Dalarna en hel vecka



Mitt höstlov spenderar jag i Dalarna hos min färgglada kusin Ida.
Jag kommer att blogga som vanligt, så ni behöver inte oroa er :D Ida går i skolan på Måndag-Onsdag men det gör inget för jag måste ändå plugga psykologi, för jag har prov på Måndag direkt efter lovet... hehe, kul...

Vi kommer nog ha superkul. Som vi brukar ha :)
Nu måste jag åka!
28
SOFIA,

Tur att du kommer blogga, en hel vecka hade jag inte klarat mig! ;o<3

Cassandra

Får man veta vart i Dalarna du är? :)

Jossi

Vad skoj! Ha det himla bra du :D

Ida windahl

haha sorry to disappoint you ... men jag går i skola hela veackn ;)

fast jag har tre insläsningsdagar, och då gör jag liksom vad jag vill så de e lite mer ledigt så att säga :D

ellen

anmäl er på veckans blogg!

nathalie

gillar bloggen :) ta en titt på min och en komentar kanske ? ;)

PHOTOSHOES

Du! Jag har en fråga, i vilket program redigerar du dina videos? :)

Alva

vart i dalarna för ´halva min släkt kommer från en by i leksand som heter björsgrop

aww

din blogg är otroligt inspirerande :)

aww

hihi:) allt bra med dej?

aww

härligt :) jo, det funkar!

mathilde!

fin blogg!

Emmie

Hej!

Jag undrar hur du har fixat photoshop?

köpt, laddat ner? Jag letar och letar hela tiden.

Skulle vara jätte tacksam för svar. (:

ANTON - målet att bli fotograf

ha det så bra! :)

Medinastyle

ha det så kul sötnos:D!

Johanna

Superfin blgog du har :D

Emilia

Vart i Dalarna bor hon?

Min farmor och mina kusiner bor också där! :)

emma :)

hejhej fin blogg! :)

kolla gärna in min och var med och tävla om att bli veckans blogg! :D <3

jennifer

hatar när man har prov på dåliga dagar! typ efter en helg eller lov! det suger :(

amanda

gillar din blogg. ta gärna en titt på min blogg och släng in en kommentar eller två :)

JSwalander - Foto & Bloggdesign

Hej, Mitt namn är Julia Swalander & jag driver foto-bloggen http://jswalander.blogg.se . Jag har en ganska så stor blogg i Jönköping & jag tänkte fråga dig om du ville byta länkar? :) Att jag länkar dig i ett inlägg & skriver något kort om dig & du gör likadant om mig? Om du vill. Annars vill jag bara säga att du har en riktigt rolig, läsvärd & intressant blogg :) Kram!

Alva

okej <3

Emma

Gud vad fin den nya designen blev!! :D

PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg

Fin blogg :)

Anunnaki

Superfina bilder i din blogg.

Malin

okej tack :D

elin

Haha , jag var med i Dalarna hela höstlovet :D Falun och Borlänge ;)

Svend Hansen

Hoppas du lyckas bra med psykologiprovet!