa

Jag lyssnar ofta på klassisk musik (!?) både när jag jobbar i PS och Ai.

Emilia

young folks, the ballad of michael valentine, en midsommarnatts dröm, leave the burboun on the shelf. inte vanlig musiksmak kanske, men den bästa. :P

Anonym

http://open.spotify.com/user/addestolpe/playlist/2K8IcyMh4B2i0wgHqRA22X



The one and only!



ottilia - f o t o

Gavin Degraw! :D

Jenny

har en liten lista här med några favoriter :)



http://open.spotify.com/user/jenny_ander/playlist/0g6CAUsUbPMXSVL7h9ulfa

karin

James Blunt- stay the night :)

Ulrika

Lyssnar på lite olika, just nu har jag fastnat för Olas "Let it hit you" :)

Becca (fotoblogg)

MeatLoaf och Cher - Dead Ringer For Love :)

LEna

Det är olika men oftast lyssnar jag på The Baseballs skiva Strike Back! Eller Soundtracket till Glee för då kan jag sjunga samtidigt! =D

Johanna [s h o n a l i]

Beror ju lite på vad man ska redigera, ibland när det bara är "vanliga bilder" så kan jag lyssna på vad som helst, men ofta lyssnar jag på Hans Zimmer :)

Fotograf Annie

Vad jag lyssnar på är beroende på vilket humör jag är på... Men några sköna låtar som brukar gå hem är John Mayers låtar eller Bon Jovi, bara för att nämna några ;)

nathalie basurto

don omar - ayer la vi

Hanna

Jag lyssnar på bra musik helt enkelt. Inget speciellt... Michael Jackson, Bfmv, linkin park...

hanna

håkan hellströms nya skiva! helt fantastisk :D

sevendaysaweek♥

just nu är det hurts med the water. att beskriva kärlek med vatten och vågor måste ju vara det finaste som finns!

susu

1. Muse (vilken låt som helst .. uprising e väll helt ok)

2. Hurts - Sunday

3. Royal Republic - Tommy-Gun

4. The killers - somebody told me

Isa

Strobe - Deadmau5

OLIVIA - FOTOBLOGG

Only Girls (In The World) - Rihanna.

Matilda

vilken kamera andvänder du? ^^

Kajsa Bengtsson

Min spellista spelas 24/7, så det är väl den jag redigerar till också. :)



http://open.spotify.com/user/kkajsabengtsson/playlist/5vh1eg8OYVlzCjVe7rpiI3

Daniel

Det blir mycket roligare att redigera till musik , eftersom man blir så taggad ;)

E M E L i E

gubben i lådan:D

Mathilda

17 år - Veronica Maggio

Kryptonite - 3 Doors Down

Rock & Roll - Eric Hutchinson

Casowa

Finns en hel del som jag brukar lyssna på då jag håller på med i photoshop (dvs inte bara då jag fixar till bilderna för att publicera på min blogg, utan då jag ritar också)...

Men Sinner är väldigt trevliga att lyssna på, Metallica och Dragonforce också... Sedan har jag mina perioder då inget annat än Breaking Point och The Exies duger. Det är olika för min del... (x

Anonym

Bruno Mars - Just the way you are

Kelly Clarksson - Breakaway



två sköna låtar:)

molly

selfmachine - i blame coco

please don't go - mike posner

:)

Amanda

Guben i lådan slår allt! :D

EmelieBernlo

Hahah kanske inte redigerar så jättemycket till den men fick upp ögonen för den för några år sedan och nu har jag upptäckt den igen eller vad man skall säga.



Jaja Wolves of the Sea tycker jag i alla fall att du skall lyssna på ;d

A L M A S F O T O ♥

cooler then me - mike posner

written in the stars feat. eric turner - tinie tempah

grymm låtar ♥

Malin

Min playlist som jag har slipat på senaste månaderna,

mestadels lugna låtar. Men passar mig perfekt när jag sitter och jobbar iaf :)



http://open.spotify.com/user/ineverdreamed/playlist/5x9EzUfGS75DKXnJt22Pls



Varsegod!

jennifer

house by the sea - iron and wine

Nemmnas

Bad boys - Alexandra Burke

Lollo

Sök på bandet Explosions in the sky!

Asskönt att ha i bakgrunden, det är såkallad "postrock". Dom sjunger aldrig utan det är mer impulsiv pop-rock som är väldigt känslofull och jättevacker :) Älskar det! Jobbar som bäst när jag lyssnar på dom :)

Gabriella

Kan du inte publicera listan sen? (för jag gissar att du håller på med en spotifylista) :)



Dehär ung. brukar jag lyssna på :

http://open.spotify.com/user/gabbaan/playlist/5RnoJiyfqeuBJq2EsnZOVN

Greta

En vanlig dag - Ulrik



En låt från lilla melodifestivalen, men det gör la inget! Man blir glad iaf! haha :)

ellen

jag lysnar på oskar lindros just nu han e så grym speciellt "från och med du" :)<3

Maggy

Cooler than me! <3

kristine

the kooks - seaside

take my breath away - jessica simpson

Black and gold - Sam sparro

Oo la la - akon ft. j randall

Second chance - Taio cruz ft. Tinchy stryder

Freedom - Jackie boyz ft. Bruno Mars

Talking to the moon - Bruno Mars



Gud, som jeg elsker bloggen din Lina. Du er virkelig min største inspirasjonskilde! Svenske blogger er SÅ mye bedre enn norske :)

Emma Nordgren- FOTO

åh men jag tycker att det spelar jättestor roll. typ vad man lyssnar på, ja lite så blir redigeringen haha. glad musik blir ofta för mig väldigt ljusa bilder och så. eller så är det bara att det råkar bli så just då ;)

Lödd

http://open.spotify.com/track/705HBL3KC0W1BbrQGlnxCp



Photographic - Depeche mode (rex the dog) det blir inge bättre för den pengen!

MY

CROSSES!!! (med jose gonzalez) Redigerar alltid i den låten haha!!

Sara

Tack! Din var också fin :)



Elisa - Dancing är en väldigt fin låt att redigera till :) Men oftast har jag inga speciella låtar jag brukar lyssna på, så jag gör som några andra och skickar hela långa listan :D



http://open.spotify.com/user/sarasjostrom/playlist/67IsHnRsPwE8ecf7DEO713

maggie

Regina spektor;

Samson

Eet

Human of the year

Hero

Us



Regina spektor är det underbaraste att lyssna på när det gäller fotoredigering ;D

Malin [alyara]

Jag lyssnar då alltid på Wedding Plans - Howard Shore

Josse ♥

http://open.spotify.com/user/jossemedj/playlist/43ptTXdbuPAx2hvLWYaXBw

Du borde hitta någon låt där tycker jag ^^

Sassie

Michael Jackson! ^_^

ELIN

Rihanna only girl (in the world)

liza

vad som helst med lars winnerbäck, åååh <3

♥Frida♥

Airplanes , perfekt tempo att redigera i:D♥

S A R A H- [FOTO OCH VARDAG]

Gubben i lådan- Daniel Adams Ray, det är en bra låta att redigera i c:

Mli

Filmmusik i alla de former, Avatars t ex :)

Tomiko

Brick By Boring Brick - Paramore

Gina

Jag redigerar inte så ofta men jag tecknar och då lyssnar jag på det här---> http://open.spotify.com/user/thefishbones/playlist/3Rlu9HmuKaUSDvIwwnQVOf FISHBONES



Mycket blandat, musik jag gillar helt enkelt. :D

Fröken Hanna

Lyssna på allting med Angus & julia stone. Underbart.

emmablid

Välj och vraka! http://open.spotify.com/user/sjundesept/playlist/1dLSrpzlP6R6ZDr0bo3Q2B



Vet att du antagligen inte kommer orka kolla, men känner du för det, så :-)

Anonym

Gubben i lådan och fanta och rosé (Y)

Siri

självklart justin bieber! (hehehe) eller asså allt, från lixom med party låtar och sedan bara någon lugn piano låt... det beror nästan på vad man redigerar. hah! kram ;)

Emma

Vår sista dans - Melissa horn ;)



Annars beyoncé, kelly rowland eller rihanna ;P



Tracy chapman också ;D

ELLEN

the call - regina spektor :D

Felizia

Något på denna lista: http://open.spotify.com/user/chokladstr%c3%b6ssel/playlist/7ovAOA4e4NdIVFaiHlsya5



The xx är favoriterna just nu :)

Niki Tegeland ♥

Magic - BOB feat. Rivers Cuomo



Från och med Du - Oskar Linnros



Var ligger landet där man böjer bananerna - Mojje



Barnsliga :)

Julia ~

November Rain -Guns n Roses

Here I go again -Whitesnake

Fallen -Volbeat

The Funeral -Band of Horses

White Crosses -Against me!

Grand Theft Atumn/Where is your boy -Fall out boy

Cherrybomb -the Runaways



kanske inga låtar du gillar, men det är lätt några av mina favoriter!

Isabell

typ glada låtar, fina låtar. haha :)

photos by rebecka

Det snurrar i min skalle - Familjen :D

Sissi

in your atmosphere - john mayer

make you feel my love - adele



soft music som passar bra till redigering :)

saga

who says - john mayer :)

Vendela

Never say never med the fray och break away med kelly clarkson!:)

Evelina

breakeven-the Script

everyday-Bon Jovi

skinny jeanz-New boyz

ring ring ring-De la soul

mm.

Kram

ellen

dum av dig med daniel adams-ray är också jätte bra! :)

JOSIE

Deadmau5 - strobe lång och riktigt skön låt att chilla till :)

Trentemoller - Miss you

Porcupine Tree - trains

Familjen - Man ser det från månen, -Det var jag

ADRIAN LUX - TEENAGE CRIME extended original

MARIO BASANOV - I'll be gone extended original



Brukar inte redigera till något speciellt, sätter på det jag känner för. Men dessa är favoriter som går på repeat för tillfället ialf!



Sanna

har inga speciella låtar, men några låtar som jag lyssnar mest på just nu är:

Strobelight - Jason Derulo

Hey Baby (Drop It To The Floor) - Pitbull feat. T-Pain

När vi två blir en - Gyllene tider

Eurodancer - DJ Mangoo

Haha :D

Mirri<3

Gubben i lådan, ofc :)

Emma

Jag har 9 gånger utav 10 sport bilder att redigera, så jag kör på nässjös egna band, backyard babies! :)

Layla

Jag brukar lyssna på Beethoven hehe :)

Det eller Javier Navarrete (gjort musiken till tex Pan's Labyrinth.)

Frida

Jag brukar vilja hitta låtar som jag inte tröttnar på efter halva låten. Så jag brukar lyssna på Foo fighters eller Bon jovi eller något sånt och olika sånna låtar för dom tröttnar man inte på :D

Rise against brukar jag också lyssna på, de är riktigt bra!

Emma

Min kommpis Mathilda Lundqvist är en sjuk dukitig sånerska!Hon finns på spotify :) skulle verligen tipsa att lyssna på henne :D