Härlig musik du kan lyssna på när du redigerar !




Frågade er, för ganska länge sedan vad ni lyssnade på för musik när ni redigerar. Nu har jag gjort en Spotify-lista med en massa härliga låtar som ni tipsade mig om. Nu tänker jag dela med mig av listan till er :) Hoppas det finns något bra att lyssna på när ni redigerar nu framöver.


---> http://open.spotify.com/user/linafoto/playlist/3K1n3Ebb0oIJ0xyCt5pR8V <---
23
» P H O T O L E N S

Åh, den måste jag lyssna på! :)

Nathalie

Svar: Jaha, vad smart! :) Snyggt blev det iaf!

Elin

Åh, riktigt bra! Men bäst är nog Oskar Linnros ;)

Anonym

Anonym

riktigt najs!

Alva

Gillar också Who says och breakeven

Erica

Hur länkar man en spelista ifrån spotify?? Som du gjorde nu..



Vilken program gör redigerar du dina filmer i? Jag använde Windows movie maker förut. Men nu när jag har en Canon system så funkar det inte.. :/

Olivia

Ooh najs! ska lyssna på den nu :D

AMANDAFOTO

har du din blogg på blogg.se? :O hur kan du isf få grön text ?

sevendaysaweek

åh vad roligt!

Elin

Åh, Oskar Linnros i mitt hjärta! Han lyssnar jag på även när jag inte redigerar ;)

Bianca - PHOTOGRAPHY

macen min er ødelagt for øyeblikket, så har ikke spotify :/

julieowl

hvordan får du til å legge ut listen din her? hvor finner du url-koden? jeg får det ikke til på min blogg!

Jonas

Du har missat ett g i redigering ;)

maja

:D

Lena

Tummen upp för Broken Door! =)

stina (:

jag tycker att en annan bra låt är denna: http://open.spotify.com/track/1x5pcZOcZoGLx6Y7IlFJf0

en låt som jag alltid blir glad av, jag hade aldrig höst om bandet innan,förns min kompis tipsade om denna låten :)

Johanna - S H O N A L I

Jag ser inga låtar alls när jag öppnar den :O

Erica

Du kanske har fullt upp och gör saker. Men jag skulle verkligen vara jätte tacksam om du ville säga vilken redigeringsprogram du använder när du redigerar dina filmer.

Anonym

Älskar din musik smak!!!

Flickalilla - streamat och foto

Grymt bra blandning av musik!

Många av mina favoriter var med!

Foto Sessan, Jessica Widh ♥

Har länge letat efter bra redigerings musik och denna lista är ju helt perfekt! :D Så det tackar vi för! :)



Kram, Jessica

Emmy-foto&vardag

i vilket program redigerar du dina videor i? :)