Your sweet eyes



Just nu pluggar inför terminens sista prov. Hur gött? Dock handlar det om världens jobbigaste sak. Nämligen antiken i grekland. Men jag ska klara det! =) Kommer vara så skönt när det är över.

Vad händer de närmsta dagarna?
Imorgon: Till Örebro på BlogAwards turnén. Kanske... vet inte riktigt om jag vill, har ingen att åka med. Emma kanske inte skulle följa med. Har ingen koll alls på vilka som ska dit. Ska du dit?
Fredag: Åker till Dalarna och stannar där hela helgen :D Kommer hem på Måndag morgon. Var ju där förra helgen också, bilder kan ni se på Idas blogg HÄR!

13
alexandra

gryma bilder du tar!

Frida

riktigt vackra ögon!

j o s e f i n Fotoblogg

Gud vilka vackra ögon du har :D!

photos by rebecka

Hade precis prov på grekisk mytologi, och det suger verkligen... lycka till på ditt prov! :)

FOTOGRAF Anton

Jaha okej kul! Men sparar du allt på datorn då och lägger upp all ny design samtidigt sedan? :)

Ponnysill

Haha shiit fuck va chockad jag blev när jag kollade statistiken "va faaaan har hänt liksom!"

hihi fick en länkning :*



heeeelgen! <3

Emmablid

Gryyym bild! Och ursnyggt smink :3

Anonym

Otroligt vackra bilder du tar!!

Jag ville fråga om objektiv.. jag har en canon eos 450D, och ska köpa en ny objektiv under 400€ (typ 4000 kronor). Har du något bra att tipsa mig? :)

Isabell

Hoppas det går bra på provet :)

Siri

nu är ju jag helt galen i din EOS 7D. Har kollat på den och ååååh!!!! rena drömmen ju...



Asså måste fråga? fick du den bara "sådär" eller har du sparat länge och massa sånt? eller asså så. För nu på min födelsedag i sommar har jag haft min SONY DSLR A200 i två år. Det är veeerkligen en nybörjar kamera och vill ha en ny, en mer avancerad. Känner att jag är redo för det! men det är ju så mycket pengar... har du tips? haah. Kram på dig! grym blogg stor före bild :'DDDD

Jossi

dina ögon, dom är sååå otroligt fina alltså :)

» FOTORUM

skulle gärna vilja ge ett önskemål om att få se mer bilder på din systers barn (om jag har rätt)



bilderna på dem var otroligt fina!

hoppas dagen blir bra. kram!

elin

Du ser ut som Amy Diamond på din header:) Appropå just ingenting.