MLM PhotoTast - Kontrast

MLM - PhotoTask är ett projekt som jag, Matilda Holmqvist och Michaela Dahlström har startat.

Projektet går ut på att en av oss får ett tema att fotografera. Under en vecka får man fota antingen en bild eller en serie bilder som går under temat. På Lördagar innan klockan 20.00 ska bilden/serien vara publicerad. Den här veckan fick jag ett tema. Nämligen Kontrast av Michaela. Nästa vecka ger jag ett tema till Matilda.

Kontrast


Canon EOS 400D + Tamron 28-75mm f/2.8

Lite sent men jag har varit i Dalarna och jag har inte fotograferat de senaste pga ingen kamera.
Fixade till ett par bilder i photoshop som jag tog när mitt Tamron objektiv kom.
40
Sophie

coool!

MICAELAS ~ foto & vardag ~

Balla bilder Lina! :D

Bildevilde

Kult bilde!

Madde

Hej. Gillar bilden, lite annorlunda på ett snyggt sätt:)

Rebecca

nice ju!

Matilda

skitsnyggt!! såg precis att detta inlägg är på blogg.se första sida, grattis grattis :)

Emelie

Verkligen kontrast. Bra gjort!

Hanna

Kul bild :)

Adara - teckningar, foton, drömmar

Coola bilder! :)

Sissi

bilden blev riktigt snygg!

Lena

snyggt gjort! :)

Erika

Åh vad spännande! Kul grej ni kommit på =)

W I L M A F O T O

Grymt cool bild!! :D

Baso

intressant projekt! och kul att se dig på framsidan på blogg.se :D

Hannah

oh, riktigt snygg bild:D

Grodan

coolt :D

freja

grym bild!

UKJulia

Kul grej! :) Älskar fotobloggar :)

Caroline

30 minuter kvar av omslagstävlingen,

gå supergärna in och rösta på min lillasyster!! :D



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=34570

Johanna

Kul med såna projekt! Och grattis till att du hamnade på förstasidan :D

Jasmine

Fin header du har. Älskar bilderna!!



Vilken rolig idé! Du lyckades verkligen med ditt tema. :)

Kram

micke - photosong.blogg.se

Tycker det var apsnyggt! ;)



Allt bra med dig sötnos^^<3?

Michaela | foto, bloggdesign & vardagsliv

häftig bild :D

ska bli spännande att följa detta projekt :D

Ingrid

gud så kul det låter! jag önskar jag hade vänner med samma fotointresse som jag.. man kan inte få haka på detta? det skulle vara jättekul och inspirerande med lite utmaningar :)

Tale

Wow, utrolig interresant bilde :)

Towe (towe.webblogg.se)

snyggt! :D kul att du hamnade på startsidan ^^

Elvira

kul idé!

Jossi

wow coolt!!

S A R A - En fotoblogg

Cool bild!

LINDA - [foto och vardag]

Skitcool bild. :D

jenny

coola bilder!

Emelie

Coolt! Kan du inte göra ett inlägg hur du gjorde/redigerade bilden? KRAM!

Hedvig

Haha rolig och cool bild!:D

Klara♥ - Fotoblogg

Coolt!!!

petra

otroligt fin bild! :)

anda

waw this is supercute and cool i <3 it :D

emma

Asball bild :D

Ida We

Coolt :)

Elsa

Hur får man texten du har på sista "kontrast"? Har alltid velat kunna det!

Lina

Härligt tema.

Jag tror att jag ska kika in på er blogg oftare, för det kan vara skoj att följa ett projekt som ert.



//Lina